Работала в 2 компаниях 12 лет 3 месяца
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Другое
методист по клубній роботі
Відділ культури і туризму Дубенської РДА
Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки
10 лет 3 месяца
10.2015 - по настоящее время
вхідна вихідна кореспонденція, відповіді на контрольні документи, вміння ПК, кадрова документація.
Секретарь-референт
ТзВО"Будівельник"
Другое
2 года
10.2008 - 09.2010
аме секретар - обличчя фірми, права рука керівника підприємства. Він є координуючим центром організації, установи чи підприємства.
Тому сучасні підприємства, організації і заклади неможливо собі уявити без секретаря. Спеціалісти цієї професії активно допомагають керівникам різних рангів якісно і організовано вирішувати поставлені перед ними завдання. Кваліфікований секретар повинен проявити свої ділові, організаторські і комунікативні якості. Постійно спілкуючись з різними відвідувачами, знайомлячись з новою інформацією, він має можливість підвищити свій інтелектуальний та культурний рівень, розширити свою обізнаність та коло інтересів, збільшити свою професійну компетентність. Поєднання розумової праці з організаторськими вміннями роблять цю професію особливо цікавою, її відносять до найбільш перспективних професій нового типу, в яких основою кваліфікації є високий рівень загальної і спеціальної освіти.
Сучасний секретар повинен досконало володіти не тільки офісним обладнанням, але й знати управлінський процес, бути обізнаним з усіма головними питаннями розвитку тієї галузі, в якій діє фірма, організація. Він бере на себе деякі функції щодо прийняття рішень і поступово стає кваліфікованим спеціалістом з адміністрування.
Секретар отримує необхідні для керівника відомості від підрозділів або виконавців, викликає за його дорученням працівників, здійснює роботу щодо підготовки засідань, нарад, які проводить керівник. В його функціональні обов'язки входить підбір необхідних керівнику службових документів, перегляд документів, які адресовані керівнику, та зазначення головних моментів у них, прийняття розпорядчих, довідково-інформаційних та іменних документів до розгляду та підпису керівника. Організує прийом відвідувачів, сприяє оперативності розглядання заяв відвідувачів та пропозицій працівників.
Складність професійної діяльності секретаря полягає і в тому, що йому доводиться виконувати функції, які вимагають прийняття рішень: складання графіка робочого дня керівника і контроль за його виконанням, робота з кореспонденцією, підготовка листів.
Виходячи із складності професійної діяльності, секретар повинен знати:
- основи державного, адміністративного та трудового законодавства;
- основи діловодства,
- структуру та характер діяльності організації;
- посадові обов'язки співробітників;
- систему організації управлінської праці;
- послідовність роботи з різними видами службової документації та контролю за їх виконанням;
- правила організації прийому відвідувачів і застосування засобів комунікації управлінської праці;
- основи професійної етики;
- методи ведення переговорів та укладання контрактів;
- психологію ділових взаємовідносин;
- ділову лексику української мови.
Залежно від профілю установи, організації обов'язки секретаря можуть бути розширені, тому він повинен уміти:
- готувати проект порядку денного керівника на наступний день,
- щоденне складання списку поточних і незавершених справ,
- орієнтувати співробітників установи на порядок денний робочого дня керівника,
- підбирати необхідні керівникові матеріали, інформацію, службові документи,
- допомагати в роботі з періодичними і спеціальними виданнями,
- забезпечити швидкий пошук службової документації. А також багато іншиї входило в мої обов'язки/
Ключевая информация
Вільне володіння розмовною та письмовою мовами: українська, російська - вільно; знання персонального комп'ютера, вміння користуватися орг. технікою ( ксерокс, факс, сканер); знання програм: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Internet; швидкий набір тексту, комунікабельність, організаторські здібності, вміння швидко навчатися, завжди уточнюю незрозумілі деталі в завданні, знання діловодства та ділового етикету, відповідальність, пунктуальність, приємна зовнішність, вміння працювати в команді, порядність, безконфліктність, позитивне відношення до оточуючих, завжди намагаюся підвищувати свій професійний рівень. Маю бажання навчатися та приймати досвід у спеціалістів, а головне - бажання працювати.
Училась в 1 заведении
ВМУРоЛ "Україна"
спеціаліст з документознавства, менеджер органів державної влади та управління.
м. Дубно, 2013
Дополнительная информация
Особисті навики.
Професійні навики: досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, PowerPoint, Internet,
Особисті якості: відповідальність, організованість, цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, ініціативність.
Цель
Ольга Александровна
Ольга Александровна
Менеджер, організатор, секретар

Дубно
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Обновлено 3 недели назад