Працював в 8 компаніях   18 років 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Транспорт та Логістика, Банки

В.o. головного бухгалиера

Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Мега Авто"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 років

09.2016 - до теперішнього часу

Функції головного бухгалтера в повному обсязі. Виписка та формування первинних документів бухгалтерського обліку від рахунків, видаткових накладних, актів; основні засоби, облік ПДВ, прибуток. Податкова та фінансова звітність. Управлінська звітність. Взаємовідносини з контролюючими органами.

бухгалтер

Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Мега Авто"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 9 місяців

12.2012 - 09.2016

•ведення касових операцій;

•розрахунки через РРО;

•розрахунки з підзвітними особами;

•ведення банківських операцій;

•облік розрахунків з постачальниками;

•облік розрахунків з покупцями;

•податковий кредит;

•податкові зобов'язання;

•облік основних засобів (ОЗ);

•облік нематеріальних активів;

•облік малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА);

•облік комплектації, модернізації, ремонтів ОЗ та інших МНМА;

•облік і списання ПММ;

•виписка довіреностей;

•проведення інвентаризації

Бухгалтер

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автотім"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

07.2012 - 12.2012

•ведення бухгалтерського і податкового обліку з використанням 1С

•облік розрахунків з покупцями та постачальниками

•складання податкової і статистичної звітності

•ведення банківських і касових операцій

Бухгалтер

Товариство з обмеженою відповідальністю "Автотімтрейд"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

01.2012 - 12.2012

•ведення бухгалтерського і податкового обліку з використанням 1С

•облік розрахунків з покупцями та постачальниками

•складання податкової і статистичної звітності

•ведення банківських і касових операцій

•нарахування заробітної плати

•ведення кадрового обліку

Головний бухгалтер, голова комітету з конкурсних торгів

Відділ освіти Коропської районної державної адміністрації

Державний сектор

1 рік 1 місяць

12.2010 - 01.2012

•здійснення керівництва діяльністю централізованої бухгалтерії відділу освіти, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

•погодження проектів договорів забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

•здійснення у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

• визначення оптимальної структури централізованої бухгалтерії та чисельності її працівників;

•створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

•контроль за відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться відділом освіти;

•складенням звітності;

•правильність проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;

•додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

•розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерії;

•усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

•погодження документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

•ведення засідань Комітету з конкурсних торгів;

•вирішення питаннь стосовно забезпечення діяльності Комітету з конкурсних торгів;

• визначення функцій кожного члена Комітету з конкурсних торгів;

•прийняття рішення щодо проведення засідань Комітету з конкурсних тогрів;

•здійсненняє інших повноваження відповідно до законодавства

Заступник головного бухгалтера

Відділ освіти Коропської державної районної адміністрації

Державний сектор

1 рік 1 місяць

11.2009 - 12.2010

•здійснення керівництва роботою відділу;

•організація обліку виконання кошторисів доходів та видатків (надходження грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, необоротних активів, фінансових, розрахункових та кредитних операцій);

•організація планування потреб в асигнуваннях із Державного бюджету згідно з кошторисом доходів та видатків відділу за загальними та спеціальними фондами;

•складання бухгалтерської звітності;

•організація ведення бухгалтерського обліку; меморіальних ордерів, головної книги;

•складання балансу та інш.

Бухгалтер

Відкрите акціонерне товариство "Коропське АТП 17441"

Транспорт та Логістика

3 місяці

08.2009 - 11.2009

•обробка і формування первинної документації,

•контроль розрахунків з дебіторами і кредиторами,

•оформлення бухгалтерської документації: рахунків, накладних, податкових, платіжних доручень, подорожніх листів, доручень, авансових звітів, касових ордерів, актів звірок, банківських виписок, чекової книжки.

•ведення первинної документації,

•розрахунки з покупцями, постачальниками, підзвітними особами,

•оприбуткування та списання ТМЦ.

•нарахування заробітної плати

•податкова звітність,

•звітність в пенсійний фонд України

•звітність ФСС

•ведення бухгалтерського обліку суб'єктів підприємницької діяльності як на загальній, так і на спрощеній системі оподаткування.

Менеджер з розвитку карткового бізнесу відділу по роботі з пластиковими картками Чернігівської облас

Акціонерний комерційний банк "Правекс Банк"

Банки

2 роки 2 місяці

05.2007 - 07.2009

•консультація клієнтів по послугам АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»;

•обслуговування юридичних осіб;

•поповнення карткових рахунків клієнтів Банка;

•відкриття карткових рахунків юридичним особам (корпоративні картки);

•залучення підприємств торгово-сервісній мережі до послуг «еквайринг», а також дисконтному співробітництву;

•установка банкоматів;

•списання і підгрузка по АТМ;

•заключення зарплатно-карткових проектів;

•залучення клієнтів для відкриття приватних, депозитних, пенсійних та кредитних пластикових карток різного рівня;

•забезпечення виконання планів по профільних послугах-контроль;

•консультація відділень з питань відкриття і обслуговування кредитних, депозитних і приватних карткових продуктів-контроль;

•контроль оформлення касових документів пов'язаних з супроводом карткових продуктів.

Ключова інформація

Маю навики організації та повного ведення обліку всіх ділянок роботи від первинної документації до формування податкової, фінансової, управлінської звітності. Досвід роботи одночасно на декількох підприємствах з достатнім документообігом на різних системах оподаткування, досвід проходження перевірок контролюючими органами. Трудолюбивий, пунктуальний, цілеспрямований, уважний. Не конфліктний, орієнтація в роботі на результат, є бажання та здатний працювати самовдосконалюватись.

Навчався в 2 закладах

Чернігівський державний політехнічний університет

Фінанси і кредит

м. Чернігів, 2012

Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці

Фінанси підприємств

м. Чернігів, 2007

Додаткова інформація

Навики роботи з комп`ютером

Досвідчений користувач з MS Office, Internet Explorer, Outlook Express, Інфодіск, Ліга Закон, 1-С версія 8.2 Підприємство

Особисті якості

  • пунктуальність,
  • комунікабельність,
  • відповідальність,
  • цілеспрямованість,
  • чесність,
  • порядність,
  • самовдосконалення,
  • стійкість до стресів,
  • легко навчаюсь

Цель

Цікава робота з можливостями професійного та особистого зростання

Олександр

Бухгалтер

Київ

38 років

неповна зайнятість

Оновлено 8 років тому