Работала в 10 компаниях   27 лет 1 месяц

Другое, Государственный сектор, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Страхование, Красота / Фитнес / Спорт

Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності

ЦЕНТР МЕТРОЛОГІЇ І ЛАБОРАТОРНОГО СЕРВІСУ ТОВ

Другое

3 месяца

09.2023 - 12.2023

- адміністративна робота

- укладання договорів з контрагентами

- ведення кадрової документації

- документальне забезпечення міжлабораторних досліджень

- виконання обов’язків помічника бухгалтера

- технічне забезпечення документообігу Товариства

Головний спеціаліст

Служба у справах дітей та сім'ї Печерської районної в місті Києві Державної адміністрації

Государственный сектор

2 месяца

06.2023 - 08.2023

- здійснення діяльності щодо дітей, відповідно до яких виявлено неналежне виконання батьками батьківських обов’язків

- захист прав та інтересів дітей, які знаходяться в конфлікті з законом - підготовка планів цілодобових, районних профілактичних заходів – рейдів «Діти вулиці», по виявленню бездоглядних та безпритульних дітей, схильних до бродяжництва, жебракування та ведення звітності по їх виконанню

- обстеження житлово–побутових умов проживання дітей, ведення кадрової роботи Служби

Менеджер з персоналу

Партнер Сервис, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

11 месяцев

10.2021 - 09.2022

Організація діловодства, підготовка документації по кадрам, функції помічника бухгалтера

Провідний фахівець

ТДВ "НІКО" страхування

Страхование

1 месяц

09.2021 - 10.2021

- укладення договорів перестрахування (облігатор, факультатив);

- урегулювання збитків;

- формування звітності.

Начальник відділу кадрів і діловодства. Начальник відділу перестрахування

ПрАТ страхова компанія "ОНІКС"

Страхование

17 лет 11 месяцев

07.2002 - 06.2020

Начальник відділу перестрахування

Функції:

- укладання договорів перестрахування

- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування

- підготовка поточної звітності

Начальник відділу кадрів і діловодства

Функції:

- забезпечення і контроль документообігу в організації

- заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, прийом лікарняних листів, прийом/ звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів

- складання трудових договорів та посадових інструкцій заповнення трудових книжок

Начальник відділу перестрахування

ЗАТ Страхова компанія "Соборний капітал"

Страхование

3 месяца

03.2004 - 06.2004

Функції:

- укладання договорів перестрахування

- урегулювання збитків по договорам вхідного та вихідного перестрахування

- підготовка поточної звітності

Офіс-менеджер

ЗАТ Страхова компанія "Укрнафтатранс"

Страхование

3 года 2 месяца

05.1999 - 07.2002

- координація роботи офісу

- забезпечення і контроль документообігу в організації

- обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників,складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом / звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх кадрових документів, ведення трудових книжок

- підготовка та контроль проведення Загальних зборів акціонерів та Спостережної Ради

- забезпечення фірми рекламною продукцією - вирішення господарських справ

офіс-менеджер

ВАТ Міжнародний тенісний клуб "Наука"

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 10 месяцев

06.1997 - 04.1999

- координація і контроль роботи всіх підрозділів Клубу

- первинна обробка та заповнення кадрових документів

- адміністративна робота

- контроль за виконанням співробітниками Клубу своїх обов'язків

- організація турнірів

Спеціаліст відділу нагород

Секретаріат Верховної ради України. Адміністрація Президента України

Государственный сектор

1 год 5 месяцев

06.1990 - 11.1991

- ведення картотеки нагороджених осіб

- технічне забезпечення роботи відділу

- технічне забезпечення церемонії вручення нагород

Секретар загального відділу

Мінський райом партії України

Государственный сектор

11 месяцев

08.1989 - 07.1990

- прийом і відправка кореспонденції

- організація прийому відвідувачів

- ведення обліку звернень громадян

- листування

Ключевая информация

- Ведення діловодства:

  • робота з первинною документацією
  • прийом і сортування вхідної/вихідної кореспонденції для подальшої передачі в структурні підрозділи
  • ділове листування, складання наказів, службових записок і т.д.

- Координація роботи офісу, організації, підприємства.

- Первинна обробка та заповнення кадрових документів прийнятих співробітників, складання посадових інструкцій, прийом лікарняних листів, прийом/звільнення співробітників, перевірка заповнення всіх документів.

- Підготовка та передача справ в архів.

Училась в 2 заведениях

Український державний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова

Спеціальність – українська мова і література

Киев, 1997

Київський - механіко-металургійний технікум

Спеціальність - організація діловодства

Киев, 1989

Владеет языками

Английский

базовый

Курсы, тренинги, сертификаты

Перестрахування

Киев, 2017

Практика здійснення операцій з перестрахування

Кадри

Киев, 2003

Нове для роботи відділу кадрів

Підвищення кваліфікації у Центральному державному архіві

Киев, 1991

Дополнительная информация

Личные качества

Ділові та особисті якості:

Маю високу ступінь відповідальності та працездатності, старанна та педантична по відношенню до своїх обов'язків, підтримую ділову етику, вмію працювати в команді, прагну до навчання, комунікабельна та маю гнучкий, індивідуальний підхід до відвідувачів та клієнтів.

Тетяна Іванівна

Фахівець

Киев

12 000 грн.

54 года

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, в офисе/на месте

Обновлено 10 месяцев назад