Работала в 3 компаниях 19 лет 2 месяца
АПК (Агропромышленный комплекс), Банки
Менеджер по закупівлям
Ukrlandfarming PLC
АПК (Агропромышленный комплекс)
3 года 7 месяцев
02.2022 - по настоящее время
Менеджер із закупівель зернових та олійних культур, білкової сировини для комбікормового виробництва:
- пошук сторонніх контрагентів та формування бази даних постачальників для ефективної співпраці,
- комунікація, щодо якості, кількості та необхідної документації в процесі закупівлі,
- перевірка документів та укладення договорів закупівлі,
- ведення бази даних по кількості зернової сировини, необхідної для виробництва комбікормів,
- проведення розрахунків за поставлену сировину,
- здійснення договірної роботи та координація підпорядкованих елеваторів групи для розміщення стороннього зерна,
- формування тарифів на послуги власних елеваторів,
- забезпечення наявності, в тому числі, оптимального переміщення зернової сировини між елеваторами групи та комбікормовими заводами.
• Пошук та вибір постачальників
• Ведення переговорів та укладення договорів
• Контроль за виконанням умов договорів
• Підготовка комерційних пропозицій
• Аналіз ринку та конкурентного середовища
• Підготовка звітності та аналітики
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Організація та проведення тендерів
• Розробка та впровадження заходів з оптимізації закупівель
• Контроль за дотриманням внутрішніх правил та процедур
- пошук сторонніх контрагентів та формування бази даних постачальників для ефективної співпраці,
- комунікація, щодо якості, кількості та необхідної документації в процесі закупівлі,
- перевірка документів та укладення договорів закупівлі,
- ведення бази даних по кількості зернової сировини, необхідної для виробництва комбікормів,
- проведення розрахунків за поставлену сировину,
- здійснення договірної роботи та координація підпорядкованих елеваторів групи для розміщення стороннього зерна,
- формування тарифів на послуги власних елеваторів,
- забезпечення наявності, в тому числі, оптимального переміщення зернової сировини між елеваторами групи та комбікормовими заводами.
• Пошук та вибір постачальників
• Ведення переговорів та укладення договорів
• Контроль за виконанням умов договорів
• Підготовка комерційних пропозицій
• Аналіз ринку та конкурентного середовища
• Підготовка звітності та аналітики
• Взаємодія з іншими відділами компанії
• Організація та проведення тендерів
• Розробка та впровадження заходів з оптимізації закупівель
• Контроль за дотриманням внутрішніх правил та процедур
Менеджер по роботі з клієнтами
Агроиндустриальный холдинг МХП
АПК (Агропромышленный комплекс)
6 лет 10 месяцев
04.2015 - 02.2022
старший менеджер відділу складської логістики:
- пошук елеваторів для ефективного розміщення зерна,
-договірна робота: проведення перемовин, щодо необхідних умов для компанії та забезпечення викладення необхідних умов в договорах до підпису,
- здійснення розрахунків за надані роботи/послуги сторонніми контрагентами,
- планування та супровід бюджету відділу, щодо майбутніх витрат,
- збір та підготовка інформації для встановлення вартості послуг на власних елеваторах,
-ведення бази даних, щодо руху та залишків зерна,
-збір та аналіз даних, щодо якості зібраного врожаю,
-переоформлення та рекласифікація зерна,
- перевірка відповідності даних по актах-розрахунках сторонніх контрагентів,
- вирішення спірних питань по якості зерна та координації учасників сторін при арбітражу,
- проведення перемовин,
- підготовка проектів, ефективне координування підпорядкованих підприємств,
- підготовка тендерної документації по закупівлі товарів, робіт, послуг,
- консолідація інформації та її аналіз,
- організація діловодства, вміння працювати із великим обсягом інформації,
- вміння відстоювати позицію та політику компанії,
- володіння законодавчою базою відносно якості зерна та ін.,
- супроводження проекту по оптимізації автоперевезення комбікорму.
- пошук елеваторів для ефективного розміщення зерна,
-договірна робота: проведення перемовин, щодо необхідних умов для компанії та забезпечення викладення необхідних умов в договорах до підпису,
- здійснення розрахунків за надані роботи/послуги сторонніми контрагентами,
- планування та супровід бюджету відділу, щодо майбутніх витрат,
- збір та підготовка інформації для встановлення вартості послуг на власних елеваторах,
-ведення бази даних, щодо руху та залишків зерна,
-збір та аналіз даних, щодо якості зібраного врожаю,
-переоформлення та рекласифікація зерна,
- перевірка відповідності даних по актах-розрахунках сторонніх контрагентів,
- вирішення спірних питань по якості зерна та координації учасників сторін при арбітражу,
- проведення перемовин,
- підготовка проектів, ефективне координування підпорядкованих підприємств,
- підготовка тендерної документації по закупівлі товарів, робіт, послуг,
- консолідація інформації та її аналіз,
- організація діловодства, вміння працювати із великим обсягом інформації,
- вміння відстоювати позицію та політику компанії,
- володіння законодавчою базою відносно якості зерна та ін.,
- супроводження проекту по оптимізації автоперевезення комбікорму.
Менеджер по роботі з клієнтами
УКРГАЗБАНК АБ
Банки
8 лет 7 месяцев
09.2006 - 04.2015
29 квітня 2015 року-01 вересня 2006 року АБ «Укргазбанк» Бориспільське відділення №54:
29.04.2015-01.10.2014 року – головний економіст відділу продажів фізичним особам управління роздрібних продажів.
01.10.2014-03.09.2012 року – заступник начальника відділу продажів малого та середнього бізнесу управління роздрібних продажів.
03.09.2012-01.10.2008 року – заступник начальника відділу підтримки операцій роздрібних клієнтів управління продажів роздрібним клієнтам.
01.10.2008-01.12.2007 року – головний економіст відділу забезпечення банківських операцій роздрібних клієнтів.
01.12.2007-01.09.2006 року – провідний економіст відділу забезпечення банківських операцій роздрібних клієнтів.
Професійні навики:
-оформлення депозитів та платіжних карток,
- відкриття та обслуговування поточних та кредитних рахунків, банківських ячейок,
-погашення відсотків та пені по кредитах,
-встановлення та обслуговування посттерміналів,
-оформлення, відправлення та приймання переказів через міжнародні платіжні системи переказу коштів,
-реєстрування клієнтів - фізичних осіб в операційній базі даних Банку,
-організація проведення заходiв щодо пiдвищення ефективностi продажiв банкiвських продуктiв,
- кредитування МСБ та залучення даного сектору на обслуговування- (видала перший кредит в м. Бориспіль сектору МСБ)
Ключевая информация
• Комунікативні навички
• Організованість
• Навички ведення переговорів
• Аналітичне мислення
• Організованість
• Навички ведення переговорів
• Аналітичне мислення
Училась в 1 заведении
Національний університет біоресурсів і природокористування України
банківська справа
Київ, 2006
Владеет языками
Английский
средний
Курсы, тренинги, сертификаты
бухгалтер доя фоп
Київ, 2012
Наталія
Наталія
Менеджер по закупівлям
Киев
полная занятость
Обновлено 1 год назад