Працював в 14 компаніях 21 рік 2 місяці
Транспорт та Логістика, Інтернет, Банки, Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги
Комерційний директор
"JUSTIN" ТОВ «ДЖАС ИН» — логістична компанія
Транспорт та Логістика
5 років 1 місяць
12.2020 - до теперішнього часу
Обов’язки:
- Розробка комерційної стратегії підприємства
- Визначення каналів продажу та формування алгоритму роботи кожного каналу продажу
- Оперативний контроль керівників та менеджерів із продажу
- Оцінка ефективності роботи підрозділу та впровадження заходів щодо покращення результатів
- Підключення до залучення та переговорів з ключовими клієнтами
- Організація навчання співробітників підрозділу
- Формування цінової політики та політики знижок та зниження витрат компанії
- Координація маркетингових активностей
Досягнення:
- Зростання доходу компанії більш ніж в 2 рази на 113%
- Зниження залежності від ключових клієнтів за рахунок зростання частки середнього та малого бізнесу з 10% до 52%
- Зростання середнього чека рік до року на 60 %
- Запуск співпраці з ключовими клієнтами ринку OLX, Watsons
- Запуск мережі партнерських (MOYO, F.ua, ELMIR) та агентських відділень (Ringoo, Сільпо, Kyivstar)
- Переорієнтація бізнесу під час війни на іншу бізнес модель
Начальник управління продуктів
ПАТ «Укрпошта» — логістична компанія
Транспорт та Логістика
2 роки 8 місяців
03.2018 - 11.2020
Обов’язки:
- Розробка та впровадження нових поштових та фінансових продуктів та додаткових сервісів
- Удосконалення існуючих продуктів та процесів, розвиток онлайн сервісів (API та Особистий кабінет)
- Розробка тарифних пропозицій, побудова аналітики планування та звітності
- Розробка та впровадження рішень для старту співпраці з ключовими клієнтами.
Досягнення:
- Запуск нових сервісів та рішень дозволило збільшити частку клієнтів, які використовують онлайн-сервіси з 10% до 55%, від загальної кількості відправлень
- Удосконалення системи грошових переказів призвело до збільшення переказів, більш ніж на 30 % 2019 року до 2018 року
- Поліпшення, спрощення та стандартизація діючої продуктової лінійки призвела до збільшення кількості посилкових відправлень, більш ніж на 24 % 2019 року до 2018 року
- Запуск нових продуктів та додаткових сервісів:
- «Кілька місць в одному відправленні» (Залучення нових та утримання існуючих клієнтів),
- «Онлайн листи» (спрощення співпраці з держ. компаніями та скорочення черг у відділеннях)
- «Програма лояльності» перехід у програму понад 30% користувачів особистого кабінету
- Побудова ланцюжка взаємодія між підрозділами для розробки, тестування та запуску нових продуктів та сервісів
Заступник директора департаменту по роботі з ключовими клієнтами
Укрпошта
Транспорт та Логістика
9 місяців
07.2017 - 03.2018
Обов’язки:
- Проведення переговорів та залучення до співпраці лідерів ринку «E-commerce»
- Розвиток напряму «E-commerce» та розробка стратегії розвитку напряму,
- Взаємодія з маркетингом із запуску спільних маркетингових активностей з партнерами
- Взаємодія з технологами та операційним департаментом з розвитку процесів та продуктів, участь у робочих групах з впровадження ключових змін.
Досягнення:
- Запуск співпраці з новим сегментом клієнтів "E-commerce" - "Розетка", "F.ua", "LaModa", "LeBoutique", "Stylus", "ТОП ШОП", "Parfums", "MAKEUP" та "Panama"
Комерційний директор
Repka.uaТОВ «Надійний інтернет магазин» — Інтернет магазин
Інтернет
1 рік 5 місяців
03.2016 - 07.2017
Обов’язки:
- Виконання планових показників за обсягами продажу та прибутковості
- Переговори з ТОП постачальниками щодо отримання найкращих умов співробітництва
- Реорганізація та управління персоналом (Закупівлі, продукт менеджери, корпоративний відділ)
- Виконання квартальних планів від постачальників та вендорів
Досягнення:
- Збільшення дохідності від продажу на 30%
- Збільшення обсягів продажу на 35%
- Виконання від 90% планів від вендорів та постачальників
- Впровадження змін щодо процесів та структури підрозділу
Начальник управління «E-commerce»
Нова Пошта
Транспорт та Логістика
1 рік 1 місяць
03.2015 - 03.2016
Обов’язки:
- Розвиток напряму «E-commerce», розробка стратегії розвитку напряму, взаємодії з департаментами маркетингу, продуктів, технологій та операційним департаментом, участь у робочих групах з впровадження ключових змін, участь у конгресах та бізнес-конференціях
- Переговори та допродаж нових продуктів ключовим клієнтам напрямки (Розетка, Ріпка, АЛЛО, Фотос, Цитрус, Модна каста, lamoda, Ля Бутік, YVES ROCHER, Гума СС і т.д.)
- Управління персоналом за напрямами (ключові клієнти, середні клієнти, підтримка)
- Запуск та тестування нових продуктів «On-line кредит», «Фулфілмент», «Комфортна доставка»,
Досягнення:
- Щомісячне виконання планів та виконання річного плану на 107%
- Збільшення щомісячних обсягів продажу вдвічі
- Запуск та розвиток нових клієнтів (Ля мода, ТОП ШОП, Amway), та переведення оборотів від конкурентів по ТОП клієнтам
- Виведення підрозділу на перше місце за обсягом продажу та кількістю відправлених посилок в Україні
Начальник управління розвитку продажів
АТ «Банк Ренесанс Капітал» (Банківська група ПУМБ)
Банки
1 рік 3 місяці
12.2013 - 02.2015
Обов’язки:
- Управління B2С продажами через регіональні команди та групу по роботі з керівниками компаній (8 прямих підлеглих, 130 загальна кількість)
- Розробка та впровадження стратегії розвитку продажів (постановка планів, визначення пріоритетності каналів залучення, за рахунок яких досягаються максимальні результати, вироблення стратегії досягнення цілей із начальниками регіональних підрозділів)
- Управління персоналом напряму (Впровадження стандартів, навчання, проведення тренінгів та зборів, розрахунок навантаження та його обґрунтування, частковий підбір персоналу)
- Розвиток нових бізнес-проектів із залучення кредитних карток «Mass sale» та «Bank at work»
Досягнення:
- Зміна підходів та методик у роботі залучення клієнтів, завдяки чому підвищено продуктивність співробітників напряму (Sales) на 50%
- Розробка, погодження та впровадження проекту «Mass sale», завдяки яким збільшено продаж кредитних карток втричі
- Розробка, погодження та впровадження проекту «Bank at work», за допомогою якого здійснювався продаж кредитів на території компаній партнерів, підвищення продажів фахівців на 25%
Начальник управління корпоративних продажів
АТ «Банк Ренесанс Капітал» (Банківська група ПУМБ)
Банки
1 рік
01.2013 - 12.2013
Обов’язки:
- Управління виділеною командою з продажу кредитних продуктів співробітникам підприємств партнерів (9 прямих підлеглих, 120 вироблена команда корпоративних продажів)
- Модернізація та реорганізація бізнес-процесів (зміна мотивації, виявлення нових каналів залучення та їх ефективного використання, коригування роботи регіональної мережі, відрядження для навчання регіональних команд та виявлення проблем на місцях)
- Управління маркетинговим бюджетом, розробка та проведення маркетингових активностей
Досягнення:
- Збільшення продажів кредитів готівкою більш ніж удвічі та досягнуто найвищих обсягів продажів за 7 років роботи напряму
- Збільшення бази компаній партнерів та бази потенційних позичальників на 35%
- Реалізація успішної стратегії роботи напрямку, створена ефективна команда продажів, що дозволило при реструктуризації компанії 27 співробітникам напряму перейти на керівні позиції у різних напрямках банку
- Впровадження нової системи мотивації, що дозволило підвищити продаж та скоротити плинність персоналу на 30%
Керівник проектів
OTP BANK Ukraine
Банки
1 рік
01.2012 - 12.2012
Обов’язки:
- Переформатування структури під новий формат роботи (перехід від роботи з авто та іпотечними кредитами до роботи за направленням кредитування готівкою)
- Переформатування роботи відділень Київського регіону (робота в регіоні на позиції регіонального директора з роздрібної торгівлі, запуск нової структури, нового формату обслуговування та залучення клієнтів)
- Кураторство Одеського, Харківського та Донецького регіону (відрядження до регіонів з перевірки роботи мережі, її реорганізації та застосування нових стандартів роботи)
Досягнення:
- Збільшення обсягів продажу кредитів готівкою більш ніж у два з половиною рази
- Успішне впровадження проекту «Biasness sales support» - регіональні команди досвідчених наставників, які відповідають за збільшення продажів та якість обслуговування у відділеннях
- Успішне впровадження проекту «Network management» - проект з підвищення ефективності та прибутковості кожного нерентабельного відділення мережі (виведено у прибуткові понад 15 відділень)
Регіональний директор з продажів (роздрібний бізнес)
ПАТ «VAB Банк»
Банки
2 роки 6 місяців
08.2009 - 01.2012
Обов’язки:
- Реорганізація мережі відділень під новий формат роботи
- Акцент на активних зовнішніх продажах (проведення локальних промо активностей, орієнтація мережі на залучення нових клієнтів)
- Регулярне відвідування відділень, корекція їхньої роботи, виявлення причин невиконання плану
Досягнення:
- Найкращий регіон за 4 з 5 основних показників роздрібного бізнесу
- Три останні місяці роботи на позиції, всі відділення регіону виконували план понад 100%
- Пасивний портфель та кількість клієнтів регіону збільшено більш ніж утричі
- Перша позиція щодо обсягу виданих споживчих кредитів (від 10 млн. на місяць)
- Залучено зарплатних проектів загальною кількістю карток понад 15 000
- П'ять начальників відділення регіону призначено регіональними директорами інших регіонів шість рядових співробітників підвищено до начальників відділень
Керівник групи із залучення корпоративних клієнтів
ТОВ «Інтелектуальні телекомунікації»
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
12.2008 - 09.2009
- Залучено на обслуговування понад 15 великих компаній найбільші з яких: «ТНК», «Фуршет», «Фозі груп», «Укрексімбанк», «Піреус Банк»
- Постійне виконання групою, планових показників
Директор з розвитку мережі кредитування
ТОВ «Українське Фінансове Товариство»
Фінансові послуги
3 місяці
06.2008 - 08.2008
- "Start up" Проекту "Партнерське кредитування"
- Розробка стратегії розвитку компанії за напрямом
- Розвиток мережі міні-відділень
Начальник управління продажів та розвитку мережі
ТОВ ФК «БТА Експрес»
Фінансові послуги
1 рік 1 місяць
04.2007 - 04.2008
- "Start up" Проекту;Виведення та тестування нового продукту «кредит готівкою на точці продажів»
- Побудова філіальної структури компанії з нуля (24 філіальні управління)
- Розвинена мережа понад 200 точок продажу споживчих кредитів по всій території України
Заступник директора департаменту регіонального розвитку
ТОВ «РС Україна» (Банк «Російський Стандарт»)
Банки
1 рік 1 місяць
06.2006 - 06.2007
- «Start up» Київської, Дніпропетровської та Донецької регіональних дирекцій
- Найкращі показники у дирекціях з продажу під моїм керівництвом
Начальник сектору встановлення, супроводу, перенесення та ліквідації пунктів видачі споживчих кредит
АКБ «Правекс-Банк»
Банки
1 рік 11 місяців
07.2004 - 06.2006
- Запуск програми споживчого кредитування у магазинах партнерах
- Відкрито понад 2000 точок продажу
- Лідируючі позиції на ринку споживчого кредитування
Ключова інформація
- Виражене лідерство, орієнтований на результат, легко зустрічаю виклики, досягаю поставлених цілей
- Успішний досвід «Start up» у чотирьох проектах та антикризове управління продажами
- Досягнення лідируючих позиції на ринку
- Побудова системи продажів роздрібного бізнесу в роздрібній мережі та в окремих бізнес напрямках (від подання пропозицій до впровадження змін у життя)
- Вміння проводити переговори – домагаючись максимального результату, залучав на обслуговування великих корпоративних клієнтів, лідерів галузей
- Загальний стаж роботи керівником – понад 14 років та 18 років успішного досвіду роботи в продажах
- Професіонал у галузі управління процесами продажу зі стратегічним мисленням.
Навчався в 3 закладах
Академія муніципального управління, спеціальність -державний службовець, кваліфікація -магістр
Державний службовець
Київ, 2016
Київський національний університет технологій та дизайну, Україна, м. Київ
Технолог легкої промисловості, кваліфікація – Спеціаліст
Украина, г. Киев, 2004
Інститут післядипломної освіти, спеціальність
Фінанси, кваліфікація – спеціаліст
Украина, г. Киев, 2004
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Тренинговый центр "Ника"
Ключевые инструменты эффективного руководителя
Технология SPIN
Компания «Olerom Consulting»
http://olerom.com/
Данный тренинг помог изменить подход в привлечении клиентов и более эффективно использовать прямые привлечения.
Управление сложными коммерческими переговорами
Студия развития руководителей «Smart Time»
http://www.8line.com.ua/
Управление: менеджмент и руководство
Консалтинговая группа «Бизнес Системы»
http://www.businessystem.com/
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
категория В, стаж 15 років.
Олександр Юрійович
Олександр Юрійович
Комерційний директор

Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому