Работала в 3 компаниях   16 лет 4 месяца

Торговля розничная / Retail, Архитектурные и дизайнерские бюро, Другое

Дизайнер

Эпицентр К / Епіцентр К

Торговля розничная / Retail

13 лет 2 месяца

10.2012 - по настоящее время

Обов'язки:

- допомога покупцю у підборі керамічної плитки, сантехніки;

- дизайнерське рішення по укладці керамічної плитки у ванній кімнаті, кухні і т.д. у вигляді 2D а також 3D-візуалізація ( в ArchiCAD) майбутньої ванної кімнати, кухні;

- розрахунок вартості плитки, сантехніки та виписка роздрібної накладної.

Дизайнер торгового обладнання

Антонік

Архитектурные и дизайнерские бюро

1 год 11 месяцев

12.2010 - 10.2012

Обов"язки:

- робота у графічній програмі ArchiCAD, підготовка 3-х варіантів проекту для пропозиції клієнту на вибір.

- врахування побажань клієнта при затверджені остаточного варіанту

- контроль усіх стадій виробництва проекту і його супровід до кінцевого монтажу

- виїзд на замір

- пошук нових клієнтів, ведення клієнтської бази

- рекламний супровід

Досягнення:

- вміння працювати професійно та швидко у стислі терміни у програмі ArchiCAD

- розрахунок ціни дизайн-проекту у програмі 1С Бухгалтерія 7.7

- удосконалення системи пошуку клієнтів , що принесло великі результати в плані розширення клієнтської бази

Економіст сектору місцевих органів влади, внутрішнього контролю та кадрової роботи

Фінансове управління Городенківської районної державної адміністрації

Другое

1 год 5 месяцев

09.2009 - 01.2011

Обов'язки:

  • нарахування зносу згідно чинного законодавства;
  • облік інвентарних карток по основних засобах та інших необоротних активах;
  • ведення оборотних відомостей та книг кількісно сумового обліку матеріалів по апарату фінуправління;
  • реєстрація та ведення наказів по основній діяльності, по відрядженнях, по відпустках та наказів по особовому складу;
  • виконання персоніфікованого обліку пенсійної системи;
  • ведення особових справ та трудових книжок державних службовців - працівників фінансового управління;
  • ведення книги обліку особових справ працівників;
  • ведення згідно інструкції діловодства по фінансовому управлінню;
  • підготовка заходів по запобіганню корупційним проявам в фінуправлінні;
  • облік виходу на роботу працівників та використання ними робочого часу (табель);
  • допомога в складанні річного, квартальних звітів по виконанню кошторисів витрат на утримання відділів;
  • ведення вхідної та вихідної документації по сектору місцевих органів влади, внутрішнього контролю та кадрової роботи.

Училась в 1 заведении

Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника

Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, економічний факультет

Івано-Франківськ, Україна, 2008

Владеет языками

Немецкий

базовый

Русский

средний

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Дополнительная информация

Комп?ютерні навички

Досвідчений користувач ПК :
ArchiCAD; Adobe Photoshop; MS Office, 1С:Бухгалтерія, інтернет.

Водійське посвідчення

  • Права водія категорії В.

Особисті якості

  • Творча натура. Швидко вчуся новому.
  • Високі комунікативні і організаторські навички, відповідальність, системне мислення, уміння правильно організовувати робочий час і розставляти пріоритети.
  • Організована, пунктуальна, неконфліктна.
  • Велике бажання працювати у дружньому колективі, щоб реалізувати свої вміння та навички, стати фінансово незалежною.

Захоплення та інтереси


Велопрогулки. Подорожі. Фото.

Мета

Отримати перспективну роботу з можливістю професійного росту.

Вікторія

Дизайнер интерьера

Ивано-Франковск

4 500 грн

40 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад