Работала в 4 компаниях   4 года 9 месяцев

Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Услуги для бизнеса - другое, Образование

Media buyer In-app (Team lead)

ScroogeFrog OU

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

2 года 7 месяцев

02.2023 - по настоящее время

Спочатку я прийшла на посаду Autsorsing Media buyer/Менеджер по рекламі (Google та Ads In-app) та PPC-шник, моїми обов'язками були:- Аутсорсинговий media buying в сфері In-App, я займалася консультацією клієнтів та підбором підходящих In-App сіток, SDK, DSP. Супроводжувала РК в In-App від старту до фінішу: аналізувала рівень досягнення KPI клієнта кожною РК. Працювала в основному з gambling, betting, finance, gaming utilites вертикалями. Працювала з такими сітками як: Applovin, Mintegral, Unity, Appnext, Ironsourse, Moloco, Flat Ads та багато ін. Займалася інтеграцією та аналізом статистики в Appsflyer та Adjust, допомагала клієнтам робити це правильно. Займалася налаштуванням, аналізом та оптимізацією РК в In-App

- Налагодження нових партнерських відносин з in-app networks та sources. Проводила пошук нових наших потенційних in-app партнерів, загалом це були китайські, індуські, бразильські сітки. Проводила всю комінікацію. займалася підписанням IO та ін. Комунікація була англійською через Google Meet, Skype, Telegram.

- Їздила зі стендом на 2 міжнародні In-app конференції у вересні: Mobidictum Conference 2023 Istambul та Pocket Gamer Connects Helsinki 2023. Основними завданнями були: лідогенерація, налагодження зв?язків зі старими та новими In-app партнерами, пошук нових можливостей для розвитку компанії у напрямі In-app, прийняття участь у вечірках, препаті, автепаті які влаштовували партнери- Повне ведення Google Ads аккаунту клієнта у вертикалі Gaming з бюджетом 3-4 тис. євро в неділю, а саме оптимізація існуючих РК (КМС, Пошук) та творення нових РК. ГЕО: UA, FR, RU, DE, GB, USA, TR, IL, QA, CA, BE, NL, RO, PL, AU, AT, CH, SE, NZ, KW, DK, GL, MT, GG, EI та інші. Конверсією була не просто реєстрація на сайті: а щей проходження першого стартового завдання. Я збільшила кількість конверсій за 5 місяців з 11 до 3968 конверсій

Коли клієнтів на Google Ads та In-App стало надто багато, щоб я могла обробити їх сама ми взяли ще 2 людей до моєї команди: 1 Google Ads аккаунт (навчала його з нуля) і 1 In-App менеджер (навчала його з нуля). Я проводила 1 етап співбесіди з шукачами вакансії та приймала участь в остаточному рішенні щодо кандидатів.

Після того як я навчила тіммейтів основним моментам роботи я зайнялася щоденним контролем виконання всіх задач. Аналізом та оптимізацією процесів що в напрямку Google Ads, що в In-app. А також взяла новий PPC-проект по налаштування реклами в ЯД на ГЕО RU (11 міст), вертикаль нутра (біла з ліцензією). За 2 неділі роботи РК кількість конверсій збільшилась з 0 до 641 конверсії. Конверсією для клієнта були: завершена реєстрація/дзвінок та консультація на місці в клініці (в одній із 11). Найбільшу кількість конверсій приносив саме РСЯ тип кампаній, також були ще пошукові РК (в сумі РК було 24). Бюджет клієнта на місяць становить 202 000$, хоча витрати при такій кількості конверсій були значно нижчими

Інтернет-маркетолог (проєктна робота)

Міжнародне бюро перекладів "GTS 1+1"

Услуги для бизнеса - другое

5 месяцев

08.2022 - 01.2023

Мої обов'язки та досягнення під час роботи над проєктом:

1. Створила маркетингову стратегію компанії "GTS 1+1":

- Створила маркетингову стратегію компанії з акцентом на обрані канали просування;

- Створила гіпотези просування декількох найактуальніших напрямів послуг для певних каналів коммунікації, як online, так і offline;

- Зкоригувала позиціонування бренду компанії та її продуктів;

2. Розробила лендинги (посадкові сторінки) у Tilda, Sendpulse, створила дизайн сторінок основного сайту:

- Я розробила дизайн лендингу (односторінкового сайту), зробила копірайтинг сторінки та зібрала його на платформі Tilda. Лендинг використовувався для просування категорії послуг загальної тематики з мови на мову;

- Я розробила дизайн міні-лендингу (односторінкового сайту), зробила копірайтинг та зібрала його на платформі Sendpulse. Лендинг використовується як ресурс для отримання зворотнього зв'язку від клієнтів та розрахунку показника NPS (індексу споживацької лояльності);

- Я розробила дизайн сторінки "Послуга" для основного багатосторінкового сайту компанії, а також, копірайтинг до неї. Дизайн посадкової сторінки створений для використання в рекламних кампаніях.

3. Налаштовувала рекламні кампанії в Google Ads, Facebook Ads та займалася їх оптимізацією:

- Створила та налаштувала рекламний аккаунт в Google Ads, підключила Google Analytics, встановила необхідні коди конверсії на посадкову сторінку та зробила інші налаштування;

- Створила 2 пошукові кампанії однієї послуги на українській та російській мові: створила семантичні ядра з ключавими словами різної ступені відповідності і мінус-словами; створила різні варіанти текстових оголошень для отримання більшої кількості даних про дії споживачів на аналіз; створила різні типи розширень оголошень;

- Регулярно проводила аналіз та оптимізацію рекламних кампаній: аналіз ефективності рекламних кампаній укр. мова та рос. мова, ключових слів, оголошень, розширень, простроїв, створила нові пропозиції та гіпотези для підвищення кількості конверсій та оптимізації рекламного бюджету;

- Створила та налаштувала рекламний аккаунт в Facebook Ads, налаштувала піксель Facebook та певні події для відстеження, провела інші налаштування;

- Створила 1 рекламну кампанію на Лід-форми обраної послуги: створила індивідуалізовану аудиторію, створила креативи (фото і відео) які були релевантними обраній аудиторії, створила декілька варінтів рекламних текстів, створила Лід-форму та інше.

Інтернет-маркетолог (проєктна робота)

Академія Бізнесу Баланс, навчання ACCA DipIFR, МСФЗ

Образование

3 месяца

10.2021 - 01.2022

Моїми обов'язками та досягненнями під час роботи над проєктом були:

1. Я створила стратегію бренду та займалася її впровадженням.

2. Створила Тунель продажів для основних та нових каналів просування компанії.

3. Створила лендинги на Tilda за допомогою Zero Block. Займалася створенням дизайну, необхідних зображеннь, написанням текстів для лендингів. А також, займалася редакцією основного сайту компанії.

Список створених лендінгів:

https://uteka.ua/special/academy--kurs-acca-dipifr/

http://uteka.tilda.ws/special/black-friday/

https://uteka.ua/special/academy-new-year-sale/

4. Займалася налаштуванням рекламних кампаній у Facebook Ads. Створила всі необхідні матеріали: тексти та банери. Кількість налаштованих РК: 5.

5. Працювала з UTM-мітками, та використовувала їх у потрібних рекламних матеріалах та каналах просування.

6. Займалася модерацією занять та майстер-класів Академії.

7. Вела соціальні мережі Академії (Facebook, Instagram), займалася наповненням контентом різної спрямованості. Створювала необхідні матеріали: дизайн картинок, написання текстів.

Інтернет-маркетолог, дизайнер

ТОВ "Шатило і Партнери"

Услуги для бизнеса - другое

1 год 5 месяцев

08.2020 - 01.2022

Мої обов'язки та досягнення:

1. Маркетинг

- Я налаштувала 30 рекламних кампаній у Google Adwords і вела їх протягом 1,4 роки. Результати: після реклами кількість клієнтів на місяць на юридичні послуги збільшилась з 0 до 10-15 клієнтів на місяць, із середнім чеком 3 тис. грн і вище

- Я займалася аналітикою в Google Analytics, Roistat, Hotjar

- Я налаштувала 6 рекламних кампаній у Facebook/Instagram, створивши всі рекламні матеріали (банери, тексти, відео).

- Я створила Бренд-стратегію компанії, в якій детально описала: Шлях клієнта, позиціонування компанії, Архетип бренду, описала Тунель продажів з урахуванням поточних та нових каналів просування компанії. Відповідно до цієї бренд-стратегії компанія зараз рухається.

- Я займалася SMM-маркетингом у компанії (Instagram, TikTok, Facebook) + вела месенджери, це: написання текстів, створення креативів та створення різних активностей у сторіс, написання сценаріїв, зйомка та монтаж відео. Ми випробували роботу з блогерами, партнерську співпрацю з іншими юристами та інше

2. Розробка лендингів у Tilda та Чат-бота в Telegram + Facebook

– Я створила 5 лендингів (односторінкових сайтів) на платформі Tilda. 1. https://fop.shatylo-partners.com.ua/ 2. https://bussines.shatylo-partners.com.ua/ 3. https://advokat.shatylo-partners.com.ua/ 4. https://changes.shatylo-partners.com.ua/ 5. https://audit.shatylo-partners.com.ua/

- Я створила чат-боти в Telegram @shatylo_bot та Facebook, які вже були використані у 4 рекламних кампаніях. Я самостійно зробила весь копірайтинг у чат-ботах, створила ілюстрації та зібрала чат-бот. Працюю в SmartSender, SendPulse

3. Продажі + Клієнтський сервіс

- Я створила 2 скрипти продажів: 1 для теплих та 1 для холодних

- Я відповідала на дзвінки та консультувала клієнтів з юридичних та бухгалтерських питань

- Я обдзвонювала клієнтів після надання послуг для отримання інформації, індекс лояльності клієнтів NPC.

4. Дизайн креативів/банерів

- Я створила всі банери для рекламних кампаній у Facebook/Instagram. Якщо хочете побачити їх, скажіть мені про це під час дзвінка – я їх вам відправлю

- Я створила шаблони креативів для соціальних мереж (також можу скинути)

- Я виконувала роль дизайнера у компанії. Це створення всіх необхідних матеріалів5. HR

- Я проводила співбесіди для трьох посад у компанії, початковий відбір був за мною, остаточне рішення за директором компанії

6. Керівництво маркетинговим відділом

- У маркетинговому відділі є 2 підрядники з налаштування Контекстної реклами та SEO. Я контролювала та коригувала їхню роботу.

7. Керівництво та коригування створенням основного багатосторінкового сайту компанії

- Я вела комунікацію із підрядниками з розробки основного сайту компанії https://shatylo-partners.com.ua/ru/ на платформі Wordpress- керувала створенням дизайну сайту з усіма його нюансами- Наповнювала сайти всіма необхідним контентом, фото/відео, текстами

Ключевая информация

  • Створення лендингів в Tilda, Wordpress та Wix
  • Робота в сервісах для планування Trello, Notion, Miro
  • Створення банерів, креативів в графічному редакторі Procreate
  • Контекстна реклама
  • Робота з контентом
  • SMM
  • Google AdWords
  • Афиліейт маркетинг
  • Facebook ADS
  • А/ В тестування

Училась в 3 заведениях

Высшее учебное заведение "Университет экономики и права " КРОК "

Ступені бакалавра та магістра зі спеціальності "Маркетинг"

Киев, 2021

КЕПИТ "Колледж экономики, права и информационных технологий КРОК"

Маркетинг

Киев, 2019

Київська Дитяча Академія Мистецтв

Музичний факультет

Киев, 2016

Владеет языками

Английский

средний

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

"Специалист по рекламе в Google, Facebook/Instagram" от Академии Интернет-профессий Skillme.pro

Киев, 2020

На этом курсе я научилась настраивать контекстную рекламув Google, таргетинговую рекламу Facebook/Instagram, освоила продвижение на YouTube. Освоила навык Project Management

Курс "Продвижение бизнеса в Google. Контекстная реклама" от Тренингового Центра Connect

Киев, 2019

Научилась настраивать контекстную рекламу в Google

Катерина Дмитрівна

User Acquisition Specialist, In-app

Киев

1 500 $

24 года

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 год назад