Работала в 1 компании   8 месяцев

Оператор кол-центру

I-call

7 месяцев

07.2021 - 02.2022

Ключевая информация

  • Здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення
  • здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації
  • time-managment
  • приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно
  • досвід особистісного спілкування і успішних продажів
  • грамотна усна мова
  • вміння слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів
  • впевнене користування ПК, знання програм MS Office (Word, Excel)
  • навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність

Училась в 1 заведении

Білоцерківський Національний Аграрний Університет

Економічний факультет, "Фінанси,банківська справа та страхування"

Біла Церква, 2024

Владеет языками

Русский

продвинутый

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Богдана

Оператор поштового відділення

Белая Церковь

22 года

полная занятость

Обновлено 2 года назад