Працював в 10 компаніях 18 років 1 місяць
Фармацевтика, Медицина та Охорона здоров'я, Транспорт та Логістика, Медіа / ЗМІ, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Реклама та PR-послуги, Державний сектор
Руководитель контакт-центра, координатор проектов, операционный менеджер
Группа компаний КСП
Фармацевтика
6 років 6 місяців
07.2019 - до теперішнього часу
- Управление персоналом, планирование ресурсов, контроль исполнения и координация процессов
- Повышение качества обслуживания;
- Взаимодействие с внутренними структурными подразделениями и подрядчиками: решение конфликтных ситуаций;
- Разработка/дорабка методик, регламентов работы службы;
- Бюджетирование и учет используемых материалов и техники направления;
- Выстраивание 1, 2, 3 линий поддержки пользователей;
- Взаимодействие с внутренними заказчиками, устранение системных проблем;
- Коммуникация и координация с подразделениями компаний для устранения системных проблем
- Операционная деятельность, мониторинг задач и их реализация согласно утвержденных планов и целей
Специалист отдела кадров, подбора и адаптации персонала
ТОВ ПОЛО-Украина
Медицина та Охорона здоров'я
6 років 9 місяців
04.2019 - до теперішнього часу
-розробка і запровадження збалансованої системи управління.
-формування команди професіоналів, відкриття корпоративного учбового центру.
-досвід створення оптимальної штатної структури з урахуванням концепції розвитку
-моніторінг ринку праці і зарплат.
-формування бюджету на відділ управління персоналом.
- подбір висококваліфікованих спеціалістів з використанням сучасних методик.
-написаня програм адаптації, навчання, мотивація, розвиток і оцінювання персоналу.
-контроль та оформлення кадрового діловодства згідно КЗоТ.
-розробка та написання програм адаптації, мотивації, навчання, корпоративного розвитку та оцінювання персоналу.
-складання профілей та карт компетенцій, посадових інструкцій, системи атестації, удосконалення автоматизованої системи управлення персоналом.
-написання корпоративних правіл, ділового етикету, проведення заходів з підвищення корпоративной культури.
-розробка нормативної документаціі з охорони праці.
-формування кадрового резерву.
-формування позитивного настрію в трудовому колективу.
-эффективна взаємодія с рекрутинговими та кадровими службами з підбору персоналу, ЗМІ, профільними учбовими закладами.
-вдосконалення системи управління персоналом.
-розробка KPI (ключевих показників эфективності праці персоналу).
-відкриття філіалу з "0", розробка і забезпечення HR-процесів в компаніі.
-эфективне запровадження стандартів управління персоналом.
-розробка та запровадження программ адаптації, тренінги і розвитку персоналу компанії.
-проведення тренингів, семинарів, презентацій.
-психологічне і професійне тестування персоналу.
-аттестація персоналу.
-ведення кадрового діловодства і статистичної звітності.
-формировання кадрового резерву.
Руководитель транспортного отдела логистики и перевозок, снабжения, координация проектов
ПП Тинос
Транспорт та Логістика
2 роки 1 місяць
07.2016 - 07.2018
-Координация и сотрудничество по перевозкам;
-Организация перевозки и разработки необходимых планов;
-Оптимизация схем доставки грузов;
-Контроль та анализ качества перевозок и своевременность доставки;
-Контроль документооборота;
-Оптимизация количества, размера и типа складских помещений и их оборудования;
-Планирование запасов;
-Координация инвентаризации
Менеджер по персоналу, Кастинг-менеджер, Линейный продюсер
Телеканал СТБ
Медіа / ЗМІ
3 роки 4 місяці
02.2009 - 05.2012
Телевізійний серіал «Чужі помилки» 130 серій.
жанр: детектив, гостросюжетний, психологічна драма,
хронометраж - 44 -50 хвилин ( кожна серія окремий фільм - історія )
Маю значний досвід продюсерської роботи у кіно та відео-виробництві, організації знімального процесу. Формування знімальної групи, складання виробничих калькуляцій, відносно послуг, найму, ренти техніки. Проводив переговори на проведення зйомок, як з державними структурами (Районні адміністрації та Управління МВС), так і з приватними установами, на умовах Product Placement та інших взаємовигідних пропозиціях.
Маю значний організаторський досвід у фестивальних та презентаційних проектах.
- подбір висококваліфікованих спеціалістів з використанням сучасних методик.
-контроль та оформлення кадрового діловодства згідно КЗоТ.
-складання профілей та карт компетенцій, посадових інструкцій, системи атестації, удосконалення автоматизованої системи управлення персоналом.
-написання корпоративних правіл, ділового етикету, проведення заходів з підвищення корпоративной культури.
-розробка нормативної документаціі з охорони праці.
-формування кадрового резерву.
-формування позитивного настрію в трудовому колективу.
-эффективна взаємодія с рекрутинговими та кадровими службами з підбору персоналу, ЗМІ, профільними учбовими закладами.
-вдосконалення системи управління персоналом.
-розробка KPI (ключевих показників эфективності праці персоналу).
-эфективне запровадження стандартів управління персоналом.
-розробка та запровадження программ адаптації, тренінги і розвитку персоналу компанії.
-проведення тренингів, семинарів, презентацій.
Бренд-менеджер, специалист по маркетингу и рекламе, Руководитель проектов
«Novartis consumer health» (швейцарська фармацевтическая компания)
Фармацевтика
1 рік 3 місяці
02.2011 - 04.2012
- вывод на рынок новых профессиональных марок
- анализ конкурентов
- составление технических заданий
- подготовка и проведение презентаций
- ведение деловой переписки
- подготовка отчетной документации
- информационное сопровождение сайта по своим продуктам
- подготовка пресс-релизов, статей
- логистика расходных материалов (определение потребности, заказ, распределение, контроль остатков)
На некоторых этапах работы выполнял функции маркетолога.
Как маркетолог выполнял следующие обязанности:
- изучение конкурентной среды
- изучение потребительского спроса
- маркетинговые исследования рынка (анализ и прогноз)
- формирование цен и ассортимента продукции с учетом рыночной ситуации
- разработка маркетинговых программ по введению и распространению продукции на рынок.
Достижения:
- ввод на рынок новых профессиональных марок
- успешное прохождение проверок контролирующими органами
2011 рік - продюсер рекламно корпоративного фільму «NSH news» для швейцарської фармацевтичної компанії «Novartis consumer health»
Маркетолог- Аналитик, Керівник відділу аналітичних досліджень
ДП "Укрзовнишекспертиза"
Промисловість та Виробництво
5 років 3 місяці
07.2006 - 09.2011
-проведення досліджень в промислових галузях для підприємств металургії, скла, будівельних матеріалів
-розробка аналітичних звітів для промислових підприємств
-дослідження ринків збуду
-моніторінг ринків внутрішніх та зовнішних
-розробка маркетингового плану та стратигії планування діяльності підприємтва
-пошук нових ринків збуту;
-формування та реалізація цінової політики підприємства
Журналист, Редактор
Телеканал „ГАММА”
Медіа / ЗМІ
1 рік 6 місяців
04.2007 - 09.2008
Робота над сюжетами: вибір і розробка тем, пошук героїв для сюжетів, організація зйомок, проведення інтерв'ю, написання сценарію сюжетів. Моніторинг ЗМІ щодо суміжних тем - збір, аналіз інформації.
Заступник генерального директора з комерційних питань
Українська будівельна корпорація
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 3 місяці
04.2002 - 06.2004
- закупівля та постачання будівельних матеріалів на об'єкти будівництва (залізнична колія Київ-Харків, залізничний вокзал Лубни, проведення реконструкції офісних та житлових приміщень, ремонтні роботи в житлових будинках та квартирах);
- збут будівельних матеріалів (продукція-сантехнічні вироби Славутського комбінату "Будфарфор" м. Славута, Хмельницької області);
- планування діяльності підприємтва;
- пошук нових ринків збуту;
- - формування та реалізація цінової політики підприємства;
ЗЕД (проведення переговорів, підготовка і заключення контрактів на поставку флоат-скла та сантехнічних виробів контроль за терміном їх виконнання).
Mенеджер з маркетингу та реклами
ТОВ Укрфлоат
Реклама та PR-послуги
7 місяців
02.2001 - 08.2001
- - розробка і запровадження фірменного стилю;
- підготовка та участь у виставках (розробка та виготовлення виставкового обладнення, буклетів, проведення конференції-презентації "Скло загартоване будівельне", участь у конференціях, семінарах, форумах);
- розробка маркетингового плану та маркетингової стратегії підприємства;
- створення дилерської мережі з продажу флоат-скла.
- дослідження внутрішнього та зовнішнього ринків флоат-скла (цінова політика, аналіз ринку, планування збуту продукції).
Спеціаліст відділу по розробці законодавчих актiв, та взаємодії з органами державної влади
Державна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку України
Державний сектор
6 місяців
08.2000 - 01.2001
приймав участь у розробцi законодавчих актiв, та змiн до дiючих законiв України, таких як (Закон України «Про обiг векселiв», а також Закон України «Про
обов'язкове державне страхування»)
Навчався в 3 закладах
Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"
Управление персоналом, охрана труда и экология
Київ, 2013
Державний інститут підготовки кадрів
фінанси, экономика предприятий
Киев, 2002
Київський національний університет культури та мистецтв
документознавство та інформаційна діяльність, кваліфікація: документознавець-менеджер органів державної влади і управління.
Киев, 2000
Володіє мовами
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Личные качества
ДОДАТКОВІ ЗДІБНОСТІ: користувач комп'ютером, Windows 95-98-2000XP, NT, Microsoft Office, E-mail, Internet, сканер, офісні програми
Університет «КРОК» - Маркетинг, управление песоналом
1.С.8.2: Предприятие, Кадры
За час своєї творчої діяльності накопичив значну базу даних:
1. Знімальні локації
2. Бази даних акторів ( Більше п'яти тисяч анкет і контактів. Від молодих акторів, массовки до Заслужених та Народних артистів України)
3. Власні Аудіо, відео та фото архіви.
Маю команду досвідчених професіоналів: Сценаристи, Оператори, Художники, Звукорежисери, Композитори, Аранжувальники, Дизайнери.
Маю значний досвід продюсерської роботи у кіно та відео-виробництві, організації знімального процесу. Формування знімальної групи, складання виробничих калькуляцій, відносно послуг, найму, ренти техніки. Проводив переговори на проведення зйомок, як з державними структурами (Районні адміністрації та Управління МВС), так і з приватними установами, на умовах Product Placement та інших взаємовигідних пропозиціях.
Маю значний організаторський досвід у фестивальних та презентаційних проектах.
Виступаю координатором фестивальних програм Українського короткого метру на міжнародних фестивалях.
Взагалі, на сьогоднішній день близько п'яти моїх режисерських фільмів були
показані в ефірі різних ефірних та кабельних каналів.
Серед них «Перший Національний», ТРК «Київ», «Гравіс», та на регіональних каналах в Одесі та в Західних областях України.
Сергей
Сергей
Специалист отдела персонала (HR, управление персоналом, кадры, инженер по охране труда)

Київ
Дарницький район, Деснянський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому