Работала в 3 компаниях 9 лет 4 месяца
Торговля розничная / Retail
Товарознавець-адміністратор
Чарушникова Т.А., ФЛП
Торговля розничная / Retail
5 лет 7 месяцев
05.2016 - 12.2021
- Пошук нових співробітників, прийом та звільнення
- Навчання та стажування співробітників з подальшим наставництвом
- Контроль роботи працівників, вирішення спорів, поточних питань, скарг та пропозицій
- Складання внутрішніх організаційних документів, планів, графіків, аналізів за необхідності
- Контроль та підтримка зовнішнього вигляду магазину в цілому (викладення, порядок)
- Контроль товарного порядку (наявність, терміни, зовнішній вигляд, актуальні ціни) тварини належать до товару.
- Замовлення товару, формування націнки, допомога продавцям у формуванні цінників, штрих-кодів.
- Спілкування із постачальниками (e-mail, телефон, зустрічі, месенджери)
- Контроль та забезпечення необхідними матеріалами для безперервної роботи магазинів (канцтовари, госп. товари, техніка)
- Контроль та підтримка справності роботи техніки та програм (комп'ютери, телефони, принтери, зарядки, шнури, інтернет)
- Контроль взаєморозрахунків із постачальниками
- Проведення/участь в інвентаризаціях
- Розподіл фінансових коштів (постачальники, з/п та ін..)
- Планування та проведення акцій, розіграшів, заходів, рекламних кампаній
- Організація рекламної та друкованої продукції (ТЗ для графіки керівнику або самостійно)
- Викладання рекламних постів на ОЛХ + інших безкоштовних майданчиках - просування
- Живе спілкування з клієнтами + телефон-пошта-інтернет
- Пошук "корисних зв'язків", співпраця, просування
- Знання конкурентів
- Поточне своєчасне інформування про успіхи та проблеми керівнику, виконання плану-завдань керівника згідно з пріоритетністю
- Звіт про виконані роботи та аналіз "звіту керівнику" та результатів діяльності фірми в цілому.
Інтернет менеджер
ФОП Чарушніков Т.А
Торговля розничная / Retail
10 месяцев
12.2020 - 10.2021
В спектр моїх обов'язків входило:
- прийом та обробка заказів, внесення їх у базу 1С
- консультування клієнтів по асортименту товарів
- комплектація, сбір та упаковка заказів
- робот з контентом на сайті
- підтримка та укріплення взаємовідносин з клієнтами
- створення ТТН в особистих кабінетах служб доставки
- Звітність та звірки оплат клієнтами
- Спілкування в соцмережах з товарних питань та питань замовлень
- Контроль наявності пакувальних матеріалів
Продавець-консультант
ФОП Чарушніков І.В,
Торговля розничная / Retail
3 года 8 месяцев
09.2012 - 05.2016
В спектр моїх обов'язків входило:
- Ведення активних продажів із залученням програми 1С
- Знання особливостей та властивостей товарів,
- консультування покупців із асортиментом товарів
- годування та догляд за тваринами і рибками відповідно до встановленого графіка.
- підтримка чистоти та порядку торгового залу, робочого місця.
- складання замовлень постачальникам
- приймання товару
- участь у інвентаризаціях
- націнка та викладка товарів
- взаєморозрахунки з постачальниками
- введення касових звітів
Ключевая информация
Професійні навички:
Навички роботи з компюрером
Впевнений користувач 1С, Microsoft Word, Excel, PowerPoint, PhotoShop, CorelDraw
Впевнений користувач Інтернет сервісами (пошук необхідної інформації, електрона пошта, та інші компоненти Google)
Училась в 1 заведении
КФ ДВНЗ «Запорізький національний університет»
менеджмент організації і адміністрування
Кривой Рог, 2016
Владеет языками
Английский
базовый
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
ТОВ «Інститут сучасних професій»
за напрямком - Продавець продовольчих та непродовольчих товарів,
ДП «Навчально-курсовий комбінат «Кривбасбуд»
за напрямком - Оператор комп'ютерного набору,
Дополнительная информация
Додаткова інформація:
Заміжня, маю одну дитину віком 5 років
Водительское удостоверение
Категорія В (досвід керування 1рік)
Особисті якості:
Залишаюсь врівноваженою в кризі, швидко адаптуюсь до нових ситуацій, відмінні навички управління часом, самоорганізована, швидко навчаюсь
Захоплення
Плавання, подорожі, малювання
Надія
Надія
Менеджер

Кривой Рог
полная занятость
Обновлено 2 года назад