Працювала в 10 компаніях   10 років 9 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс), Промисловість та Виробництво, Видавництва та Поліграфія, Банки, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Будівництво

бухгалтер по реалызації

Полісся Моторс

Автомобільна промисловість та Автобізнес

3 місяці

09.2023 - 11.2023

Реалізація в повному обсязі, супровід супутніх документів(рахунок, акт, видаткова, податкова, акти звірок). Щоденне проведення розрахунків по терміналу за попередній день у базу

Бухгалтер

Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради

Державний сектор

8 місяців

02.2021 - 09.2021

рахунки вхідні, довіреності, план закупівель по усім підрозділам, його реалізація та контроль, відрядждення, участь у енергоефективності підрозділів

Специалист отдела закупок

ТОВ "МІАТЕРРА"

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

09.2016 - 03.2017

-прийом заявок на поставку від інженерної служби і їх обробка згідно регламенту роботи департаменту закупівель

-обробка і інших заявок від керівників інших служб кластеру

-контроль процесу закупівель: проведення тендеру із контрагентами, оформлення замовлень, підписання рахунків на оплату і формування на них заявок на витрату грошових коштів, контроль оплати і поставки якісного товару у визначені терміни і згідно затверджених лімітів по всім статтям витрат

-допомога бухгалтерії у закритті періоду

-контроль ліміту палива згідно встановлених лімітоів і

-звіти керівництву по оюробленим заявкам, залишкам ПММ двічі на місяць, щоденний звіт про роботу

-акти звірки з контрагентами і контроль кредиторської, дебіторської заборгованності

Бухгалтер

ТОВ "Вудпак"

Промисловість та Виробництво

6 місяців

03.2016 - 08.2016

Клієнт-банк, рознесення банку, акти списання, переміщення між складами, реалізація, прибуткові накладні, податкові накладні вхідні/вихідні, розрахунки коригування, виконавчі листи, заяви-розрахунки в ФСС

Бухгалтер

ПП "Ресурсінвест-1"

Промисловість та Виробництво

1 рік 3 місяці

01.2015 - 03.2016

Должностные обязанности и достижения: оформление первичных документов, проведение в 1С расходных накладных, ТТН, актов, услуг, налоговые накладные, расчеты корректировки к ним, контроль возврата документов, авансовые отчеты, начисление суточных, командировочные удостоверения, передача и снятие на и с ответственного хранения, оформление договоров с банками, сбор регистрационных документов, получение сертификатов, оформление ЕЦП, акты сверок, архивация

Бухгалтер

ТОВ"Е-ФОТО"

Видавництва та Поліграфія

1 рік 10 місяців

10.2012 - 07.2014

Формирование, обработка и выписка первичной документации по наличному и безналичному расчету (счета-фактуры, счета входящие, расходные накладные, акты выполненных работ, приходные накладные, услуги сторонних организаций,налоговые накладные, банковские выписки, приходно-кассовые и расходно-кассовые ордера, акты сверок, затраты, запись книги приобретения, перемещение денег, акты на списание материалов).

Работа в Клиент-банке (создание платежных поручений на оплату, разнесение банковских сумм в 1С).

Контроль наличия оригиналов документов от контрагентов.Ведение дебиторской и кредиторской задолженности.Выписка доверенностей.Ведение реестра договоров и контроль за их наличием.

Отправка писем и прием писем(регистрация).Ведение реестра отправки писем.

Заполнение книги учета доходов,книги учета доверенностей,книги начисления заработной платы,журнала регистрации приходных и расходных кассовых документов,ведомости №2 и журнала-ордера №2,главной книги.

Планирование, анализ и контроль за движением денежных средств.

Контроль за оплатой всех налогов.

Заполнение реестра выданных и полученных налоговых накладных.

Учет кадров и контроль наличия необходимых для этого документов (заявлений о приеме на работу, приказы)

Внесение в 1С нового контрагента и прикрепление к нему его регистрационных документов.

Отправка регистрационных документов контрагентам. Планирование НДС,Налог на прибыль без сдачи отчетности

Помощник бухгалтера

ПП "Р.К.Майстер-принт"

Видавництва та Поліграфія

6 місяців

06.2012 - 11.2012

Должностные обязанности и достижения: робота з діловими паперами, складання договорів з покупцями, оформлення платіжних документів, виписка довіреностей, ведення журналу реєстрації довіренностей,

контроль наявності оригіналів документів,

відправка поштової кореспонденції, обробка, реєстрація вхідної і вихідної, кореспонденції бухгалтерії

ведення наказів на прийняття-звільнення, переміщення, ведення табеля, допомога бухгалтеру в виконанні поточних задач, рознесення банківської виписки, перевірка первинної документації, реєстрація контрагентів у базі, контроль наявності договорів, забезпечення життєдіятельності офісу, виконання доручень директора і бухгалтера.

економист

АКБ «Правекс-Банк»

Банки

3 роки 9 місяців

08.2008 - 04.2012

економіст відділу по обслуговуванню фізичних осіб обліково-операційного управління АКБ «Правекс-Банк», м. Київ: контроль виконання режиму поточних рахунків фізичних осіб в національній та іноземній валютах відділень згідно із законодавством, перевірка вірності стягнення комісій згідно із тарифами, внесення параметрів аналітичного рахунку, консультація/ відкриття/закриття розпоряджень, сформованих відділеннями перевірка юридичних справ фізичних осіб в національній та іноземній валюті, підготовка для НБУ та внутрішніх звітів.

Досягнення: за час випробувального терміну освоїла другу ділянку роботи (на 2 місяць).

економіст відділу міжнародних платежів ПАТКБ «ПРАВЕКС - БАНК», м. Київ: зарахування переказів фізичних осіб в іноземній валюті на поточні рахунки та без відкриття рахунку, контроль правильності оформлення платіжних документів для переказів фізичних осіб по території України, підготовка звітів для НБУ, продаж іноземної валюти фізичних осіб, консультація відділень по напрямку виконуваної роботи.

Досягнення: розслідування вхідних та вихідних платежів у повному об'ємі, виконання доручень керівника поза межами своєї компетенції.

Помічник бухгалтера

торгово –розважального центру універмагу «Україна»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 4 місяці

05.2005 - 08.2006

розрахунки із замовниками (договори, акти, накладні), контроль наявності оригіналів документів від постачальників та замовників, облік довіреностей, ведення документообігу, надання консультаційних послуг.

Досягнення: переведення договорів із замовниками в електронний вигляд;

помічник керівника з фінансово – господарської частини

торгового підприємства будівельних матеріалів «Ізобуд»

Будівництво

4 місяці

05.2004 - 08.2004

ведення взаємовідносин із покупцями, інвентаризація товарів складу, замовлення на виробництво, звіти про роботу підприємства на головний офіс. Досягнення: допомога керівнику в відкритті, організація роботи складу і замовлень клієнтів, залучення нових клієнтів, розширення асортименту

Навчалась в 3 закладах

Вищий навчальний заклад "Університет економіки та права "КРОК"

Економіка підприємства

Київ, 2011

Інститут Підприємництва і сучасних технологій

Фінанси і кредит

Житомир, 2008

Новоград-Волинський промислово-економічний технікум

Економіка підприємства

Звягель, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Російська

рідна

Українська

рідна

Анжеліка

Бухгалтер

Житомир

18 000 грн

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому