Працювала в 5 компаніях   15 років 7 місяців

Страхування

Заместитель начальника отдела по работе с банковскими рисками

ПрАТ "СК "Арсенал Страхування"

Страхування

7 років 10 місяців

11.2017 - до теперішнього часу

Оформлення та супроводження договорів страхування (ОСЦПВ, КАСКО, Майно, Зелена карта та інші). Внесення договорів в базу, рознесення платежів за договорами страхування. Супроводження клієтів в разі настанні страхового випадку. Співпраці з партнерами компанії (банки, автосалони).

Провідний фіхівець по роботі з лізінговими компаніями

ПАТ "СК" УСГ"

Страхування

1 місяць

09.2016 - 10.2016

Основные функции:

Робота з базою 1С, Excel, формування та погодження реєстрів та актів звірки з компаніями партнерами, підготовка рахунків на оплату, внесення договорів страхування в базу 1С, підготовка необхідноц супроводжувальної документації (листи, договори, акти і т.і).

провідний фахівець по роботі з банківськими ризиками

ПАТ "СК "Універсальна"

Страхування

2 місяці

07.2016 - 09.2016

Основные функции:

Підготовка пакету документів для проходження акредитації в банках, робота з документами (підготовка внутрішніх та зовнішніх листів, оформлення та підписання договорів), робота з банками партнерами , контроль нарахувань за договорами співробітництва.

Методолог

Експрес Страхування

Страхування

4 роки 2 місяці

01.2011 - 03.2015

Основные функции:

Розробка регламентів роботи страхових продуктів всередині компанії та з партнерами, розробка умов, програм та положень обслуговування клієнтів, формування програм страхування при проведенні акцій на базі вже розроблених продуктів страхування, розробка інструкцій до страхових продуктів, внесення змін та доповнень в вже існуючі страхові продукти, розробка методичних рекомендацій по продуктам, погодження договорів страхування з партнерами.

референт Департаменту операційного управління та ІТ технологій

ПрАТ СК ПЗУ Україна

Страхування

3 роки

12.2007 - 12.2010

Основные функции: Розподіл вхідної документації, підготовка листів, контроль за своєчасним розглядом та наданням документів, перевірка правильності їх виконання та оформлення, організація проведення переговорів, зборів, засідань, робота з базами даних, підготовка презинтацій та т. ін. Оформлення рахунків, підготовка та підписання договорів,підготовка довіреностей для підтвердження повноважень співробітників компанії, підготовка новіх офісів компанії до відкриття (підключеня послуг звьязку на интернет).

Навчалась в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Маркетолог, факультет економіки та підприємства

(Киев, Украина), 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Компьютерные навыки

Впенений користувач, постійна робота з програмами Word, Exel.

Личные качества

Організаторські здібності, комунікабельність, відповідальність, цілеспрямованість, порядність, наполегливість, спроможність креативного вирішення питань, ініціативність, системний підхід, активна життєва позиція.

Цель

  • реалізація отриманих знань за для досягнення бізнес цілей, визначених керівництвом;
  • придбання та вдосконалення нових знань, можливість розвиватися;
  • одержання морального задоволення від роботи;
  • встановлення нових ділових контактів;
  • бажання збільшити рівень професійних знань;
  • фінансова стабільність та впевненість у майбутньому.

Анна Михайлівна

Начальник відділу

Київ

40 000 грн.

40 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому