Працював в 6 компаніях   20 років 7 місяців

Послуги для бізнесу - інше, АПК (Агропромисловий комплекс), Транспорт та Логістика, Торгівля роздрібна / Retail

Директор

UTP-Consulting

Послуги для бізнесу - інше

13 років 2 місяці

11.2012 - до теперішнього часу

Компанія надає послуги:

проектування об'єктів для нового будівництва;

проекти на капітальний ремонт та реконструкцію будівель, споруд та інженерних систем;

супровід під час проходження експертизи проектів;

комплексна розробка та впровадження систем менеджменту на відповідність вимог міжнародних стандартів:

системи управління якістю ISO 9001 (ISO 9001);

системи менеджменту безпеки харчової продукції HACCP (ХАССП), ІСО 22000;

системи менеджменту професійного здоров'я та безпеки OHSAS;

системи екологічного менеджменту ISO 14001;

інтегровані системи менеджменту

-навчання персоналу

-ключові показники ефективності (KPI);

-Системний аудит;

-автоматизація та покращення систем;

-супровід під час сертифікації;

-організація бізнесу під ключ;

-startup-проекти;

-організація бізнесу з нуля;

-бізнес-плани.

Директор підприємства

Укртехпостач, ТОВ, ПТК

АПК (Агропромисловий комплекс)

11 місяців

01.2012 - 11.2012

  • Забезпечення процесів та контроль реалізації цілей та функцій підприємства.
  • Налагодження взаємовигідних відносин зі стратегічними та новими клієнтами.
  • Збір інформації про ситуацію на території та аналіз її.
  • Контролює роботу відділу продажів, відділу сервісу та маркетингу з метою збільшення обсягу продажу та частки ринку компанії у відповідному регіоні.
  • Участь у розгляді претензій споживачів, що надходять на підприємство, та підготовці відповідей на пред'явлені позови, а також претензій клієнтам при порушенні ними умов договорів.
  • Організація та контроль діяльності підприємства.
  • Постановка співробітникам чітких та здійсненних завдань.
  • Координація діяльності підприємства, забезпечення взаємозамінності працівників.
  • Аналіз ходу виконання поставлених завдань та внесення відповідних коректив.
  • Проведення маркетингових заходів.
  • Аналіз звітів з продажу як команди загалом, і по кожному співробітнику.
  • Розробка та впровадження заходів щодо виявлення та скорочення заборгованості від клієнтів та перед партнерами.
  • Сприяння навчанню та навчання менеджерів з продажу стандартам продажів.
  • Відстеження цінової політики у місті та регіоні.
  • Реалізація програм, вкладених у просування продукції.
  • Бюджетування: розробка, погодження та контроль бюджету Підрозділу.
  • Планування: здійснення стратегічного та тактичного планування розвитку підприємства.
  • Звітність: щоденно, щотижня, щомісяця звітність згідно з вимогами.
  • Кадрова робота: здійснення оперативного керівництва працівниками підприємства, проведення оцінки ефективності роботи, оцінки ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом та звільнення працівників.
  • Розробка документів: посадові інструкції, внутрішні документи.
  • Підтримка в актуальному стані даних, бази даних: контролювати ведення бази даних клієнтів.

Заступник генерального директора з якості

ТОВ "МВ СТЕЛЛАР", Тернопіль

Транспорт та Логістика

1 рік 1 місяць

01.2011 - 01.2012

  • Розробка бізнес-процесів підприємства;
  • розробка документації щодо підготовки до сертифікації підприємства з систем менеджменту ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
  • сертифікація компанії ISO 9001:2008; ISO 22000:2005 (НАРСР); ISO 14000, 18000, GMP + BA14;
  • Впровадження на підприємстві системи ризик-менеджменту на основі ISO 31000;
  • Контроль того, що всі процеси, необхідні для системи менеджменту якості встановлено, впроваджені та підтримуються в робочому стані;
  • регулярний звіт вищому керівництву про функціонування системи менеджменту якості та будь-яких потреб у її покращенні;
  • планування та проведення внутрішнього аудиту підрозділів підприємства;
  • контроль виконання коригувальних та попереджувальних дій у СУЯ;
  • організація проведення робіт з контролю якості послуг, забезпечення відповідності вимогам міжнародних стандартів серії ISO, ДЕРЖСТАНДАРТ, ТУ та вимогам Споживача;
  • участь у розробці заходів щодо підвищення якості послуг, забезпечення їх відповідності вимогам, що висуваються;
  • участь у роботі з аналізу скарг, вивчення причин їх виникнення, погіршення якості роботи, розробки пропозицій щодо їх усунення, а також контролю за здійсненням необхідних заходів щодо підвищення відповідальності всіх підрозділів підприємства за якість послуг, що відповідає встановленим вимогам;
  • представлення інтересів підприємства у сфері якості у відносинах із споживачами та постачальниками;
  • ведення документації відповідно до вимог стандартів ISO.

Директор з логістики та продажу

Холдинг «Українська птахівницька аграрна компанія» - Група компаній «СВАН» - ТОВ «ТД «Статус-Агро», ВАТ «Золотоношам'ясо»

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 9 місяців

03.2009 - 11.2010

  • •Підвищення ефективності транспортної логістики шляхом забезпечення своєчасності та якості доставки продукції та економічно обґрунтованого вибору постачальників транспортних послуг;
  • •Ефективне управління операційно-складськими процесами шляхом: керування запасами (оптимізація); координації руху товару всередині складу (зонування складу, маршрутизація руху товару); оптимізації вантажно-розвантажувальних робіт; ефективного використання складських приміщень (розробка та впровадження системи адресного зберігання продукції з урахуванням її особливостей (скоропорт); раціонального використання людських, технічних та фінансових ресурсів; забезпечення оптимальних умов зберігання вантажів;
  • •Побудова системи внутрішнього та зовнішнього документообігу;
  • •Економічний аналіз, планування та оптимізація логістичних процесів.
  • •Організація збутової діяльності відповідно до замовлень і укладених договорів, планування збутових витрат за окремими видами продукції, районами збуту та споживачам, аналіз витрат обігу;
  • •Управління розподілом продукції, визначення умов відвантаження продукції( з цехів, з виробничих складів, складів готової продукції тощо);
  • •Ефективне управління персоналом;

Директор

ТОВ "ДЦ-Хмельницький" ТОВ "ДЦ-Чернівці"

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 5 місяців

06.2005 - 10.2008

  • Робота з контролюючими та дозвільними органами
  • Пошук приміщень для відкриття нових магазинів та їх економічна оцінка
  • Робота з підрядними та будівельними організаціями
  • Маркетингові дослідження у регіоні
  • Пошук та підбір персоналу
  • Бюджетування магазинів
  • Проведення переговорів та укладання договорів з постачальниками
  • Відкриття магазинів з «нуля» та їх повний подальший супровід
  • Бюджетування та проведення рекламних акцій
  • Забезпечення логістичних процесів
  • І т.д.

Директор

ТОВ "Євроекспрес"

Транспорт та Логістика

2 роки 3 місяці

01.2005 - 03.2007

Відкриття філії з «нуля»

Робота з контролюючими та дозвільними органами

Пошук та підбір персоналу

Забезпечення управління логістичними процесами для підприємства (зонування складських площ;

дотримання вимог щодо зберігання ТМЦ;

ротація товару;

розрахунок необхідних ресурсів (люди, кошти, устаткування);

контроль за веденням обліку ТМЦ;

складання матриці доставки (оптимізація ресурсів на доставку);

дотримання правил принципів доставки, тобто. доставка протягом 24 годин, відсоток доставки щонайменше 98%;

контроль ведення супроводжуючої документації).

Пошук нових клієнтів та укладання договорів

Мотивація клієнтів та персоналу

Бюджетування філії

Ключова інформація

Комунікабельність, цілеспрямованість, наполегливість у досягненні поставленого завдання, цілі; досвід ведення переговорів на різному рівні; досвід у підборі, адаптації та атестації персоналу; знання та досвід у галузі маркетингу, менеджменту та аналізу, логістики; знання основ виробничих процесів та практичні навички побудови дистрибуції, мерчандайзингу, ефективних логістичних схем; відповідальність за досягнення показників роботи підприємства (підрозділів)

Навчався в 2 закладах

Хмельницкий институт бизнеса

бухгалтерия и аудит

Хмельницкий, 1994

Харьковский военный университет

інженер-кібернетик

Харьков, 1993

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Агрессивные продажи на рынке В2В

Киев, 2012

"National Training agency" Агенство рационального обучения

Курс обучения внутренних аудиторов СМК 22000:2005

Киев, 2011

Сертификат внутреннего аудитора СМК пищевой продукции ИСО 22000:2005

Курс обучения внутренних аудиторов СМК ИСО 9001:2008

Киев, 2011

Сертификат внутреннего аудитора систем менеджмента качества ИСО 9001:2008

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач

Водійське посвідчення

"В","С" з 1989р

Ярослав Миколайович

Директор з логістики

Хмельницький

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому