Працював в 16 компаніях 25 років 8 місяців
Банки, Промисловість та Виробництво, Страхування, Фінансові послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
начальник Управління по роботі з Юридичними особами Департаменту по роботі з непрацюючими активами
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
2 роки 10 місяців
03.2023 - до теперішнього часу
- Робота в частині зниження рівня NPL (кредити 90+);
- надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості;
- Формування плану заходів/робіт по врегулюванню проблемної заборгованості непрацюючих активів юридичних осіб (реструктуризація, суд, банкрутство, добровільна реалізація майна тощо);
- Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
- Робота з непрофільними активами – сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, орендарями, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
- Взаємодія із партнерами Банку (колекторськими компаніями, суб’єктами оціночної діяльності), відповідно до Постанови НБУ №79, торгуючими компаніями (торгові площадки проведення е-аукціонів);
- Участь в автоматизації процесу – удосконалення звітності підрозділу (звіти, шаблони листів, вимог на дострокове (негайне) виконання зобов’язань тощо);
- участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
- списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів);
- Участь у підготовці звітності для керівництва.
заступник начальника Управління по роботі з непрацюючими активами
БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ, АТ
Банки
1 рік 2 місяці
12.2021 - 02.2023
· Взаємодія з мережею Банку в частині зниження рівня простроченої заборгованості (30+ / 90+); надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості
· Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
· Робота з непрофільними активами - сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, пошук орендарів, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
· Взаємодія із партнерами Банку (колекторськими компаніями, суб'єктами оціночної діяльності), відповідно до Постанови НБУ №79..
· Участь в автоматизації процесу - удосконалення звітності підрозділу (звіти, шаблони листів тощо);
· участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
· списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів)
Участь у підготовці звітності для керівництва.
Заступник начальника управління по роботі зі стягнутим майном
БАНК ИНВЕСТИЦИЙ И СБЕРЕЖЕНИЙ, АО
Банки
1 рік 2 місяці
12.2020 - 01.2022
· Взаємодія з мережею Банку в частині зниження рівня простроченої заборгованості (30+ / 90+); надання консультаційних послуг працівникам відділень з метою знаходження оптимального варіанту врегулювання простроченої/проблемної заборгованості
· Процес проведення реструктуризацій (переговори, формування пакету документів, направлення та отримання відповідних висновків служб Банку,підготовка проекту Рішення Комітету НПА/Правління, захист заявок на засіданнях колегіальних органів; організація проведення угоди (підготовка проекту договору/додаткових договорів, перевірка укладених договорів на відповідність прийнятому Рішенню, надсилання пакету документів після проведення угоди до бек-офісу);
· Робота з непрофільними активами - сценарний аналіз,пошук та проведення перемовин з потенційними покупцями, пошук орендарів, погодження умов угоди та договорів з іншими службами Банку;
· Взаємодія із колекторськими компаніями, відповідно до Постанови НБУ №79;
· Взаємодія з суб'єктами оціночної діяльності (в частині проведення оцінки непрофільних активів та активів на продаж третім особам при відступленні права вимоги);
· Участь в автоматизації процесу - розробка та погодження протокольних рішень, участь у розробці типових форм договорів, та постановка задач на IT-підрозділ щодо інтегрування типових форм до АБД;
· участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ тощо;
· списання ЗФА (відповідно до Постанови НБУ №49, ПКУ та внутрішніх нормативних документів)
Участь у підготовці звітності для керівництва.
начальник управління супроводження активних операцій клієнтів
БАНК ИНВЕСТИЦИЙ И СБЕРЕЖЕНИЙ, АО
Банки
2 роки 4 місяці
09.2018 - 12.2020
· планування та організація роботи управління (7 співробітників, в т.ч. 2 працівника на за напрямком супроводження кредитів юридичних осіб, 2 працівника - фізичні особи, 3 працівника - операції з гарантіями)
· проведення послідконтролю операцій;
· участь в розробці/внесенні змін до ВНД (процесів, банківських продуктів, договорів);
· проведення операцій з видач фізичним особам (кеш-кредити та заставні кредити) на відділеннях; оприбуткування гарантій.
· участь в перевірці резервів;
· контроль за своєчасним формуванням, передаванням, зберіганням кредитних справ фізичних та юридичних осіб, передавання в сховище оригіналів (рах.9819*);
· контроль виконання ковенант, в т.ч. моніторинг страхування 2-го року, переоцінка майна, акти огляду; ведення таблиць за недоліками при формуванні справ, супроводженні кредитів;
· проведення щорічної інвентаризації рахунків/ кредитних справ за активними операціями;
· участь в підготовці інформації на запити при перевірках внутрішнього та зовнішнього аудитів, НБУ, підготовка звітності для проведення стрес-тестування тощо;
· надання пропозицій керівництву щодо організації роботи управління та мотивації співробітників.
- Участь в переході з ПО «SR-Bank» на «Б2» - постанова завдань, тестування, перевірка регламентних та інших процедур на «продверсії».
Заместитель директора по экономике
ВО Техэнергоналадка
Промисловість та Виробництво
5 років 2 місяці
11.2013 - 12.2018
- общие вопросы планирования;
- отчетность по выполнению планов;
- участие в подготовке документации по проведению тендеров;
- вопросы мотивации сотрудников.
Начальник отдела учета
ВУСО, ЧАО, страховая компания
Страхування
2 місяці
08.2018 - 09.2018
- организация сбора и передачи договоров;
- проверка правильности заполнения договоров и внесения в базу КИС;
- электронное подписание договоров в КИС;
- привязка платежей к договорам;
- формирование отчетности за отчетный период;
- инвентаризация бланков строгой отчетности;
- представление предложений руководству по организации работы отдела и мотивации сотрудников
заместитель начальника отдела учета
ВУСО, ЧАО, страховая компания
Страхування
5 місяців
03.2018 - 07.2018
- организация сбора и передачи договоров;
- проверка правильности заполнения договоров и внесения в базу КИС;
- электронное подписание договоров в КИС;
- привязка платежей к договорам;
- формирование отчетности за отчетный период;
- инвентаризация бланков строгой отчетности.
Зам. начальника управления администрирования процессов работы проблемных активов, ЦО
Кредитпромбанк
Банки
8 місяців
03.2013 - 10.2013
- формирование отчетности по управлению;
- рассмотрение заявлений розничного и корпоративного бизнеса филиалов Банка касательно изменений действующих условий кредитования, реструктуризаций, подписания мировых соглашений, уступок права требования, дисконтирования задолженности, списание штрафных санкций, реализации
- вынесение и защита заявлений на КК ЦО Банка,
- проведение переговоров с наиболее проблемными клиентами КРД,
- предоставление консультационной поддержки филиалов,
- проведение семинаров для сотрудников филиалов;
- организация проведения Комитета по работе с особыми активами - секретарь-докладчик.
Зам.начальника управления реструктуризации проблемной задолженности ДРОА, ЦО
Кредитпромбанк
Банки
8 місяців
07.2012 - 02.2013
- формирование отчетности по управлению; - проведение селекторных совещаний с профильными подразделениями филиалов; - рассмотрение заявлений клиентов розничного и корпоративного бизнеса филиалов Банка касательно реструктуризаций, подписания мировых соглашений, дисконтирования задолженности, уступки права требования, списание штрафных санкций, реализации залогового имущества, - принятие решений по реструктуризации в рамках «двоичной» (упрощенной) системы - лимит задолженности до 1 млн. грн., - вынесение и защита заявлений на КК ЦО Банка, - проведение переговоров с наиболее проблемными клиентами КРД, - разработка и участие в проведении пакетной реструктуризации, - предоставление консультационной поддержки филиалов, - проведение семинаров для сотрудников филиалов; - секретарь Комитета по работе с особыми активами.
Глав. специалист управления реструктуризации проблемной задолженности департамента по работе с особе
Кредитпромбанк
Банки
6 місяців
01.2012 - 06.2012
Аналогичен предыдущей должности
Зам.начальника управления реструктуризации проблемной задолженности департамента по работе с особенн
Кредитпромбанк
Банки
5 місяців
08.2011 - 12.2011
- формирование отчетности по управлению; - проведение селекторных совещаний с профильными подразделениями филиалов. - рассмотрение заявлений клиентов малого и розничного бизнеса филиалов Банка касательно изменений действующих условий кредитования, реструктуризаций, подписания мировых соглашений, дисконтирования задолженности, списание штрафных санкций, - принятие решений по реструктуризации в рамках «двоичной» (упрощенной) системы - лимит задолженности до 0,5 млн. грн., - вынесение и защита заявлений на КК Банка свыше лимитов полномочий принятия решений, - проведение переговоров с наиболее проблемными клиентами КРД, - разработка и участие в проведении пакетной реструктуризации, - ведение филиалов в части реструктуризации задолженности ФЛ, в т.ч. предоставление консультационной поддержки уполномоченных сотрудников филиалов, - проведение семинаров для сотрудников филиалов; - обязанности секретаря Комитета по работе с особыми (проблемными) активами (КОА) - с ноября 2011.
Глав. специалист управления реструктуризации задолженности физических лиц департамента по работе с о
Кредитпромбанк
Банки
1 рік 4 місяці
04.2010 - 07.2011
- формирование отчетности по управлению; - проведение селекторных совещаний с профильными подразделениями филиалов; - рассмотрение заявлений клиентов розничного бизнеса филиалов Банка касательно изменений действующих условий кредитования, реструктуризаций, дисконтирования задолженности, списание штрафных санкций. - принятие решений по реструктуризации/изменений условий кредитования в рамках «двоичной» системы (сотрудник УРПЗ+риски), - вынесение и защита заявлений на КК ЦО Банка, - проведение переговоров с наиболее проблемными клиентами КРД, - разработка и участие в проведении пакетной реструктуризации, - предоставление консультационной поддержки филиалов, - проведение семинаров для сотрудников филиалов;
Начальник отдела развития агентской сети
Страховая компания 611, ЧАО
Страхування
1 рік
05.2009 - 04.2010
- Построение агентской сети,
- Заключение договоров о сотрудничестве,
- Проведение переговоров с потенциальными партнерами СК.
экономист-начальник управления кредитования физических лиц КРД
Кредитпромбанк
Банки
4 роки 8 місяців
07.2004 - 02.2009
консультант
Догмат-Украина
Фінансові послуги
10 місяців
09.2003 - 06.2004
член бригады ресторана-инструктор по обучению
МакДоналдс
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
3 роки 6 місяців
01.2000 - 06.2003
Ключова інформація
- кредитование (ипотека/потреб.цели) - 6 лет.
- кред. администрирование (юридические/физические лица) - более 2-х лет.
- работа с проблемными кредитами - около 5-ти лет
- в продажах страховых продуктов (недвижимость/КАСКО/ОСАГО) - 11 мес.
- в продажах недвижимости (2 года).
- проведения переговоров с застройщиками (7 мес.)
*На протяжении 2015-2016 гг. прошел тренинги, связанные с риэлторскими продажами (техника продаж/переговоров), а также ориентируюсь тенденциях на рынке недвижимости, в градостроительстве, классификации объектов недвижимости.
Навчався в 3 закладах
Киевский национальный торгово-экономический университет
Банковское дело, второе высшее
Киев, 2005
Киевский национальный торгово-экономический университет
Менеджмент организаций
Киев, 2003
Киевский национальный торгово-экономический университет
Менеджмент общественного питания
Киев, 2002
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Техники активных продаж в сфере недвижимости
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
категории В, практический стаж вождения - 1 год
Компьютерные навыки
Word, Excel, Lotus, Scrooge, Power Point, Internet
Увлечения и интересы
история, психология; бильярд, боулинг.
Личные качества
коммуникабельность, умение договариваться, расположить к себе; настойчивость, активная позиция, ответственность
Цель
Сделать работу делом своей жизни.
Максим
Максим
Руководитель/Зам.руководителя подразделения по работе с проблемной задолженностью

Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 тижні тому