Працювала в 9 компаніях 20 років 4 місяці
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Інше
Керівник відділу обслуговування пасажирів
ТОВ "Аерохендлінг"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 4 місяці
04.2019 - 07.2020
Організація роботи агентів з оплатами за додаткові сервіси для пасажирів на стійках реєстрацїї та виходах на посадку.
Ведення звітності по оплатам за додаткові сервіси для пасажирів.
Організація обслуговування Лоукост компаній.
Організація роботи каси з продажів додаткових сервісів.
Навчання персоналу роботі в системах реєстрації Amadeus-Altea, Go Now (Ryanair), iPort.
Керівник групи Сервісу та комфорту пасажирів
ТОВ «Аерохендлінг»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 10 місяців
07.2017 - 04.2019
Організація та контроль агентів при роботі в збійних ситуаціях (затримка рейсу, відміна рейсу, тощо)
Керівник групи "Fast Line"
ТОВ "Аерохендлінг"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
4 місяці
04.2017 - 07.2017
Робота з корпоративними клієнтами.
Ведення звітів.
Старший агент групи "Fast Line"
ТОВ "Аерохендлінг"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 5 місяців
12.2015 - 04.2017
Організація роботи групи "Fast Line" (позачергове проходження всіх формальностей в аеропорту "Бориспіль").
Контроль за виконанням завдань агентами. Планування графіків виходу на роботу, складання табелю.
агент з обслуговування перевезень
Аерохендлінг
Інше
1 рік 1 місяць
12.2014 - 12.2015
Реєстрція пасажирів та багажу.
Верифікація документів.
Робота в системах реєстрації SITA та ALTEA.
агент з розшуку багажу
ДП Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 11 місяців
02.2013 - 12.2014
- Робота з пасажирами, що мають претензії або проблеми з багажем.
Провідний спеціаліст з розшуку багажу
ПрАТ Авіакомпанія «Аеросвіт»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
3 роки
03.2010 - 02.2013
- Організація розшуку багажу пасажирів авіакомпанії, який відстав та засланого багажу відповідного до встановлених процедур;
- Вирішення конфліктних питань, що виникають з багажем пасажирів авіакомпанії;
- Участь у розгляді скарг та претензій, які стосуються несправностей перевезення багажу пасажирів авіакомпанії;
- Організація роботи та контроль виконання підлеглим персоналом процедур з розшуку багажу пасажирів;
- Складання звітів по виконаній роботі підрозділу.
Кількість підлеглих: 10 чол.
Старший агент з розшуку багажу
ТОВ «Аерохендлінг»
Інше
6 років 4 місяці
12.2003 - 03.2010
- Робота з пасажирами, що мають претензії або проблеми з багажем;
- Робота в системах WorldTracer, Lufthansa.
Агент служби пасажирського обслуговування
ДП МА «Бориспіль»
Інше
3 роки 9 місяців
04.2000 - 12.2003
- Реєстрація пасажирів в ручному режимі;
- Зустріч та відправлення пасажирів з/до повітряного судна;
- Виконання обов'язків диспетчера служби пасажирського обслуговування.
Навчалась в 2 закладах
Національний технічний університет України «КПІ»
факультет хімічного машинобудування, спеціальність – обробка матеріалів за спецтехнологіями
Київ, Україна, 2000
Національний технічний університет України «КПІ»
факультет лінгвістики, спеціальність – філолог-перекладач, спеціалізація – технічний (діловий) переклад
1999
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Сертифікати
- Aviation personnel training for the «World Tracer» baggage search system operation;
- Aviation Security for Aviation personnel;
- Dangerous Goods Training (Category 9).
Навички
- Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office, Internet, E-mail;
- Робота в системах SITA WorldTracer, SITATEX, системи реєстрації Amadeus, iPort, Sita Liason, Go Now (Ryanair);
- Робота в системах аеропорту (Добовий план польотів, Камера незапитаного багажу, АФТН);
- Ведення звітів з продажів додаткових сервісів;
- Робота з технологічними документами (митні декларації України, доручення);
- Практика урегулювання конфліктних ситуацій в роботі з пасажирами.
Особисті риси
Олена
Олена
Менеджер з пасажирського обслуговування / Представник авіакомпанії

Бориспіль
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому