Работала в 7 компаниях   5 лет 10 месяцев

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Красота / Фитнес / Спорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

Менеджер з туризму

Туроператор "П'ята стихія"

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

4 месяца

11.2014 - 02.2015

Планувати і організовувати туристичні поїздки;

Збирати, вивчати і аналізувати вимоги та побажання клієнтів до туристичних послуг;

Встановлювати контакти та укладати договори з готелями, екскурсоводами, організаціями, які надають транспортні послуги по перевезенню пасажирів;

Вести облік організованих турів та відповідну звітність;

Організовувати проведення заходів щодо просування туристичного продукту.

Розробляти нові тури.

Керівник комерційного відділу

"Йо! Куб"

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

8 месяцев

03.2014 - 10.2014

Участь в щоденному плануванні роботи відділу в цілому.

Ведення щоденного особистого плану роботи.

Ведення щоденних та щомісячних звітів.

Ведення документообігу відділу.

Пошук нових клієнтів.

Проведення зустрічей.

Оформлення клієнтських договорів.

Пошук нових інструментів продажу.

Контроль роботи відділу в цілому.

Рішення та інших питань, безпосередньо пов'язаних з виконанням цілей і завдань, поставлених перед даною посадою.

Керівник віділлу супроводу клієнтів

Мережа фітнес клубів"Спорт Лайф"(м.Львів)

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 4 месяца

02.2012 - 05.2013

Участь в щоденному плануванні роботи відділу в цілому.

Ведення щоденного особистого плану роботи, плану роботи на наступний місяць та звіту про виконану роботу за попередній місяць, згідно встановлених форм, правил, інструкцій і наказів.

Підготовка та організація роботи.

Координування та контролювання виконання спільних завдань, поставлених перед сервіс менеджером і поточних завдань.

Визначати потреби відділу в обладнанні і робочих документах (меблі, техніка, канцтовари, заяви, договору, ін.)

Проводити систематичні зборів всередині відділу, а також з іншими підрозділами клубу, з метою поліпшення загальних показників роботи клубу.

Координувати діяльність відділу, забезпечувати взаємозамінність співробітників.

Вести весь документообіг відділу, відповідно до встановленого порядку і номенклатурою

Розробляти і впроваджувати стандарти (інструкції, положення і т.д.) відділу з усіх питань, що відносяться до роботи підлеглих йому працівників.

Підготовляти всі встановлені для відділу форми звітності.

Забезпечувати належний облік, ведення і зберігання дозволеної документації.

Регулярно проводити збори з сервіс менеджерами, сприяти створенню в колективі обстановки взаємної допомоги та вимогливості.

Підвищувати постійно свій професійний рівень.

Контролювати якість виконання посадових обов'язків, стандартів поведінки і обслуговування, правил внутрішнього трудового розпорядку працівниками відділу.

Контролювати виконання поставлених планів продажів

Рішення та інших питань, безпосередньо пов'язаних з виконанням цілей і завдань, поставлених перед даною посадою.

Старший менеджер відділу супроводу клієнтів

Мережа фітнес клубів "Спорт Лайф"( м. Львів)

Красота / Фитнес / Спорт

5 месяцев

10.2011 - 02.2012

Проведення щоденного обходу клубу, з метою виявлення недоліків у роботі клубу і вживання заходів до їх усунення.

Аналізувати вимоги (прохання, зауваження) клієнтів фітнес клубу до роботи фітнес клубу в цілому.

Щодня здійснювати планові дзвінки клієнтам клубу.

Підготовляти всі форми звітності (заповнення реєстру продажів, реєстр скарг і пропозицій, щоденний звіт та ін.)

Оформлення клієнтських договорів.

Виконання плану продажів.

Менеджер з продажу

Спорт клуб "Фітнессіті"(г.Львов)

Красота / Фитнес / Спорт

7 месяцев

04.2011 - 10.2011

Пошук нових клієнтів

Консультація клієнтів по телефону

Проведення презентацій клубу

Ведення клієнтської бази

Оформлення клієнтських договорів

Продаж клубних карт

Адміністратор центральної рецепції

Спорт клуб "Фітнессіті" (м.Львів)

Красота / Фитнес / Спорт

1 год

05.2010 - 04.2011

Зустріч клієнтів.

Надання клієнтам інформації про послуги, які надає клуб.

Вирішення питань, конфліктів, нестандартних ситуацій, що виникають у клієнтів.

Продаж клубних карт та додаткових послуг клубу.

Контроль роботи клубу в цілому.

Адміністратор центральної рецепції

Санаторій "Женева"(м.Трускавець)

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

1 год 9 месяцев

01.2008 - 09.2009

Зустріч гостей

Заселення / виселення

Вирішення питань, конфліктів, нестандартних ситуацій, що виникають у гостей

Консультування гостей по телефону

Бронювання номерів по телефону

Надання гостям інформації про послуг, які надає комплекс.

Училась в 1 заведении

Дрогобицький державний педагогічний університет Ім. І. Франка

романо-германська філологія

Дрогобич, 2008

Владеет языками

Немецкий

средний

Курсы, тренинги, сертификаты

Львівська асоціація розвитку туризму

Львів, 2013

Екскурсовод

Тренінг

Львов, 2011

"Успішні продажі"

Тренінг

Львів, 2010

"Фокуси мови"

Дополнительная информация

Комп'ютерні навики

Windows, MS Office, Internet - досвідчений користувач

Водійське посвідчення

Категорія B

Мета

Цікава і змістовна робота, що дозволяє не тільки застосувати вже наявні вміння та навички, а й підвищувати свою кваліфікацію.

Христина

Керівник, адміністратор, менеджер

Трускавец

4 000 грн

39 лет

Активно ищет работу

неполная занятость

Обновлено 3 недели назад