Работала в 3 компаниях   3 года 5 месяцев

Образование

Керівник відділу супроводу (Team Leader)

Фінансова Академія Актив

Образование

3 месяца

01.2024 - 04.2024

• робота з базою студентів 750+;

• пошук і онбординг менторів та кураторів за напрямками фінансовий менеджмент, внутрішній аудит та внутрішнійконтроль, фінансова аналітика, МСФЗ, управлінський облік;

• робота з сервісами компанії, налагодження та покращення існуючого функціоналу, розробка додаткового функціоналу CPM та LMS систем;

• організація якісної роботи 4-х співробітників відділу, підвищення кваліфікації, створення та проведення майстеркласів різних тематик .

А також організація та аналіз роботи 12 менторів та 4 кураторів

• структурування та оптимізація процесів відділу, налагодження якісних взаємозв'язків міжу сіма відділами Академії,створення докладної бази алгоритмів по кожному процесу

• розробка КРІ відділу супроводу та системи мотивації, робота з зарплатними відомостями

• робота з платформами Worksection та ClickUp

• створення презентацій у PowerPoint та Canva

• робота з Googlе календарем та документами

• взаємодія з відділами маркетингу та продажу по побудові воронок, та запровадженню нових маркетингових ідей та гіпотез

Керівник навчальної частини (Team Leader)

IT STEP Academy

Образование

1 год 6 месяцев

06.2022 - 12.2023

• робота з базою студентів 1500+ та базою викладачів 100+

• організація роботи 4 менеджерів

відділу, планування, розробка системи мотивації, організація тапроведення заходів,майстер-класів, відкритих зустрічей спрямованих на покращення роботи колективу

• пошук та онбординг менеджерів та викладачів таких напрямків - програмування (мови Python, C++, C#,Java, базиданих, хмарні технології і т.д); дизайн (Photoshop, Illustrator, 3

D Max, 3D Maya, Blander та ін.); Тестування ПЗ,Project Managmant та інші напрямки ІТ

• вдосконелення існуючих програм та створення оновлених

• допомога в актуалізації інформації на сайті та надання рекомендацій по покращенню зовнішнього вигляду тафункціональності сайту

• аналіз та оцінка викладачів, ведення бази студентів, робота над помилками, запровадження системи мотивації для викладачів,організація та проведенння навчання для викладачів

• ведення звітності, оптимізація і ведення таблиць Excel, для покращення робочих процесі

• співпраця з маркетинговим відділом щодо проведення заходів, вебінарів, створення воронки продажів та ін .

• співпраця з сейлс відділом, налагодження процесів між відділами по роботі зі студентами

та лідами

• участь к стратегічному плануванні та аналізі результатів роботи відділів

• робота з СРМ системою, ведення бази студентів, контроль документообігу

• робота з LMS системою, контроль якості роботи сервісу, залучення до покращення його роботи, виправленняпомилок, додавання функціоналу

• робота з платформами Miro, Asana та Microsoft Teams

• комунікація з проблемними клієнтами, вирішення спірних та конфліктних питань

• збільшення кількості студентів за рік на 20%, з

більшення коефіцієнта доходимості студентів на 15%

• об'єднання 7-х філій східної України в одну з втратою лише 25% студентів

• робота з Googlе календарем та документами

Менеджер навчального процесу

IT STEP Academy

Образование

1 год 5 месяцев

12.2019 - 05.2021

• ведення бази студентів 600+

• пошук та онбординг викладачів за різними напрямками: програмування, дизайн, кібербезпека, інтернетмаркетинг, ІТ освіта для дітей

• організація роботи 20+ викладачів, аналіз результатів роботи, всебічна підтримка, створення та запровадженнясистеми мотивації, під

тримка самоосвітньої діяльності та підвищення кваліфікації

• робота з LMS та СРМ системою

• планування роботи груп, створення інформативних таблиць Excel

• всебічна взаємодія з відділами маркетингу та продажу, участь у відкритих заходах по залученню нових клієнтів

• робота з плаформою Asana та Microsoft Teams

• створення презентацій у PowerPoint та Canvaт та виступи на відкритих уроках, організаційних зборах, заходах длявикладачів та студентів .

• технічна підтримка студентів та викладачів

• перевод філії на онлайн навчання за 1 тиждень без втрати студентів та якості надаваних послуг

• робота з Googlе календарем та документами

Ключевая информация

Я відповідальний та ініціативний лідер, здатний до ефективної роботи в команді та досягнення результатів .

Основними моїми якостями та навичками є: висока самоорганізованість, відповідальність та пунктуальність, знання сучасних методів навчання клієнтів та управління персоналом, швидке прийняття рішень та активний пошук можливостей для вдосконалення процесів, сильні ораторські здібності та управлінські навички, лідерські якості,спрямовані н

а досягнення спільних цілей та підтримку колективу .

Училась в 1 заведении

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Філологічний

Донецьк/Вінниця, 2015

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Навчання та розвиток персоналу

Київ, 2024

Кар'єра HR: ролі, компетенції та виклики

Київ , 2024

Анна

Керівник відділу

Краматорск

32 года

полная занятость

Обновлено 1 год назад