Працював в 6 компаніях   8 років 6 місяців

Недержавні організації / NGO, Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Аналітик / райтер

Проєкт USAID SOERA

Недержавні організації / NGO

1 рік 9 місяців

12.2023 - до теперішнього часу

Розробка контенту: Готував аналітичні звіти, довідки, пресрелізи, дописи для соцмереж, тези для ключових спікерів Фонду державного майна України (телеефіри, заходи), меседж-бокси, відповіді на журналістські запити.

Комунікація реформи держпідприємств: Ініціював нові теми та формував ключові повідомлення для різних цільових аудиторій про реформу в управлінні державною власністю, сприяючи підвищенню відкритості та прозорості діяльності ФДМУ.

Робота з даними «Прозорро.Продажі»: Розробив інтеграції з API «Прозорро.Продажі» (напрями «Приватизація», «Оренда», «Земельний банк»), які автоматизували та розширили збір даних, суттєво прискоривши підготовку аналітичних матеріалів. На основі отриманих показників і трендів пропонував інфоприводи для посилення комунікації реформи.

Візуалізація даних: Створив дашборди (Google Looker Studio) для візуалізації показників у режимі реального часу. Створював інтерактивні візуалізації у Flourish, розробляв технічні завдання для дизайнера для інфографік та презентацій.

Медіааналітика: Досліджував висвітлення реформи в національних і міжнародних медіа та соцмережах, формував аргументацію для мінімізації негативних наративів і посилення позитивного іміджу стейкхолдера.

Аналітик

Державне підприємство "ДІЯ"

Державний сектор

2 роки 4 місяці

12.2020 - 04.2023

Моніторинг комунікаційних кампаній: Відстежував ефективність комунікаційних кампаній у медіапросторі та соцмережах, що мали щотижня 5–15 млн потенційних контактів з аудиторією.

Зворотний зв’язок та user experience: Аналізував реакцію людей на проєкти Міністерства цифрової трансформації: портал та застосунок Дія, Дія.Цифрова освіта, Дія.Бізнес, Дія.City, Армія дронів тощо. Виявляв ключові проблеми та можливості для покращення.

Аналітичні звіти: Готував щотижневі/щомісячні аналітичні звіти з рекомендаціями щодо стратегії комунікації; досліджував метрики для оцінки ефективності комунікаційних кампаній.

Загальний ефект комунікаційних зусиль: Протягом 2022–2023 років, завдяки комплексній роботі всієї команди Мінцифри, аудиторія застосунку Дія зросла до 18 млн користувачів (+50% YoY).

Радник члена Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Державний сектор

2 роки 8 місяців

07.2017 - 03.2020

Дослідження телевізійного та радіопростору: Ініціював нові для Нацради теми досліджень, зокрема щодо спонсорської реклами, висвітлення ситуації на окупованих територіях та в зоні проведення АТО. Розробляв концепції та технічні завдання для цих досліджень. готував звіти та презентації за результатами досліджень.

Комунікаційна кампанія регулятора: Займався підготовкою пресрелізів, інфографік, меседж-боксів, організацією пресконференцій, створенням контенту для соціальних мереж та його просуванням.

Впровадження соціологічного дослідження: Вперше в історії діяльності Нацради в партнерстві з Київським міжнародним інститутом соціології провів соціологічне опитування «Ставлення українців до телерадіоефіру», де з боку регулятора відповідав за концепцію, дизайн дослідження та комунікацію з висвітлення результатів.

Експерт з моніторингу медіа

Проєкт Програми розвитку ООН “Відновлення та побудова миру”

Недержавні організації / NGO

4 місяці

01.2018 - 05.2018

Дослідження медіаіміджу Луганської області: Проаналізував висвітлення регіону (економіка, соціальні питання, політика) у всеукраїнських медіа.

Результат: Створив презентацію та аналітичний звіт з кількісними та якісними показниками контент-аналізу, на базі яких були сформульовані рекомендації для підвищення ефективності комунікаційної стратегії Луганщини.

Директор з маркетингу

Тов "Квінгруп Україна"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік

06.2013 - 06.2014

Маркетингова стратегія: Розробив та впровадив стратегію для просування автомобільного бренду. Координував дистриб’юторську мережу по всій країні.

Управління бюджетом (1+ млн доларів США): Планував маркетингові кампанії, захищав бюджет перед брендом, співпрацював з рекламними агенціями.

Результат: Впровадив комплекс заходів (зовнішня реклама, радіо, ТБ, спеціалізовані ЗМІ), що посилило впізнаваність бренду та покращило комунікацію з дилерами.

Експерт

Проєкт ЄС-ПРООН “Підтримка регіонального розвитку Криму”

Недержавні організації / NGO

4 місяці

05.2011 - 09.2011

Аналіз рівня бідності: Досліджував питання подолання бідності в АР Крим у контексті Цілей Розвитку Тисячоліття ООН, організовував фокус-групи з місцевими експертами.

Результат: Підготував звіт із рекомендаціями та індикаторами для сталого розвитку, що враховували специфіку регіону.

Навчався в 1 закладі

Таврійський екологічний інститут

"політологія"

29, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Відкриті дані: можливості для журналістів , активістів , дослідників і науковців / texty.org.ua

Київ, 2024

Data analyst / DAN.IT

Київ, 2022

Практична школа комунікацій Bazilik

Київ, 2018

Курс маркетингу / Освітня платформа «Свободная»

Київ, 2017

Іван

Аналітик

Київ

43 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 7 місяців тому