Працював в 8 компаніях 18 років 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор, Транспорт та Логістика, Банки
В.o. головного бухгалиера
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Мега Авто"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 років
09.2016 - до теперішнього часу
Функції головного бухгалтера в повному обсязі. Виписка та формування первинних документів бухгалтерського обліку від рахунків, видаткових накладних, актів; основні засоби, облік ПДВ, прибуток. Податкова та фінансова звітність. Управлінська звітність. Взаємовідносини з контролюючими органами.
бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "А-Мега Авто"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 9 місяців
12.2012 - 09.2016
•ведення касових операцій;
•розрахунки через РРО;•розрахунки з підзвітними особами;
•ведення банківських операцій;
•облік розрахунків з постачальниками;
•облік розрахунків з покупцями;
•податковий кредит;
•податкові зобов'язання;
•облік основних засобів (ОЗ);
•облік нематеріальних активів;
•облік малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА);
•облік комплектації, модернізації, ремонтів ОЗ та інших МНМА;
•облік і списання ПММ;
•виписка довіреностей;
•проведення інвентаризації
Бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автотім"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
07.2012 - 12.2012
•ведення бухгалтерського і податкового обліку з використанням 1С
•облік розрахунків з покупцями та постачальниками•складання податкової і статистичної звітності
•ведення банківських і касових операцій
Бухгалтер
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автотімтрейд"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
11 місяців
01.2012 - 12.2012
•ведення бухгалтерського і податкового обліку з використанням 1С
•облік розрахунків з покупцями та постачальниками•складання податкової і статистичної звітності
•ведення банківських і касових операцій
•нарахування заробітної плати
•ведення кадрового обліку
Головний бухгалтер, голова комітету з конкурсних торгів
Відділ освіти Коропської районної державної адміністрації
Державний сектор
1 рік 1 місяць
12.2010 - 01.2012
•здійснення керівництва діяльністю централізованої бухгалтерії відділу освіти, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов'язків між її працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;
•погодження проектів договорів забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;•здійснення у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;
• визначення оптимальної структури централізованої бухгалтерії та чисельності її працівників;
•створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;
•контроль за відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться відділом освіти;
•складенням звітності;
•правильність проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, відповідністю взятих бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов'язанням та бюджетним асигнуванням;
•додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;
•розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників бухгалтерії;
•усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
•погодження документів, пов'язаних з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;
•ведення засідань Комітету з конкурсних торгів;
•вирішення питаннь стосовно забезпечення діяльності Комітету з конкурсних торгів;
• визначення функцій кожного члена Комітету з конкурсних торгів;
•прийняття рішення щодо проведення засідань Комітету з конкурсних тогрів;
•здійсненняє інших повноваження відповідно до законодавства
Заступник головного бухгалтера
Відділ освіти Коропської державної районної адміністрації
Державний сектор
1 рік 1 місяць
11.2009 - 12.2010
•здійснення керівництва роботою відділу;
•організація обліку виконання кошторисів доходів та видатків (надходження грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, необоротних активів, фінансових, розрахункових та кредитних операцій);•організація планування потреб в асигнуваннях із Державного бюджету згідно з кошторисом доходів та видатків відділу за загальними та спеціальними фондами;
•складання бухгалтерської звітності;
•організація ведення бухгалтерського обліку; меморіальних ордерів, головної книги;
•складання балансу та інш.
Бухгалтер
Відкрите акціонерне товариство "Коропське АТП 17441"
Транспорт та Логістика
3 місяці
08.2009 - 11.2009
•обробка і формування первинної документації,
•контроль розрахунків з дебіторами і кредиторами,•оформлення бухгалтерської документації: рахунків, накладних, податкових, платіжних доручень, подорожніх листів, доручень, авансових звітів, касових ордерів, актів звірок, банківських виписок, чекової книжки.
•ведення первинної документації,
•розрахунки з покупцями, постачальниками, підзвітними особами,
•оприбуткування та списання ТМЦ.
•нарахування заробітної плати
•податкова звітність,
•звітність в пенсійний фонд України
•звітність ФСС
•ведення бухгалтерського обліку суб'єктів підприємницької діяльності як на загальній, так і на спрощеній системі оподаткування.
Менеджер з розвитку карткового бізнесу відділу по роботі з пластиковими картками Чернігівської облас
Акціонерний комерційний банк "Правекс Банк"
Банки
2 роки 2 місяці
05.2007 - 07.2009
•консультація клієнтів по послугам АКБ «ПРАВЕКС-БАНК»;
•обслуговування юридичних осіб;•поповнення карткових рахунків клієнтів Банка;
•відкриття карткових рахунків юридичним особам (корпоративні картки);
•залучення підприємств торгово-сервісній мережі до послуг «еквайринг», а також дисконтному співробітництву;
•установка банкоматів;
•списання і підгрузка по АТМ;
•заключення зарплатно-карткових проектів;
•залучення клієнтів для відкриття приватних, депозитних, пенсійних та кредитних пластикових карток різного рівня;
•забезпечення виконання планів по профільних послугах-контроль;
•консультація відділень з питань відкриття і обслуговування кредитних, депозитних і приватних карткових продуктів-контроль;
•контроль оформлення касових документів пов'язаних з супроводом карткових продуктів.
Ключова інформація
Маю навики організації та повного ведення обліку всіх ділянок роботи від первинної документації до формування податкової, фінансової, управлінської звітності. Досвід роботи одночасно на декількох підприємствах з достатнім документообігом на різних системах оподаткування, досвід проходження перевірок контролюючими органами. Трудолюбивий, пунктуальний, цілеспрямований, уважний. Не конфліктний, орієнтація в роботі на результат, є бажання та здатний працювати самовдосконалюватись.
Навчався в 2 закладах
Чернігівський державний політехнічний університет
Фінанси і кредит
м. Чернігів, 2012
Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці
Фінанси підприємств
м. Чернігів, 2007
Додаткова інформація
Навики роботи з комп`ютером
Досвідчений користувач з MS Office, Internet Explorer, Outlook Express, Інфодіск, Ліга Закон, 1-С версія 8.2 Підприємство
Особисті якості
- пунктуальність,
- комунікабельність,
- відповідальність,
- цілеспрямованість,
- чесність,
- порядність,
- самовдосконалення,
- стійкість до стресів,
- легко навчаюсь
Цель
Цікава робота з можливостями професійного та особистого зростання
Олександр
Олександр
Бухгалтер
Київ
неповна зайнятість
Оновлено 8 років тому