Працювала в 20 компаніях   20 років 9 місяців

Послуги для населення - інше, IT, Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Автомобільна промисловість та Автобізнес, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Промисловість та Виробництво, Реклама та PR-послуги, Енергетика та Енергоносії, Банки

Бізнес-аналітик + Технічний письменник + Менеджер проекту IT

ТОВ "SelfInvest"

Послуги для населення - інше

1 рік 10 місяців

09.2021 - 07.2023

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.

Надання пропозицій щодо автоматизації процесів за допомогою інтернет-платформи.

Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал, інтеграція з CRM).

Керування процесом розробки в якості PM з боку замовника (Jira).

Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.

Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

ITCAPITAL

IT

4 місяці

06.2021 - 09.2021

Збирання та аналіз вимог.

Написання ТЗ для розробників сайтів (UX + функціонал).

Бізнес-аналітик

Медичний центр здоров'я,ТОВ

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

03.2021 - 09.2021

Участь в оптимізації організаційної структури.

Розробка схем взаємодії (BPMN), регламентів та посадових інструкцій.

(зовнішній консультант в проекті)

Технічний письменник

Ua2web

IT

1 рік 8 місяців

02.2020 - 09.2021

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.

Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал).

Підготовка завдань для розробників сайтів та інтернет-платформ (Redmine).

Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.

Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Менеджер проектів

Санді +

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

07.2020 - 03.2021

Участь у розробці і впровадженні системи управління проектами.

Управління внутрішніми проектами компанії (MS Project, Jira).

Розробка схем бізнес-процесів (Mind Manager, Business Studio), регламентів, методик, карт відповідальності, карт компетенцій для лінійного персоналу.

Бізнес-аналітик

ТОВ "Укр-Трейд"

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

06.2019 - 04.2020

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (самописна облікова система).

Розробка ТЗ (UX + функціонал), участь в тестуванні доробок.
Контроль процесу розробки та впровадження нововведень (Redmine).

Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

ТОВ "LPG Retail"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 5 місяців

01.2018 - 05.2019

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП, 1С 8 ЗУП).

Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів , координування процесу розробки (Trello).Тестуванняе доробок.

Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Участь в розробці системи мотивації лінійного персоналу.

Розробка системи адаптації та тестування працівників, розробка тестів для лінійного персоналу.

Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій. Участь в підборі персоналу.

Бізнес-аналітик

ООО "Статус-М"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 1 місяць

01.2017 - 01.2018

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП).

Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів, координування процесу розробки (Jira).

Тестування доробок.

Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Впровадження системи обліку персоналу та кадрового діловодства засобами 1С 8 УТП.

Менеджер проектів IT + Product manager

ТОВ "Фора-Пром"

IT

1 рік 6 місяців

08.2015 - 01.2017

Збирання та аналіз потреб користувачів. Продукт - програмні модулі для інтеграції облікової системи користувача (1С 7, 1С 8) з інтернет-платформою для забезпечення комерційного електронного документообігу (EDI).

Складання ТЗ на доробку типових модулів під потреби користувачів.

Координування процесу розробки (Jira). Тестування доробок.

Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Аналіз доробок на універсальність (є потреба користувача ексклюзивною чи додатковий функціонал варто додати до типових модулів і пропонувати іншим користувачам).

Планування розширення функціональності продукту.

Розробка навчальних матеріалів для менеджеріві з продажу та додатків до комерційної пропозиції з описом продукту.

Систематизація бізнес-процесів підрозділу.

Розробка матриці відповідальності, регламентів та посадових інструкцій.

Участь в підборі персоналу для підрозділу. Адаптація нових працівників.

Бізнес-аналітик

Компанія "МІА ТІС"

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

2 місяці

06.2015 - 07.2015

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Налаштування системи кадрового обліку з нуля.

Налаштування системи обліку ТМЦ з нуля. Проведення інвентаризації.

(зовнішній консультант в проекті)

Керівник HR-підрозділу

Интернет-магазин "Х-торг"

Торгівля роздрібна / Retail

3 місяці

03.2015 - 06.2015

Розробка системи управління персоналом з нуля.

Організація кадрового адміністрування.

Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій.

Участь у підборі персоналу.

Розробка системи адаптації та атестації персоналу.

Написання тестів для атестації.

Розробка матриці відповідальності. Написання регламентів та посадових інструкцій.

Розробка пропозицій щодо формулювання та впровадження корпоративної культури.

Бізнес-аналітик + Керівник відділу кадрів

Група Компаній "ВК"

Медицина та Охорона здоров'я

2 роки

03.2013 - 02.2015

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Автоматизація документообігу (1С 8: Документообіг).

Кадрове адміністрування.

Бізнес-аналітик

ТОВ "Модерн-XXI"

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

12.2011 - 01.2013

Розробка регламентів та посадових інструкцій.

Внутрішній аудит СМК.

Участь в автоматизації документообігу (виявлення потреб та написання ТЗ на автоматизацію).

Участь в адаптації та атестації персоналу.

Бізнес-аналітик

ПП "Апельсин" (журнал "Стройпрайс")

Реклама та PR-послуги

1 рік 5 місяців

08.2010 - 12.2011

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Оптимізація документообігу.

Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).

Участь в адаптації та атестації персоналу.

Внутрішній аудит СМК.

Зовнішній консультант з оптимізації діловодства та документообігу

ТОВ "Омега"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 3 місяці

05.2010 - 07.2011

Оптимізація документообігу.

Розробка пропозицій щодо автоматизації управлінського документообігу.

Складання внутрішніх документів для регламентації діловодства, документообігу та архівної справи.

Начальник відділу документообігу + Начальник відділу кадрів

ТОВ "Термоелектро-Україна"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 4 місяці

12.2008 - 04.2010

Організація діловодства та документообігу новоствореної компанії з нуля.

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Розробка системи кадрового обліку з нуля (1С 8 ЗУП). Кадрове діловодство.

Участь в підборі персоналу.

Участь у внутрішньому аудиті СМК.

Менеджер проектів IT + Керівник відділу документообігу та контролю

Акціонерний банк "Факторіал"

Банки

2 роки 10 місяців

01.2007 - 11.2009

Збирання та аналіз потреб користувачів стосовно автоматизації документообігу.

Складання плану проекту (розробки і впровадження нововведень).

Розробка ТЗ на автоматизацію документообігу (Lotus Notes). Тестування розробок.

Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Розробка внутрішніх регламентів стосовно організації документообігу, архівної справи.

Організація роботи колегіальних органів, в тому числі розробка системи складання і зберігання протоколів засідань.

Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Управління персоналом (канцелярія, архівний підрозділ, секретаріат, референтська група, перекладач).
Розробка матриці відповідальності, карт компетенцій та посадових інструкцій для працівників підрозділу.
Участь в підборі, адаптації та атестаці персоналу підрозділу.

Бізнес-аналітик

ООО «Тандем-плюс»

Промисловість та Виробництво

1 рік 5 місяців

09.2005 - 01.2007

Участь в оптимізації організаційної структури.

Розробка матриці відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Складання ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів (1С 8 УПП).

Розробка тестів для атестації персоналу. Участь в адаптації та атестаці працівників.

Внутрішній аудит СМК.

Адміністрування бази знань.

Участь у формуванні та впровадженні корпоративної культури.

Бізнес-аналітик

Група компаній «ТЕРА»

Промисловість та Виробництво

8 місяців

01.2005 - 09.2005

Розробка матриць відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.

Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Розробка пропозицій щодо оптимізації документообігу.

Інспектор з кадрів

ТОВ "Енергоатом Харків Проект"

Енергетика та Енергоносії

2 роки 1 місяць

07.2002 - 07.2004

1. Серпень 2002 - Березень 2003. Секретар-референт.

Управління документообігом компанії.

Замовлення та облік ТМЦ офісного призначення.

Організація роботи офісу.

Кадрове діловодство.

2. Квітень 2003 - Квітень 2004. Інспектор з кадрів.

Налаштування автоматизації кадрового діловодства з нуля (впровадження 1С 7 ЗіК).

Кадрове діловодство.

Адміністрування бази знань компанії.

Організація корпоративної бібліотеки.

Участь у формулюванні та впровадженні корпоративної культури.

3. Квітень 2004 - серпень 2004. Провідний фахівець з статистичного аналізу.

Визначення KPI для підрозділів та посад.

Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.

Розробка внутрішніх регламентів, схем взаємодії та посадових інструкцій.

Участь в адаптації та атестації персоналу.

Ключова інформація

  1. Описание бизнес-процессов (разработка регламентов и должностных инструкций), участие в их оптимизации.
  2. Разработка ТЗ на автоматизацию процессов и разработку сайтов, тестирование доработок, написание пользовательских инструкций.
  3. Аудит бизнес-процессов.
  4. Управление проектом (ИТ) для внешних клиентов, внутренними проектами компании.
  5. Разработка проектной документации (Web-проект).
  6. Кадровое делопроизводство, участие в подборе, адаптации, обучении персонала.

Навчалась в 4 закладах

Policealna Szkola Zawodowa Centrum Nauki Biznesu i Administracji (PSZCNBiA)

Technik Administracji

Warszawa, 2025

Харьковская государственная академия культуры (ХГАК)

Документоведение и информационная деятельность

Украина, Харьков, 2004

Харьковский патентно-компьютерный колледж (ХПКК)

Бухгалтерский учет, финансирование и кредитование

Украина, Харьков, 1997

Харьковский патентно-компьютерный колледж (ХПКК)

Программирование для ЭВМ и АС

Украина, Харьков, 1993

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Іспанська

нижче середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

ТОВ Зерокодер. Інтенсив з розробки мобільних додатків засобами Glide

Дистанційно, 2023

Как эффективно управлять разработкой ПО

Киев, 2021

SD Consulting (дистанционно)

Построение бизнес-процессов

Киев, 2021

Организатор - LABA, Киев

Создание сайтов-лендингов на платформе Tilda

Другие страны, 2020

PM 360° (Проектный менеджмент)

Киев, 2020

Организация - Genius Marketing.

Окончание курса - сентябрь 2020.

Центр сертифицированного обучения 1С ("1С-Теллур")

Украина, Харьков, 2009

Курс "Использование прикладного решения "1С: Зарплата и управление персоналом 8 для Украины" (32 акад. часа)

Организация делопроизводства и работы архива в банковских учреждениях

Киев, 2008

Организация - Международный центр финансово-экономического развития - Украина

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Пакет офисных программ: MS Word, Excel, Visio, FrontPage, PowerPoint, Teams;

Учётные системы: 1С 7 (ЗиК), 1C 8 (УПП, ЗУП, УТП, Документооборот);

Моделирование бизнес-процессов: BPWin, Business Studio, Storm (BPMN-платформа), Mind Manager;

Управление задачами / проектами: Trello, Redmine, Jira, MS Project;

Моделирование сайтов:Tilda

Сертификаты на Google диске

https://drive.google.com/drive/folders/1LGJvufmUKUEj-WZ4GCCwzopllQskbzCD?usp=sharing

Фрагмент ТЗ на разработку сайта

https://docs.google.com/document/d/1Xrtt5bSya2jLjOoDufLHJhthCsNctY77/edit?usp=sharing&ouid=113987457224852885857&rtpof=true&sd=true

Євгенія Юріївна

Бізнес-аналітик

Харків

51 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому