Ключова інформація
Методична підготовка:
- Володію знаннями сучасних освітніх методик (STEM, інтерактивне навчання).
- Вмію створювати та адаптувати навчальні програми відповідно до вікових потреб учнів.
- Вмію розробляти ефективні способи оцінювання (тести, проєкти, індивідуальні завдання).
- Вмію аналізувати та інтерпретувати результати учнів.
- Наявне Володіння інформаційними технологіями:Використання таких освітніх платформ (Moodle, Google Classroom, Zoom).Знання інструментів для створення інтерактивного контенту (Canva, Kahoot, Mentimeter і т.д).
Особистісні якості:
Терпіння та толерантність.
Відповідальність і надійність.
Любов до навчання та саморозвитку.
Вміння працювати у стресових ситуаціях.
Самодисципліна
Комунікабельність
Організованість
М'які навички (Soft Skills):
- Вмію пояснювати складні речі просто й доступно.
- Здатність до емпатії, побудова довірливих стосунків з учнями та батьками.
- Планування уроків, екскурсій, позакласних заходів.
- Управління класом, підтримання дисципліни.
- Пошук інноваційних підходів до навчання.
- Розв'язання проблемних ситуацій.
- Мотивація учнів до навчання.Розвиток команди (у випадку класного керівництва).
- Управління власними емоціями та підтримка позитивної атмосфери.Розуміння індивідуальних потреб учнів.
Навчався в 1 закладі
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Фізико-математичний факультет, 014 Середня Освіта (Інформатика)
Суми, 2025
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Актуальність питання фізико-математичної освіти, в рамках концепції "Нова українська школа",секція "Інформатика"
1. Педагогічні та методичні навички:
- Розробка інтегрованих уроків: створення навчальних матеріалів, які поєднують інформатику з фізикою, математикою та іншими дисциплінами.
- Використання цифрових інструментів: навчання учнів через сучасні онлайн-платформи та програми (Google Classroom, Scratch, Code.org).
- Інтерактивне навчання: застосування гейміфікації, проєктних методів і групової роботи для залучення учнів.
- Оцінювання компетентностей: упровадження формувального оцінювання, створення чітких критеріїв для вимірювання результатів навчання.
2. Технічні навички
3. Розуміння ключових аспектів концепції НУШ
Додаткова інформація
Свій розділ
Цього року я закінчив навчання Сумського педагогічного університету А. С. Макаренка де здобув ступінь Магістра і прагну продовжити свою діяльність у сфері освіти. Свої знання та вміння, що були мною отриманні на рівні магістра, я б хотів розвивати та вдосконалювати в своїй професії як вчитель. Можу зазначити, що я отримав сертифікат через активну участь в організації та проведенні VIII науково – методичної сесії фізико – математичного фестивалю « Актуальні питання фізико – математичної освіти» в рамках концепції « Нова українська школа», секція « Інформатика» та проходив підвищення кваліфікації за видом «фестиваль» тривалості» 15 (п’ятнадцять) годин / 0,5 кредиту ЄКТС . Також приймав участь у XVIII Міжнародному бліц – конкурсі з веб – дизайну та комп’ютерної графіки де зайняв 2 місце серед учасників та отримав диплом за кращий 2D - фотоколлаж. Протягом навчання в університеті я намагався ставитися дуже відповідально та креативно під час навчання, що у свою чергу дало мені змогу отримати диплом Магістра з відзнакою .
Денис Олександрович
Денис Олександрович
Вчитель
Суми
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 7 місяців тому