Работал в 1 компании 17 лет 4 месяца
Услуги для бизнеса - другое
Директор
Др.Рьодгер Сервіс Менеджмент
Услуги для бизнеса - другое
17 лет 3 месяца
06.2008 - по настоящее время
Ключевая информация
Оперативне керування діяльністю Компанії.
Участь у розробці та реалізації стратегії розвитку.
Побудова ефективної системи керування операційною діяльністю бізнесу.
Планування та контроль виробничої та комерційної діяльності Компанії, контроль за виконанням бюджету.
Контроль за виконанням планів, поставлених завдань, забезпечення виконавчої дисципліни (контроль за ефективністю роботи співробітників, ключових показників, забезпечення ефективної взаємодії всіх підрозділів).
Проведення переговорів з партнерами та постачальниками.
Оптимізація бізнес-моделі Компанії з погляду економічної ефективності.
Оптимізація всіх бізнес-процесів. Swot аналіз.
Оцінка комерційної привабливості нових проектів та потенціалу їх впровадження.
Формування та розвиток нових напрямків діяльності.
Проведення ефективного менеджменту та контролю з метою мінімізації ризиків.
B2B профіль, просування послуг на умовах Outsoursing.
Розробка запуску нових напрямків та послуг, що сприяють підвищенню ефективності роботи підприємства, за допомогою принципів сучасного інтернет-маркетингу.
Вжиття заходів щодо забезпечення підприємства кваліфікованими кадрами, організація надійної служби персоналу.
Вибір ключового персоналу.
Щомісячне планування потужностей, витрат виробництва, інвестицій та ресурсів персоналу;
Планування кошторисних асигнувань та контроль за витрачанням коштів, підготовка техніко-економічних обґрунтувань;
Організація правильної експлуатації та утримання комерційних будівель та споруд;
Досвід обслуговування інженерних систем.
Забезпечення заходів для недопущення аварійних ситуацій (організація термінових ремонтних робіт)
Взаємодія з проектними організаціями та зовнішніми наглядовими органами;
Розробка проектно-кошторисної документації.
Технічний та фінансовий аналіз проектно-кошторисної документації підрядних компаній та партнерів.
Управління відділами держ. закупівель (тендерний відділ) та сертифікації (СМЯ, ISO).
Організація технічних умов обслуговуючих компаній для В2С та B2B профілю під стандарти НАССР (ISO 22000)
Співпраця з партнерськими організаціями, підготовка комерційних пропозицій та супровід міжнародних проектів;
Функції генерального підрядника.
Функції технічного спостереження замовника.
Юридичні навички, основи бухобліку та оподаткування, діловодство.
Досвід кризового управління кризис менеджер.
Звітність перед засновниками.
Досягнення:
Удосконалення організаційної структури шляхом виведення допоміжних виробництв та непрофільних підрозділів.
Зниження витрат підприємства «Директ-костинг», досягнута точність прогнозів ±2%.
Зниження вартості закупівель на 15% завдяки системі «lean manufacturing» та рециклінг.
Реалізував проект "фасиліті менеджмент";
Запустив із «0» напрям промислового альпінізму;
Впровадив стандарти та ключові показники ефективності для відділів та персоналу;
Реалізував систему документальної та дебіторської заборгованості, що дозволило знизити рівень заборгованості з 30% до 5%
Організував сертифікацію за міжнародними стандартами якості ISO-9001;
Учился в 1 заведении
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет"
Облік і аудит
Київ, 2008
Владеет языками
Английский
базовый
Немецкий
базовый
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Особисті якості
Cтратегічне та аналітичне мислення, уважність до деталей, гнучкість, цілеспрямованість, комунікабельність. Вміння переконувати та знаходити взаємовигідні рішення.
Додаткові дані: Вища освіта, права категорії «В», наявність чинного закордонного паспорта, знання англійської та німецької мови, готовий надати рекомендації на запит.
Валентинович
Валентинович
Директор

Киев
полная занятость
Обновлено 8 месяцев назад