Працювала в 6 компаніях   13 років

Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс)

провідний бухгалтер

БУВР середнього Дніпра

Державний сектор

5 років 2 місяці

11.2020 - до теперішнього часу

Облік заробітної плати(500 працівників), нарахування лікарняних, відпускних чаес, здача Об'єднаного звіту з ЄСВ,1ДФ, складання податкової декларації з плати на землю, рентної плати.

Головний бухгалтер

Трубізьке МУВГ

Державний сектор

4 роки 7 місяців

05.2016 - 11.2020

проведення оплат в програмі Казначейства, створення фінансових і юридичних зобовязань;

контролювати дотримання кошторисів загального і спеціального фондів;

авансові звіти;

складання фінансової,бюджетної звітності та подання її у відповідні контролюючі органи;

складання щотижневої звітності і подання вищестоящій установі.

Заступник головного бухгалтера

ФОП Михайлова М.О.

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

01.2016 - 05.2016

- виписка видаткових накладних на м'ясну продукції, ттн,посвідчення про якість (до 30 накладних в день);

- реєстрація податкових накладних на відгружений товар;

- приход ТМЦ, ПММ, основних засобів;

- списання ТМЦ, ПММ,основних засобів, МШП;

- оплата рахунків через клієнт-банк;

- авансові звіти;

- щомісячна звірка з покупцями та постачальниками;

- ведення кадрового обліку.

Заступник головного бухгалтера

Баришівський звіроплемгосп (Миронівський хлібопродукт)

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

08.2014 - 01.2016

Обов'язки:

- - Робота з «Клієнт-банком»: оплата рахунків, рознесення банківських виписок;

- Ведення обліку в програмі 1С Бухгалтерія 7.7. та 8.3.;

- Приход ТМЦ, послуг; реалізація ТМЦ;виписка доручень;

- Списання матеріалів, ПММ;

- Авансові звіти, їх оформлення;

- Виплата заробітної плати на карткові рахунки працівників;

- Виписка рахунків на оплату в 1С Бухгалтерія 8.3.;

- Виписка податкових накладних,їх реєстрація в Медок;

- Здача звітів у органи статистики (звіт з праці, 2ТП, декларація по зерну).

Начальник отдела кадров

Баришівський звіроплемгосп (Миронівський хлібопродукт)

АПК (Агропромисловий комплекс)

10 місяців

11.2013 - 08.2014

- складання звітності з обліку особового складу та роботи з кадрами;

  • - організація табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток;
  • - здійснення зв'язку з іншими підприємствами в питаннях добору кадрів;
  • - підготовка документів з пенсійного страхування, а також документів необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства і їх сім'ям, а також подання їх до органів соціального забезпечення;
  • - оформлення приймання, переведення і звільнення працівників, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
  • - участь в атестації, розроблення заходів щодо реалізації рекомендацій атестаційних комісій, визначає коло працівників, які підлягають черговій та повторній атестації;
  • - вирішення питання найму, звільнення, переведення працівників;
  • - участь у розробленні кадрової політики і кадрової стратегії підприємства.
  • досвід оформлення масового прийому працівників;
  • хороші знання КЗпП іінших нормативно-правових актів, які регулюють трудові відносини;
  • досвід ведення ЦПД;
  • досвід відновлення кадрової документації;
  • досвід проходження перевірок держорганів;
  • досвід ведення обліку в базі 1С8.2 та 1С8.3.

Ведущий бухгалтер

ДП Предприятие Березанской исправительной колонии №95"

Державний сектор

11 місяців

01.2013 - 11.2013

- Складання щомісячно зведеного кошторису по загальновиробничих витратах ;

  • - Складання загальновиробничої калькуляції по випущеній продукції;
  • - Ведення обліку основних засобів, введення в експлуатацію,облік ремонтів ОЗ;
  • - Нарахування амортизації на основні засоби, складання журналу - ордеру №13 та надання розподілу по витратним рахункам;
  • - Складання журналу - ордеру №10.
  • - Ведення оборотних відомостей по рахунках 201, 202, 203, 204, 207, 209, 209/1, 22.
  • - Приймання шляхових листів по транспортній дільниці підприємства, обробляти їх, складання смети;
  • - Робота з «Клієнт-банком»: оплата рахунків, рознесення банківських виписок;
  • - Здача звітів в програмі Медок, «ОПЗ», реєстрація податкових накладних в Медок;
  • - Приход ТМЦ, послуг; реалізація ТМЦ;
  • - Списання матеріалів, ПММ;
  • - Проведення інвентаризації матеріалів, основних засобів, грошових коштів.

Ключова інформація

Професійні знання: робота в «1С-Підприємство»7.7 та 8.3, програма податкової «ОПЗ»,система Клієнт-Казначейство-Клієнт (СДО), «Медок», «Клієнт-банк».

Професійні навики: ПК - користувач: пакет MS Office, поштові програми, Інтернет; вміння користуватися різною офісною технікою, наявність прав категорії «В».

Навчалась в 1 закладі

Киевский национальный торгово-экономический университет

учет и аудит, факультет учетно-экономический

Украина, Киев, 2012

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Державний інститут управління водними ресурсами

Киев, 2017

Підвищення кваліфікації головного бухгалтера

Додаткова інформація

Личные качества

комунікабельність, старанність, відповідальність, цілеспрямованість, здатність швидко навчатися, швидка адаптація до нових умов роботи, вміння працювати в команді, висока працездатність.

Цель

Стать сотрудницей компании с дружным коллективом, где бы я смогла применять приобретенные знания, а также учиться новому.

Наталія Миколаївна

Главный бухгалтер, Заместитель главного бухгалтера

Київ

Готовий переїхати: Київ, Баришівка, Бориспіль

35 років

Працює, але відкритий для пропозицій

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому