Работала в 8 компаниях 17 лет 2 месяца
Торговля розничная / Retail, Образование, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство
Бухгалтер за сумісництвом
ТОВ "Бі-Технолоджи"
Торговля розничная / Retail
3 года 11 месяцев
10.2021 - по настоящее время
Ведення ТОВ на загальній системі оподаткування.
Ведення всіх ділянок бухгалтерії починаючи від кодрового обліку.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку на всіх ділянках відповідно до чинного законодавства
підготовка всіх форм фінансової, податкової звітності
контроль за дотриманням порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням та внесенням до бухгалтерської програми;
Бухгалтер з обліку ПДВ
- Ведення обліку ПДВ.
- Моніторинг та аналізування податкового кредиту, контроль реєстрації податкових накладних (M.E.Doc , особистий кабінет платників податків)
- Формування та реєстрація податкових накладних, РК та розблокування податкових накладних
- Контроль рахунків 64
- Подання податкової звітності
Бухгалтер по заробітній платі
- Ведення та контроль за проведенням в обліку нарахувань, виплат по заробітній платі.
- Нараховувати лікарняні, декретні, відпустки, відпустки без збереження заробітної плати
- Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата.
- Ведення зарплатного проекту.
- Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
- Навички формування та подання всіх звітів по заробітній платі.
- Знання КЗпП України, ЗУ «Про оплату праці»
- Надання консультацій співробітникам по розрахунку заробітної плати;
Бухгалтер з первинної документації
- виставлення рахунків;
- оформлення накладних (прибуткові, видаткові, поворотні накладні )
- відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій
- Звірка взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- контроль документообігу;
- проведення Актів виконаних робіт
- Робота з великими масивами інформації
- Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків
бухгалтер головний
ТОВ Тауер Груп
Образование
3 года 5 месяцев
12.2019 - 05.2023
Ведення ТОВ на загальній системі оподаткування, ФОП 2 група, ФОП 3 група на загальній системі оподаткування.
Ведення всіх ділянок бухгалтерії починаючи від кодрового обліку.
Ведення бухгалтерського та податкового обліку на всіх ділянках відповідно до чинного законодавства
підготовка всіх форм фінансової, податкової звітності
контроль за дотриманням порядку оформлення первинних облікових документів, їх зберіганням та внесенням до бухгалтерської програми;
Нарахування заробітної платні, ліканяних, розрахунок відпустки, нарахування декретних, премій і т. д. Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата. Ведення зарплатного проекту. Підготовка та подача звітності в фонди.Ведення каси, та авансових звітів.Контроль за проведенням в обліку нарахувань виплат по заробітній платі. Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
Ведення банківських операцій, робота із системою «Клієнт-Банк», валютні операції, проведення платіжних доручень в 1С. Перевірка та виправлення некоректно рознесених вхідних та вихідних платіжних доручень,щоденне зведення та контроль залишків у 1С.
Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові, поворотні накладні, відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій. Облік розрахунків з постачальниками/покупцями, у т.ч. в іноземній валюті. Відображення в обліку операцій з імпорту/експорту. Звірка взаєморозрахунків.
Організація своєчасного і грамотного документообігу на підприємстві.
Робота з великими масивами інформації.
Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків
ведення ФОП
ФОП Михайлова Наталія Миколавна
Торговля розничная / Retail
5 лет 2 месяца
10.2009 - 12.2014
Ведення обліку ФОП на єдиному податку.
Подання звітів
контроль слати податків
Платежі в системі Клієнт Банк
Ведення листування з податковою
Досвід закриття ФОП та проходження камеральної перевірки.
Бухгалтер
ТОВ "Маркетинг Сервіс"
Торговля розничная / Retail
3 года 7 месяцев
07.2009 - 02.2013
Нарахування заробітної платні, ліканяних, розрахунок відпустки, нарахування декретних, премій і т. д. Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата. Ведення зарплатного проекту. Підготовка та подача звітності в фонди.Ведення каси, та авансових звітів.Контроль за проведенням в обліку нарахувань виплат по заробітній платі. Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
Ведення банківських операцій, робота із системою «Клієнт-Банк», валютні операції, проведення платіжних доручень в 1С. Перевірка та виправлення некоректно рознесених вхідних та вихідних платіжних доручень,щоденне зведення та контроль залишків у 1С.
Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові, поворотні накладні, відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій. Облік розрахунків з постачальниками/покупцями, у т.ч. в іноземній валюті.Відображення в обліку операцій з імпорту/експорту
Звірка взаєморозрахунків.Організація своєчасного і грамотного документообігу на підприємстві.Робота з великими масивами інформації. Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків.
Бухгалтер
ВАТ Унітел
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
1 год 9 месяцев
10.2007 - 07.2009
Нарахування заробітної платні, ліканяних, розрахунок відпустки, нарахування декретних, премій і т. д. Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата. Ведення зарплатного проекту. Підготовка та подача звітності в фонди.Ведення каси, та авансових звітів.Контроль за проведенням в обліку нарахувань виплат по заробітній платі. Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
Ведення банківських операцій, робота із системою «Клієнт-Банк», валютні операції, проведення платіжних доручень в 1С. Перевірка та виправлення некоректно рознесених вхідних та вихідних платіжних доручень,щоденне зведення та контроль залишків у 1С.
Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові, поворотні накладні, відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.Звірка взаєморозрахунків.Організація своєчасного і грамотного документообігу на підприємстві.Робота з великими масивами інформації. Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків.
Бухгалтер касир
ТОВ "Управління забивних паль"
Строительство
1 год 5 месяцев
04.2006 - 09.2007
Прийнята по переводу напосаду бухгалтер касир.
Нарахування заробітної платні, ліканяних, розрахунок відпустки, нарахування декретних, премій і т. д.
Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата. Ведення зарплатного проекту.
Підготовка та подача звітності в фонди.
Ведення каси, та авансових звітів.
Контроль за проведенням в обліку нарахувань виплат по заробітній платі.
Організація своєчасного і грамотного документообігу на підприємстві.
Проведення банківських платежів через систему клієнт банк. Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переміщення, звільнення.
Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок. Ведення штатного розкладу та внесення змін.
Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги. Контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю.
Робота з паперовою первинною документацією (перевірка, контроль наявності) прибуткові, видаткові, поворотні накладні, відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Звірка взаєморозрахунків.
Робота з великими масивами інформації.
Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків,
Помічник головного бухгалтера
КСГД Бурвод
Строительство
1 год 2 месяца
01.2005 - 03.2006
Нарахування заробітної платні, ліканяних, розрахунок відпустки, нарахування декретних, премій і т. д.
Підготовка документів для виплати заробітної платні та її виплата. Ведення зарплатного проекту.
Підготовка та подача звітності в фонди.
Ведення каси, та авансових звітів.
Контроль за проведенням в обліку нарахувань виплат по заробітній платі
Організації своєчасного і грамотного документообігу на підприємстві
Проведення банківських платежів через систему клієнт банк.
Ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття, переміщення, звільнення.
Оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок.
Ведення штатного розкладу та внесення змін.
Підготовка довідок з місця роботи для надання за місцем вимоги.
Контроль дотримання квоти на працевлаштування співробітників з інвалідністю
Виконання багатопрофільних завдань в рамках професійних обов’язків,
Бухгалтер
Управління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації
Образование
1 год 3 месяца
09.2003 - 12.2004
Нарахування заробітної платні (аванс, премії, лікарняні більше 600 робітників),складання та подача звітності.
Училась в 2 заведениях
2023
Вищий навчальний заклад "Київський університет ринкових відносин" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
облік та аудит
Київ, 2003
Наталія Миколаївна
Наталія Миколаївна
Бухгалтер

Киев
неполная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 год назад