Работала в 1 компании 15 лет
Торговля розничная / Retail
Підприємець
Shopnonstop, buyer service
Торговля розничная / Retail
15 лет
01.2011 - по настоящее время
1. Послуги з викупу з європейських інтернет-магазинів та торгових майданчиків США(Michael Kors, Ralph Lauren, Macy's, Donna Karan, європейська мережа компанійInditex, Amazon, Ebay etc.)
? Охоплення практично всіх онлайн магазинів та торгових майданчиків США та Європи
• організація розсилок з анонсами в месенджерах та соцмережах
• Вивчення потреб та смаків клієнтів та їх сімей та пропозиція готових індивідуальних рішень
• обробка, систематизація, облік замовлень та ведення клієнтської бази за допомогоюGoogle docs та онлайн майданчиків, таких як bunddler.com
• розкрутка сайту/акаунту з метою розширення клієнтської бази
• викупи, супровід, консолідація та розсилка замовлень
• систематизація та створення всеукраїнської бази Black list
• співучасть в організації всеукраїнського клубу посередників з метою отримання якісниханонсів, швидкого реагування на гарячі акції Hot Deal з особистою мотивацією учасників,взаємодопомоги у викупі складних магазинів
• напрацювання інформаційної бази з особливостями роботи інтернет-магазинів, співпрацяз баєрами в офлайн бутіках США та Європи
• участь у семінарах із саморозвитку у методах продажу
2. Ведення власного Youtube каналу та TikTok сторінки по дизайну людини, розрахункута моделюванню психоматриці, психологічній підтримці
Ключевая информация
Багатопрофільний фахівець ( однаково добре опанувала кілька навичок з різних сфер), комунікативна, проактивна, відповідальна,рішуча
Прагну працювати в компанії з високими стандартами трудової діяльності, застосувати свій досвід у подальшій роботі, бути корисною компанії та зробити свій внесок у розвиток бізнесу
Скіли:
Мені приносить задоволення: комунікувати з клієнтами, встановлювати довгострокові довірчі відносини
аналізувати потреби клієнтів та конвертувати їх у готову пропозицію
вирішувати завдання щодо розвитку проекту найбільш оптимальним способом
Маю:
досвід спілкування, проведення переговорів із клієнтами
вміння швидко знаходити відповіді на будь-які питання
здатність розуміти потреби клієнта
вміння коректно трансформувати його побажання на завдання
добрі аналітичні здібності
вміння грамотно та ясно формулювати думки — усно та на папері
Училась в 1 заведении
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Облік та аудит
Київ, 2003
Владеет языками
Английский
выше среднего
Итальянский
ниже среднего
Олена
Олена
Менеджер по роботі з клієнтами

Киев
полная занятость
Обновлено 1 год назад