Работал в 7 компаниях   14 лет 11 месяцев

Промышленность и Производство, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика, Торговля розничная / Retail, FMCG

Керівник логістичного напряму (Проектна робота)

ТОВ ІМІ

Промышленность и Производство

2 месяца

08.2023 - 10.2023

Обовязки:

Створення структури транспортної логістики;

Автоматизація транспортно логістичних процесів;

Забезпечення своєчасного й раціональне використання транспортних засобів;

Визначення обсягів вантажоперевезень, потребу в транспортних засобах за кількістю та номенклатурою, і забезпечення потреби за рахунок власного та залученого транспорту;

Здійснення розподіл транспортних засобів і оперативний контроль за їх використанням;

Виконання розрахунків матеріально-технічних ресурсів (запасних частин, паливних і мастильних та інших матеріалів) та участь у складанні заявок на ці ресурси;

Контроль технічного стану транспортних засобів, складання та виконання графіків планово-запобіжних ремонтів, організація технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів;

Забезпечення ведення оперативного обліку роботи транспортних засобів;

Участь у розробленні колективного договору та виконанні його заходів.

Управління працівниками підпорядкованого відділу;

Визначення типу, місце розташування та розмір складів, необхідних для зберігання виготовленої продукції та суміжної готової продукції партнерів.

Менеджер з постачання

ТОВ Місто-Вторма

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

11.2022 - 07.2023

Функціональні обовязки:

Прогнозування рівня попиту на сировину, здійснення послуг для підтримки необхідної систематичної кількості запасів;

створення планів закупівель на місяць, рік;

проведення аналітики з метою виявлення кращих постачальників з точки зору ціни, термінів постачання та якості;

обробку платежів і рахунків-фактур;підтримування контактів з виробниками, постачальниками, внутрішніми відділами, а також клієнтами;

переговори та укладання договорів, контроль за їх виконанням, перевірка якості обслуговування;

зберігання договорів, контроль за термінами їх дії;

пошук нових перспективних постачальників, створення і підтримку добрих відносин з ними;

прогнозування цінових тенденцій і їх впливу на майбутню діяльність підприємства;

створення презентацій для керівництва про аналіз ринку і можливості зростання;

розробка стратегії поставок для підприємства;

підготовка звітів для вищого керівництва;

оцінка комерційних пропозицій та вироблення рекомендацій на основі їх аналізу;

забезпечення постачальників інформацією, необхідною для співпраці;

відвідування зборів і галузевих конференцій.

Досягнення: збільшення чистого прибутку на 80% за 6 місяців власного результату, що відобразилась на командній роботі в 50%!

Керівник відділу продажу

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт и Логистика

6 месяцев

06.2021 - 12.2021

Функціональні обовязки:

виконання плану з продажу послуг по відділу;

управління розвитком відділу, стратегічне планування діяльності відділу;

проведення переговорів з ТОП-клієнтами, робота з ключовими клієнтами, усунення розбіжностей, що виникли;

контроль та повернення дебіторської заборгованості;

написанні та впровадженням регламентної документації;

підбір і навчання персоналу;

розробка та підтримка навчальних методологій;

ведення навчального календаря, тестування, оновлення знань про продукт;

моніторинг ринку, конкурентний анал.із на предмет їх взаємодії з потенційними клієнтами;

проведення переговорів і укладення договорів для надання послуг компанії на підзвітній території, а також контроль, своєчасність і якісність виконання договірних зобов'язань;

організація, планування та контроль роботи працівників відділу;

розробка та подання пропозиції щодо покращення процесів, що стосуються продажу та обслуговування клієнтів.

Досягнення:

Збільшення клієнтської бази (28%), стабільний ріст продажів (59,7%), ріст середнього чека (32,2%). Річний план реалізації закрито на 103,2%. Розширення відділу.

Супервайзер ЕІ

Днипро М

Торговля розничная / Retail

9 месяцев

06.2020 - 03.2021

Функціональні обов'язки:

Формування і управління командою;

Забезпечення виконання планових показників з продажу у регіоні;

Участь у відкритті нових фірмових магазинів (монобренд, франчайзинг);

Аналіз та формування асортиментних залишків для збільшення продажів магазинів франчайзингу;

Системність в організації контролю і управлінні процесами;

Розвиток торговельних марок компанії;

Навчання та розвиток команди;

Підбір та адаптація персоналу;

Розвиток регіону, виведення його на новий рівень;

Розробка стратегії для розширення існуючого регіону;

В підпорядкуванні - 3 співробітника.

Досягнення:

Відкриття першого партнерського фірмового магазина в регіоні по франчайзинговій моделі (залучення більше 1,2 млн. грн.)

Збільшення продажів по регіону Кропивницький на 20%, Черкаси на 15%.

Керівник відділу розвитку бізнес клієнтів

Нова Пошта

Транспорт и Логистика

2 года 11 месяцев

07.2017 - 06.2020

Функціональні обовязки:

виконання плану з продажу послуг по відділу;

управління розвитком відділу, стратегічне планування діяльності відділу;

проведення переговорів з ТОП-клієнтами, робота з ключовими клієнтами, усунення розбіжностей, що виникли;

контроль та повернення дебіторської заборгованості;

написанні та впровадженням регламентної документації;

підбір і навчання персоналу;

розробка та підтримка навчальних методологій;

ведення навчального календаря, тестування, оновлення знань про продукт;

моніторинг ринку, конкурентний анал.із на предмет їх взаємодії з потенційними клієнтами;

проведення переговорів і укладення договорів для надання послуг компанії на підзвітній території, а також контроль, своєчасність і якісність виконання договірних зобов'язань;

організація, планування та контроль роботи працівників відділу;

розробка та подання пропозиції щодо покращення процесів, що стосуються продажу та обслуговування клієнтів.

В підпорядкуванні - 5 співробітників.

Досягнення:

Збільшення клієнтської бази (28%), стабільний ріст продажів (59,7%), ріст середнього чека (32,2%). Річний план реалізації виконано на 103,2%. Збільшення відділу на 40%.

Менеджер з розвитку корпоративних клієнтів (Черкаси)

Нова Пошта, ТОВ / Новая Почта

Транспорт и Логистика

2 года 5 месяцев

01.2015 - 06.2017

Функціональні обовязки:

аналіз інформації про ринок на підзвітній території і на основі результатів аналізу розробка пропозицій щодо організації продажів;

організація та впровадження послуг компанії для корпоративних клієнтів на підзвітній території, здійснення пошуку нових контрагентів;

продаж основних і додаткових послуг компанії, консультація корпоративних клієнтів;

складання комерційних пропозицій та їх презентація клієнтам;

проведення переговорів та укладання договорів для надання послуг компанії на підзвітній території, а також контроль, своєчасність та якісність виконання договірних зобов'язань;

контроль дебіторської заборгованості клієнтів;

підготовка та представлення звітів регламентованих в компанії;

координування своєї роботи з центральним офісом компанії, забезпечення виконання розпоряджень і наказів вищого керівництва.

оператор, адміністратор баз даних, представник торговельний (різні торгові команди), торговий агент,

ТОВ «Торговий Дом Поляков», Українська Дистрибуційна Компанія, ТОВ «Ходак»

FMCG

6 лет 10 месяцев

02.2008 - 12.2014

Функціональні обовязки:

представлення інтересів компанії по Черкаській області;

прямі продажі по всіх каналах збуту;

виконання плану продаж;

контроль фінансової дисципліни;

демонстрація та презентація продукту;

пошук нових клієнтів, заключення договорів;

мерчандайзинг;

компютерний набір;

адміністрування баз даних.

Ключевая информация

  • досвід стратегічного планування;
  • досвід підбору, навчання, адаптації і мотивації кадрів;
  • досвід управління персоналом;
  • виконання плану з продажу послуг по відділу;
  • збільшення продажів, розширення клієнтської бази;
  • робота з ключовими клієнтами, усунення розбіжностей що виникли.
  • досвід ведення презентацій, переговорів, семінарів;
  • ефективний контроль та повернення дебіторської заборгованості;
  • знання офісних програм: MS Word, Excel (сертифікований курс), 1С;
  • фронт програм: AWIS, Інструмент для бізнес аналізу Модуль звітності;
  • вміння делегувати повноваження;
  • вміння контролювати;
  • вміння планувати і прогнозувати;
  • вміння переконувати.
  • вміння ефективно планувати і організовувати свій робочий день.

Учился в 2 заведениях

Черкаський Державний Технологічний Університет

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Черкаси, 2019

Черкаський Державний Бізнес-Коледж

Економіка підприємства

Черкаси, 2009

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікований тренінг Microsoft Exel стандарт

Київ, 2019

Сертифікований тренінг (6 модулів, 2019)

Стандарт тренінги «Школа продажів»

Київ, 2018

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Категорія «А,В» Стаж більше 10 років.

Наявність власного автомобіля KIA CERATO (2012)

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач

Захоплення та інтереси

Активне заняття спортом

Особисті якості

Аналітичні та стратегічні мислення, відповідальність, вимогливість, рішучість, комунікабельність, наполегливість, оптимізм, цілеспрямованість, пунктуальність.

Валентин Петрович

Комерційний директор/ Керівник відділу

Черкассы

Готов переехать: Львов, Ивано-Франковск

37 лет

полная занятость

Обновлено 1 год назад