Працював в 4 компаніях 20 років 2 місяці
Промисловість та Виробництво, Освіта
Директор з персоналу
ЗТМК, ТОВ
Промисловість та Виробництво
6 років 2 місяці
10.2019 - до теперішнього часу
Координація діяльності підрозділів: відділ організації та нормування праці, відділ кадрів, господарський цех, санаторій-профілакторій, цех харчування.
Організація, участь у розробці та контроль виконання планів: забезпечення підприємства кадрами, навчання та підвищення професійно-кваліфікаційного рівня, кар’єрного зростання (кадрового резерву), соціального розвитку підприємства.
Розробка пропозицій щодо вдосконалення структури управління, організації праці і заробітної плати.
Аналіз ефективності поточного рівня форм і систем оплати праці, матеріального і нематеріального стимулювання.
Проведення систематичної роботи з обстеження робочих місць, підготовка пропозицій щодо оптимізації чисельності персоналу, трудових процесів, автоматизації виробничих процесів.
Проведення співбесід при прийомі на роботу.
Участь у підготовці проекту колективного договору.
Організація та контроль проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Начальник відділу організаційного розвитку та оцінки ефективності
Рубіжанський картонно-тарний комбінат
Промисловість та Виробництво
1 рік 11 місяців
12.2017 - 10.2019
Обов'язки:
Контроль діяльності дочірніх підприємств, підготовка аналітичних довідок, розробка пропозицій щодо організації, оплати праці, реалізації проектів.
Розробка колективного договору; розробка правил внутрішнього трудового розпорядку, положень про оплату праці, преміювання, наставництво.
Моніторинг ринку праці, визначення оптимальних рівнів заробітної плати за професіями.
Контроль фонду оплати праці: розрахунок планового ФОП, контроль та аналіз план/факт за видами оплати, професіями.
Нормування праці: визначення норм часу виконання робіт, нормативу чисельності, оптимальних графіків роботи.
Оптимізація бізнес-процесів: опис існуючих, розробка нових (MS Visio, Aris Express), розрахунок економічного ефекту від оптимізації/впровадження процесів.
Підготовка технічних завдань (алгоритмів) для внесення змін до інформаційної системи (1С 7.7) щодо розрахунку заробітної плати, табельного обліку, порядку надання відпусток, обліку стажу за роботу в шкідливих і важких умовах праці.
Участь у реалізації проектів у частині організації праці (розробка технічних завдань, контроль етапів виконання проектів, визначення норм праці, чисельності працівників, умов праці на робочих місцях):
- Реорганізація складу сировини та готової продукції;
- Організація складу паливних пеллет, системи подачі палива для котла на твердому паливі;
- Модернізація системи кондиціювання повітря на виробничій ділянці;
- Організація біометричної системи контролю та управління доступом, системи табельного обліку за відбитком пальця.
Виконував обов'язки заступника генерального директора з персоналу понад 5 місяців.
Начальник відділу організації праці та заробітної плати
Запорізький титано-магнієвий комбінат
Промисловість та Виробництво
6 років 2 місяці
11.2011 - 12.2017
Займані посади:
11.2011 г. – 01.2018г. (6 років) Начальник відділу організації праці та заробітної плати.
В підпорядкуванні:
26 осіб: економісти з праці, інженери з організації та нормування праці, табельники.
Чисельність працівників підприємства: більше 3 500 осіб.
Обов'язки:
- організація та участь у процесах:
- ведення штатного розпису;
- розроблення положень про оплату праці, преміювання та ін. нормативних документів щодо організації та оплати праці;
- системи тарифів та окладів, норм праці, чисельності персоналу;
- планового ФОП підприємства на місяць, рік;
- розділів та додатків до колективного договору;
- проведення атестації робочих місць за умовами праці;
- аналіз виробничо-господарської діяльності підприємства у частині оплати праці, підготовка різних аналітичних довідок щодо організації та оплати праці;
- проведення вивчення зайнятості працівників на робочих місцях, розробка нормативів часу, чисельності персоналу,
10.2009 р. – 11.2011 р. (2 роки) інженер з організації та нормування праці відділу організації праці та заробітної плати.
09.2008 р. – 10.2009 р. (1 рік) інженер з організації та нормування праці – економіст з планування цеху.
Обов'язки:
- розробка планів виробничо-господарської діяльності цеху;
- плану та факту техніко-економічних показників роботи цеху (обсяги виробництва, питомі норми сировини, матеріалів, енергоресурсів тощо на виробництво продукції);
- розробка проекту кошторису витрат на цех, розрахунок собівартості продуктів цеху;
- розробка планового ФОП цеху;
- розробка проекту штатного розпису;
- нарахування заробітної плати працівникам цеху.
Досягнення:
У відділі організації праці та заробітної плати:
- часткова автоматизація процесів формування статистичних даних (в Excel);
- розробка системи (у середовищі MS Access) розрахунку планового ФОП по підприємству в розрізі шифрів витрат і видів оплат, відхилення факту від плану не перевищувало 1,5%;
- розробка нормативів чисельності по цехах підприємства залежно від обсягів виробництва передільної та готової продукції;
- автоматизація розрахунку Карти умов праці для атестації робочих місць за умовами праці (в Excel форма узгоджена з державним санітарним експертом з умов праці Запорізької області);
- успішне проведення атестації робочих місць за умовами праці за новою гігієнічною класифікацією праці 2014 року.
У цеху:
- самостійне вивчення у стислі терміни трудового законодавства, основ економіки;
- автоматизація (в Excel) економіки цеху: обсяги виробництва, норми витрат сировини, матеріалів тощо, план/факт із кошторису витрат, собівартості;
- технічного звіту з виробництва цеху;
- табельного обліку в цеху, розрахунку планового ФОП цеху;
Мої розробки були рекомендовані до використання в інших цехах, т.я. на підприємстві була відсутня сучасна система табельного обліку.
Викладач
Вищі навчальні заклади
Освіта
6 років
08.2002 - 07.2008
Запорізький національний технічний університет 4 роки.
Асистент кафедри вищої математики.
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій 2 роки. Викладач кафедри економічної кібернетики.
Обов'язки:
викладання базового курсу вищої математики для технічних спеціальностей студентам 1-2 курсів;
викладання курсів загальної інформатики, програмування та спеціальних курсів розробки ПЗ студентам 1-5 курсів.
Ключова інформація
Контроль деятельности дочерних предприятий, подготовка аналитических справок, разработка предложений в части организации, оплаты труда, реализации проектов.
Разработка коллективного договора; разработка правил внутреннего трудового распорядка, положений об оплате труда, премированию, наставничестве.
Мониторинг рынка труда, определение оптимальных уровней заработных плат по профессиям.
Контроль фонда оплаты труда: расчет планового ФОТ, контроль и анализ план/факт по видам оплат, профессиям.
Нормирование труда: определение норм времени на выполнение работ, норматива численности, оптимальных графиков работы.
Оптимизация бизнес-процессов: Описание существующих, разработка новых (в MS Visio, Aris Express), расчет экономического эффекта от оптимизации/внедрения процессов.
Подготовка технических заданий (алгоритмов) для внесения изменений в информационную систему (1С 7.7) в части расчета заработной платы, табельного учета, порядка предоставления отпусков, учета стажа за работу во вредных и тяжелых условиях труда.
Участие в реализации проектов в части организации труда (описание требований, поиск технических решений, контроль этапов выполнения проектов, определение норм труда, численности и обязанностей работников, определение условий труда на рабочих местах, определение экономического эффекта):
- Реорганизация склада сырья и готовой продукции;
- Организация склада пеллет, системы подачи топлива для котла на твердом топливе;
- Модернизация системы кондиционирования воздуха на производственном участке;
- Организация биометрической системы контроля и управления доступом и системы табельного учета по отпечатку пальца (описание бизнес-процессов, подбор оборудования, описание алгоритмов работы системы).
Навчався в 2 закладах
Классический приватный университет
Экономика предприятия
Запорожье, Украина, 2009
Запорожский государственный университет
Математика
Запорожье, Украина, 2002
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
1С: зарплата и управление персоналом
Курсы повышения квалификации
В 2012 году курсы повышения квалификации в Институте подготовки кадров промышленности г.Киев.
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
Права категории «В», стаж вождения более 10 лет, личный автомобиль.
Дополнительная информация:
- Знания требований и умение применять нормативные документы в области: трудового законодательства Украины и РФ, кадрового учета, табельного учета, оплаты труда, аттестации рабочих мест по условиям труда.
- Компьютерные навыки:
- уверенный пользователь офисных и специализированных приложений: Word, Excel, Access, PowerPoint, Publisher; Visio, Aris, MathCAD;
- программирование в среде VBA в MS Office, Object Pascal в среде Delphi.
- 1С8: ЗУП» - начальный уровень - прошел обучение.
- Опыт проведения презентаций проектов, переговоров с подрядными организациями
- Права категории «В», стаж вождения более 10 лет, личный автомобиль.
Личные качества
Трудолюбие, нацеленность на результат, знания из разных сфер деятельности, обучаемость, аналитический склад ума, стрессоустойчивость.
Юрій Геннадійович
Юрій Геннадійович
Директор з персоналу, Начальник відділу організації праці та заробітної плати / пільг та компенацій

Запоріжжя
Готовий переїхати: Дніпро
повна зайнятість
Оновлено 1 рік тому