Працювала в 2 компаніях   4 роки 9 місяців

Страхування

Діловод

ПрАТ "УСК "Княжа Вієнна Іншуранс Груп"

Страхування

4 роки 9 місяців

02.2008 - 10.2012

Деловод

ПРАТ УСК "Княжа Виена Иншуранс Груп"

Страхування

4 роки 9 місяців

02.2008 - 10.2012

Обов'язками були:

1. Організація та контроль за обліком, реєстрацією і розподілом вхідної і вихідної кореспонденції та документації для розгляду Головою Правління Компанії і його заступниками, та кореспонденції, що не потребує розгляду керівництвом, - по департаментах та управліннях.

2. Організація і контроль роботи відділу з діловодства, своєчасного виконання департаментами та управліннями резолюцій Голови Правління та заступників Голови Правління ПрАТ «УСК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП», рішень Правління, наказів та розпоряджень.

3. Облік і реєстрація рішень Правління, наказів та розпоряджень.

4. Складання протоколів засідань Правління.

5. Аналіз і предоставлення на розгляд Голови Правління стан виконання резолюцій, рішень Правління, наказів та розпоряджень.

6. Забезпечення зберігання в належному стані оригіналів протоколів засідань Правління, рішень Правління, наказів, розпоряджень.

7. Організація обов'язкового погодження виконавцями рішень Правління, наказів, розпоряджень членами Правління, візування директором Юридичного департаменту на предмет законності рішень, що приймаються, а також керівниками, які готують дані документи, або на яких покладено контроль.

8. Організація роботи з ознайомлення членів Правління, керівників департаментів, управлінь Головного офісу Компанії, директорів філій (дирекцій) з рішеннями Правління, наказами та розпорядженнями.

9. Оформлення підписки на журнали та газети для співробітників Головного офісу.

10. Організація і контроль роботи працівників відділу документообігу та архіву.

11. Консультація працівників компанії з питань, що стосуються діловодства та входять до компетенції відділу документообігу та архіву.

12. Приймання, реєстрація електронної пошти від Моторного (транспортного) страхового бюро України. Подальше направлення виконавцю засобами електронної пошти.

13. Відправлення вихідної кореспонденції Моторному (транспортному) страховому бюро України.

14. Формування у справи вхідної та вихідної кореспонденції, Рішень, Наказів та Розпоряджень.

15. Складання звіту про хід виконання документів, та надання його на розгляд Голови Правління (щотижня).

16. Супровід рахунків від регіональних підрозділів (пошта, марки, конверти).

17. Оформлення Довіреностей на укладання договорів страхування.

18. Складання та оновлення (зазвичай, щорічно) Положення про відділ, Посадові інструкції працівників відділу.

19. Ініціація складання номенклатури справ структурних підрозділів Головного офісу та, окремо, регіональних підрозділів. Складання зведеної номенклатури справ Компанії (щорічно) та затвердження в Державному архіві м. Києва (1 раз в 5 років).

20. Оформлення вихідної кореспонденції для відправлення засобами зв'язку Укрпошта.

21. Формування реєстрів поштових відправлень.

22. Доставка вхідної кореспонденції до відповідальних виконавців.

23. Формування реєстрів прийому-передачі кореспонденції.

24. Ведення папок вхідної та вихідної кореспонденції, Рішень, Наказів та Розпоряджень.

25. Візування членами Правління та відповідальними особами Рішень Правління, Розпоряджень та Наказів для передавання їх на підпис Голові Правління.

26. Ознайомлення з документами членів Правління, керівників департаментів, управлінь, структурних підрозділів Компанії відповідно до термінів, передбачених чинною Інструкцією з загального діловодства в Компанії.

27. Формування реєстрів прийому-передачі кореспонденції.

28. Реєстрація додаткових угод до комплексних договорів добровільного страхування транспортних засобів (КАСКО).

29. Реєстрація вихідної і вхідної кореспонденції в системі Мотив.

30. Чітке, своєчасне, якісне та кваліфіковане виконання доручень та розпоряджень Голови Правління, начальника Управління справами, інших уповноважених осіб.

31. Збереження комерційної таємниці та конфіденційної інформації, що стала відо

Ключова інформація

Вдосконалена організація діловодства в Компанії, складена база нормативно-методичних документів з діловодства, організований контроль за роботою відділу документообігу та архіву.

Навчалась в 1 закладі

Глуховский Национальній Педагогический Университет

Филолог

Глухов, Сумская обл. Украина, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Компьютерные навыки


Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Power Point, Lotus Notes, Мотив, оргтехника.

Ирина Александровна

Делопроизводитель

Шостка

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому