Працювала в 7 компаніях   15 років 1 місяць

Інше, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

Асистент з адміністративної діяльності

Chemonics International Inc. / USAID Ukraine Democratic Governance East Activity program (DG-East)

Інше

1 рік 1 місяць

06.2021 - 07.2022

- Надання підтримки у питаннях загального адміністрування офісу, управління персоналом, дрібних адміністративних закупівель та інших повсякденних офісних потреб

- Забезпечення адміністративної підтримки в процесі найму на короткострокову технічну допомогу консультантів (STTA), яка включає запрошення претендентів на співбесіди, пошук рекомендацій, відправлення повідомлень обраним або відхиленим кандидатам

- Збір відповідних документів та підготовка платіжних пакетів для місцевих STTA, відстеження та надання документів у міру необхідності

- Бронювання готелів та авіаквитків для місцевого та міжнародного персоналу та консультантів залучених як STTA, а також консультантів, які виїжджають до України та по Україні

- Збір інформації, пов'язаної з операціями, для інформування про підготовку оперативних щомісячних запитів на банківські перекази для розгляду офіс-менеджером

- Збір та оформлення документації для відряджень співробітників та наступної процедури оплати партнерам

- Координація та відстеження використання таксі та транспортних послуг

- Координація водіїв та використання транспортних засобів компанії

- Допомога у підтримці електронної та паперової файлової системи проекту, а також оперативних закупівельних процедур, включаючи визначення постачальників, збирання цінових пропозицій та оформлення документації процесу закупівель

- Допомога офіс-менеджеру в обслуговуванні відряджень, заходів та відпусток персоналу

- Контроль заповнення працівниками табеля обліку робочого часу

- Закупівля канцелярського приладдя, зустріч відвідувачів офісу, допомога у плануванні зустрічей та подій

- Координація поштових послуг та обміну документами між офісами

- Ведення обліку інвентарю офісного майна

- Оплата та контроль офісних потреб

- Оформлення документації для здійснення усних/письмових перекладів

- Керувати всіма аспектами офісного простору та надавати ресурси та рішення за запитом

- Забезпечення особистого, доброзичливого досвіду для кожного, хто приходить в офіс

- Контакти з відвідувачами та персоналом, організація зустрічей та нарад, виконання функцій перекладача у разі необхідності

Менеджер з розробки турпродукту

Сієста

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 4 місяці

04.2015 - 08.2016

• Аналіз, обробка, формування, розрахунок турів у програмі Само-Тур. Формування/внесення знижок, доплат, дод. послуг, stop-sale у програму Само-тур. Підготовка та розрахунок спеціальних пропозицій від партнерів.

• Вичитування та переведення контрактів від партнерів (на англ.).

• Відстеження нових цінових пропозицій приймаючих компаній та готелів, прорахунок актуальних SPO

• Внесення рейсів та блоків.

Фахівець із розрахунку цін

Ідриска-Тур

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

9 місяців

06.2014 - 03.2015

• Аналіз, обробка, формування, розрахунок турів у програмі Само-Тур. Формування/внесення знижок, доплат, дод. послуг, stop-sale у програму Само-тур. Підготовка та розрахунок спеціальних пропозицій від партнерів

• Моніторинг цін ринку

• Вичитування та переведення контрактів від партнерів (на англ.)

• Відстеження нових цінових пропозицій приймаючих компаній та готелів, прорахунок актуальних SPO

Адміністратор сайту

УКРРОМ

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

1 рік 11 місяців

07.2012 - 06.2014

Робота за контрактом. Адміністрація корпоративного сайту компанії.

Менеджер відділу турпродукту з індивід. напрямків

Туртесс Тревел

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

8 місяців

11.2011 - 07.2012

• Ведення напрямків – ОАЕ, Китай, Грузія

• Підготовка цінових таблиць у Excel. Створення програм у «Майстер-тур». Публікація цін на сайт

• Розробка програм та туристичних послуг за новими напрямками

• Листування із зарубіжними партнерами та укладання контрактів, обробка цін, що надходять від них

• Моніторинг та аналіз цін на ринку

• Розрахунок турів під індивідуальні запити

• Продаж туристичних послуг. Бронювання готелів та турів

Менеджер з туризму

Аріола Груп

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

3 місяці

07.2011 - 10.2011

• Прийом заявок від клієнтів, підбір турів, індивідуальний прорахунок

• Підготовка повного пакета документів

• Організація корпоративних замовлень, відряджень, бронювання готелів, авіа та залізничних квитків

• Підбір та бронювання авіаквитків на чартерні рейси

• Допомога у відкритті віз, оформленні закордонних паспортів

• Складання прайсів на основі інформації від іноземних партнерів, додавання прайсів на сайт та розсилку

Менеджер з туризму

УКРРОМ

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

8 років 8 місяців

10.2002 - 06.2011

- Надавати підтримку в загальному офісному адмініструванні, управлінні людськими ресурсами, дрібних адміністративних закупівель та інших повсякденних потреб офісних операцій

- Виконання доручень керівника. Ведення клієнтської бази. Контроль роботи персоналу ефективність роботи, навчання та розвиток. Ведення всієї поточної документації.

- Забезпечення життєдіяльності офісу

- Наповнення сайту компанії. Виготовлення макетів для поштової розсилки

- Консультація агентств / клієнтів по телефону, обробка заявок

- Бронювання готелів, квитків

- Супровід туристичних груп на маршруті

- Листування з іноземними партнерами (готелями) і укладення договорів, обробка цін, що надходять від них

Ключова інформація

- Навички адміністративної роботи та діловодства

- Хороші навички усного та письмового спілкування

- Відмінні організаторські здібності та увага до деталей. Здатність працювати творчо, у співпраці та самостійноВміння працювати швидко, під тиском, в умовах стислих термінів і з великими обсягами інформації

- Вміння виконувати декілька завдань одночасно та швидко переключатися між ними, оперативно вирішувати поставлені завдання. Вміння визначати пріоритетність завдань

- Вміння ефективно спілкуватися усно та письмово українською, російською та англійською мовами

- Навички роботи з комп'ютером, включаючи впевнене володіння програмами Microsoft Excel, Word та Outlook

- Міжособистісні та комунікативні навички, з продемонстрованою дипломатичністю та здатністю ефективно спілкуватися в крос-культурному середовищі

- Здатність продуктивно працювати в команді

- Хороша пам'ять, уважність до деталей

- Креативний підхід

- Готовність вчитися, рости і розвиватися

- Стресостійкість і почуття гумору

- Гнучкість в адаптації до мінливих вимог

- Хороші навички прийняття рішень зі здатністю оцінювати різні варіанти та визначати найкращий вибір для досягнення поставленої мети

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет культури та мистецтв

Менеджмент міжнародного туризму

Київ, 2010

Європейський Університет

Маркетинг

Київ, 2006

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

HR менеджер та кадрове діловодство

Сєвєродонецьк, 2020

Фонд "Професійний розвиток Харкова"

Євгенія

Адміністратор, Адміністративний асистент, офіс-менеджер, помічник HR-менеджера

Трускавець

Готовий переїхати: Львів, Дрогобич

40 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 роки тому