Працював в 4 компаніях   20 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Освіта

Директор з персоналу

ЗТМК, ТОВ

Промисловість та Виробництво

6 років 2 місяці

10.2019 - до теперішнього часу

Координація діяльності підрозділів: відділ організації та нормування праці, відділ кадрів, господарський цех, санаторій-профілакторій, цех харчування.

Організація, участь у розробці та контроль виконання планів: забезпечення підприємства кадрами, навчання та підвищення професійно-кваліфікаційного рівня, кар’єрного зростання (кадрового резерву), соціального розвитку підприємства.

Розробка пропозицій щодо вдосконалення структури управління, організації праці і заробітної плати.

Аналіз ефективності поточного рівня форм і систем оплати праці, матеріального і нематеріального стимулювання.

Проведення систематичної роботи з обстеження робочих місць, підготовка пропозицій щодо оптимізації чисельності персоналу, трудових процесів, автоматизації виробничих процесів.

Проведення співбесід при прийомі на роботу.

Участь у підготовці проекту колективного договору.

Організація та контроль проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Начальник відділу організаційного розвитку та оцінки ефективності

Рубіжанський картонно-тарний комбінат

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

12.2017 - 10.2019

Обов'язки:

Контроль діяльності дочірніх підприємств, підготовка аналітичних довідок, розробка пропозицій щодо організації, оплати праці, реалізації проектів.

Розробка колективного договору; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про оплату праці, преміювання, наставництво.

Моніторинг ринку праці, визначення оптимальних рівнів заробітної плати за професіями.

Контроль фонду оплати праці: розрахунок планового ФОП, контроль та аналіз план/факт за видами оплати, професіями.

Нормування праці: визначення норм часу виконання робіт, нормативу чисельності, оптимальних графіків роботи.

Оптимізація бізнес-процесів: опис існуючих, розробка нових (MS Visio, Aris Express), розрахунок економічного ефекту від оптимізації/впровадження процесів.

Підготовка технічних завдань (алгоритмів) для внесення змін до інформаційної системи (1С 7.7) щодо розрахунку заробітної плати, табельного обліку, порядку надання відпусток, обліку стажу за роботу в шкідливих і важких умовах праці.

Участь у реалізації проектів у частині організації праці (розробка технічних завдань, контроль етапів виконання проектів, визначення норм праці, чисельності працівників, умов праці на робочих місцях):

  • Реорганізація складу сировини та готової продукції;
  • Організація складу паливних пеллет, системи подачі палива для котла на твердому паливі;
  • Модернізація системи кондиціювання повітря на виробничій ділянці;
  • Організація біометричної системи контролю та управління доступом, системи табельного обліку за відбитком пальця.

Виконував обов'язки заступника генерального директора з персоналу понад 5 місяців.

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

Запорізький титано-магнієвий комбінат

Промисловість та Виробництво

6 років 2 місяці

11.2011 - 12.2017

Займані посади:

11.2011 г. – 01.2018г. (6 років) Начальник відділу організації праці та заробітної плати.

В підпорядкуванні:

26 осіб: економісти з праці, інженери з організації та нормування праці, табельники.

Чисельність працівників підприємства: більше 3 500 осіб.

Обов'язки:

  • організація та участь у процесах:

- ведення штатного розпису;

- розроблення положень про оплату праці, преміювання та ін. нормативних документів щодо організації та оплати праці;

- системи тарифів та окладів, норм праці, чисельності персоналу;

- планового ФОП підприємства на місяць, рік;

- розділів та додатків до колективного договору;

- проведення атестації робочих місць за умовами праці;

  • аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства у частині оплати праці, підготовка різних аналітичних довідок щодо організації та оплати праці;
  • проведення вивчення зайнятості працівників на робочих місцях, розробка нормативів часу, чисельності персоналу,

10.2009 р. – 11.2011 р. (2 роки) інженер з організації та нормування праці відділу організації праці та заробітної плати.

09.2008 р. – 10.2009 р. (1 рік) інженер з організації та нормування праці – економіст з планування цеху.

Обов'язки:

  • розробка планів виробничо-господарської діяльності цеху;
  • плану та факту техніко-економічних показників роботи цеху (обсяги виробництва, питомі норми сировини, матеріалів, енергоресурсів тощо на виробництво продукції);
  • розробка проекту кошторису витрат на цех, розрахунок собівартості продуктів цеху;
  • розробка планового ФОП цеху;
  • розробка проекту штатного розпису;
  • нарахування заробітної плати працівникам цеху.

Досягнення:

У відділі організації праці та заробітної плати:

  • часткова автоматизація процесів формування статистичних даних (в Excel);
  • розробка системи (у середовищі MS Access) розрахунку планового ФОП по підприємству в розрізі шифрів витрат і видів оплат, відхилення факту від плану не перевищувало 1,5%;
  • розробка нормативів чисельності по цехах підприємства залежно від обсягів виробництва передільної та готової продукції;
  • автоматизація розрахунку Карти умов праці для атестації робочих місць за умовами праці (в Excel форма узгоджена з державним санітарним експертом з умов праці Запорізької області);
  • успішне проведення атестації робочих місць за умовами праці за новою гігієнічною класифікацією праці 2014 року.

У цеху:

  • самостійне вивчення у стислі терміни трудового законодавства, основ економіки;
  • автоматизація (в Excel) економіки цеху: обсяги виробництва, норми витрат сировини, матеріалів тощо, план/факт із кошторису витрат, собівартості;
  • технічного звіту з виробництва цеху;
  • табельного обліку в цеху, розрахунку планового ФОП цеху;

Мої розробки були рекомендовані до використання в інших цехах, т.я. на підприємстві була відсутня сучасна система табельного обліку.

Викладач

Вищі навчальні заклади

Освіта

6 років

08.2002 - 07.2008

Запорізький національний технічний університет 4 роки.

Асистент кафедри вищої математики.

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій 2 роки. Викладач кафедри економічної кібернетики.

Обов'язки:

викладання базового курсу вищої математики для технічних спеціальностей студентам 1-2 курсів;

викладання курсів загальної інформатики, програмування та спеціальних курсів розробки ПЗ студентам 1-5 курсів.

Ключова інформація

Контроль деятельности дочерних предприятий, подготовка аналитических справок, разработка предложений в части организации, оплаты труда, реализации проектов.

Разработка коллективного договора; разработка правил внутреннего трудового распорядка, положений об оплате труда, премированию, наставничестве.

Мониторинг рынка труда, определение оптимальных уровней заработных плат по профессиям.

Контроль фонда оплаты труда: расчет планового ФОТ, контроль и анализ план/факт по видам оплат, профессиям.

Нормирование труда: определение норм времени на выполнение работ, норматива численности, оптимальных графиков работы.

Оптимизация бизнес-процессов: Описание существующих, разработка новых (в MS Visio, Aris Express), расчет экономического эффекта от оптимизации/внедрения процессов.

Подготовка технических заданий (алгоритмов) для внесения изменений в информационную систему (1С 7.7) в части расчета заработной платы, табельного учета, порядка предоставления отпусков, учета стажа за работу во вредных и тяжелых условиях труда.

Участие в реализации проектов в части организации труда (описание требований, поиск технических решений, контроль этапов выполнения проектов, определение норм труда, численности и обязанностей работников, определение условий труда на рабочих местах, определение экономического эффекта):

  • Реорганизация склада сырья и готовой продукции;
  • Организация склада пеллет, системы подачи топлива для котла на твердом топливе;
  • Модернизация системы кондиционирования воздуха на производственном участке;
  • Организация биометрической системы контроля и управления доступом и системы табельного учета по отпечатку пальца (описание бизнес-процессов, подбор оборудования, описание алгоритмов работы системы).

Навчався в 2 закладах

Классический приватный университет

Экономика предприятия

Запорожье, Украина, 2009

Запорожский государственный университет

Математика

Запорожье, Украина, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

1С: зарплата и управление персоналом

Запорожье, 2017

Курсы повышения квалификации

Киев, Украина, 2012

В 2012 году курсы повышения квалификации в Институте подготовки кадров промышленности г.Киев.

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Права категории «В», стаж вождения более 10 лет, личный автомобиль.

Дополнительная информация:

  • Знания требований и умение применять нормативные документы в области: трудового законодательства Украины и РФ, кадрового учета, табельного учета, оплаты труда, аттестации рабочих мест по условиям труда.
  • Компьютерные навыки:
  • уверенный пользователь офисных и специализированных приложений: Word, Excel, Access, PowerPoint, Publisher; Visio, Aris, MathCAD;
  • программирование в среде VBA в MS Office, Object Pascal в среде Delphi.
  • 1С8: ЗУП» - начальный уровень - прошел обучение.
  • Опыт проведения презентаций проектов, переговоров с подрядными организациями
  • Права категории «В», стаж вождения более 10 лет, личный автомобиль.

Личные качества

Трудолюбие, нацеленность на результат, знания из разных сфер деятельности, обучаемость, аналитический склад ума, стрессоустойчивость.

Юрій Геннадійович

Директор з персоналу, Начальник відділу організації праці та заробітної плати / пільг та компенацій

Запоріжжя

Готовий переїхати: Дніпро

50 000 грн

45 років

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому