Работала в 1 компании 8 месяцев
Оператор кол-центру
I-call
7 месяцев
07.2021 - 02.2022
Ключевая информация
- Здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення
- здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації
- time-managment
- приймати рішення і за їх результати відповідати самостійно
- досвід особистісного спілкування і успішних продажів
- грамотна усна мова
- вміння слухати, давати компетентні поради, знаходити підхід до клієнтів
- впевнене користування ПК, знання програм MS Office (Word, Excel)
- навички обслуговування людей, вміння виявляти тактовність і толерантність
Училась в 1 заведении
Білоцерківський Національний Аграрний Університет
Економічний факультет, "Фінанси,банківська справа та страхування"
Біла Церква, 2024
Владеет языками
Русский
продвинутый
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Богдана
Богдана
Оператор поштового відділення
Белая Церковь
полная занятость
Обновлено 2 года назад