Работала в 1 компании   15 лет

Торговля розничная / Retail

Підприємець

Shopnonstop, buyer service

Торговля розничная / Retail

15 лет

01.2011 - по настоящее время

1. Послуги з викупу з європейських інтернет-магазинів та торгових майданчиків США(Michael Kors, Ralph Lauren, Macy's, Donna Karan, європейська мережа компанійInditex, Amazon, Ebay etc.)

? Охоплення практично всіх онлайн магазинів та торгових майданчиків США та Європи

• організація розсилок з анонсами в месенджерах та соцмережах

• Вивчення потреб та смаків клієнтів та їх сімей та пропозиція готових індивідуальних рішень

• обробка, систематизація, облік замовлень та ведення клієнтської бази за допомогоюGoogle docs та онлайн майданчиків, таких як bunddler.com

• розкрутка сайту/акаунту з метою розширення клієнтської бази

• викупи, супровід, консолідація та розсилка замовлень

• систематизація та створення всеукраїнської бази Black list

• співучасть в організації всеукраїнського клубу посередників з метою отримання якісниханонсів, швидкого реагування на гарячі акції Hot Deal з особистою мотивацією учасників,взаємодопомоги у викупі складних магазинів

• напрацювання інформаційної бази з особливостями роботи інтернет-магазинів, співпрацяз баєрами в офлайн бутіках США та Європи

• участь у семінарах із саморозвитку у методах продажу

2. Ведення власного Youtube каналу та TikTok сторінки по дизайну людини, розрахункута моделюванню психоматриці, психологічній підтримці

Ключевая информация

Багатопрофільний фахівець ( однаково добре опанувала кілька навичок з різних сфер), комунікативна, проактивна, відповідальна,рішуча

Прагну працювати в компанії з високими стандартами трудової діяльності, застосувати свій досвід у подальшій роботі, бути корисною компанії та зробити свій внесок у розвиток бізнесу

Скіли:

Мені приносить задоволення: комунікувати з клієнтами, встановлювати довгострокові довірчі відносини

аналізувати потреби клієнтів та конвертувати їх у готову пропозицію

вирішувати завдання щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом

Маю:

досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами

вміння швидко знаходити відповіді на будь-які питання

здатність розуміти потреби клієнта

вміння коректно трансформувати його побажання на завдання

добрі аналітичні здібності

вміння грамотно та ясно формулювати думки — усно та на папері

Училась в 1 заведении

Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Облік та аудит

Київ, 2003

Владеет языками

Английский

выше среднего

Итальянский

ниже среднего

Олена

Менеджер по роботі з клієнтами

Киев

45 лет

полная занятость

Обновлено 1 год назад