Работала в 2 компаниях   12 лет 3 месяца

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки, Другое

методист по клубній роботі

Відділ культури і туризму Дубенської РДА

Туризм / Путешествия / Пассажирские перевозки

10 лет 3 месяца

10.2015 - по настоящее время

вхідна вихідна кореспонденція, відповіді на контрольні документи, вміння ПК, кадрова документація.

Секретарь-референт

ТзВО"Будівельник"

Другое

2 года

10.2008 - 09.2010

аме секретар - обличчя фірми, права рука керівника підприємства. Він є координуючим центром організації, установи чи підприємства.

Тому сучасні підприємства, організації і заклади неможливо собі уявити без секретаря. Спеціалісти цієї професії активно допомагають керівникам різних рангів якісно і організовано вирішу­вати поставлені перед ними завдання. Кваліфікований секретар повинен проявити свої ділові, організаторські і комунікативні якості. Постійно спілкуючись з різними відвідувачами, знайомлячись з новою інформацією, він має можливість підвищити свій інтелектуальний та культурний рівень, розширити свою обізнаність та коло інтересів, збільшити свою професійну компетентність. Поєднання розумової праці з організаторськими вміннями роблять цю професію особливо цікавою, її відносять до найбільш перспективних професій нового типу, в яких основою кваліфікації є високий рівень загальної і спеціальної освіти.

Сучасний секретар повинен досконало володіти не тільки офісним обладнанням, але й знати управлінський процес, бути обізнаним з усіма головними питаннями розвитку тієї галузі, в якій діє фірма, організація. Він бере на себе деякі функції щодо прийняття рішень і поступово стає кваліфікованим спеціалістом з адміністрування.

Секретар отримує необхідні для керівника відомості від підрозділів або виконавців, викликає за його доручен­ням працівників, здійснює роботу щодо підготовки засідань, нарад, які проводить керівник. В його функціональні обов'язки входить підбір необхідних керівнику службових документів, перегляд документів, які адресовані керівнику, та зазначення головних мо­ментів у них, прийняття розпорядчих, довідково-інформаційних та іменних документів до розгляду та підпису керівника. Організує прийом відвіду­вачів, сприяє оперативності розгля­дання заяв відвідувачів та пропозицій працівників.

Складність професійної діяльності секретаря полягає і в тому, що йому доводиться виконувати функції, які вимагають прийняття рішень: складання графіка робочого дня керівника і контроль за його виконанням, робота з кореспонденцією, підготовка листів.

Виходячи із складності професійної діяльності, секретар повинен знати:

  • основи державного, адміністративного та трудового законодавства;
  • основи діловодства,
  • структуру та характер діяльності організації;
  • посадові обов'язки співробітників;
  • систему організації управлінської праці;
  • послідовність роботи з різними видами службової документації та контролю за їх виконанням;
  • правила організації прийому відвідувачів і застосування засобів комунікації управлінської праці;
  • основи професійної етики;
  • методи ведення переговорів та укладання контрактів;
  • психологію ділових взаємовідносин;
  • ділову лексику української мови.

Залежно від профілю установи, організації обов'язки секретаря можуть бути розширені, тому він повинен уміти:

  • готувати проект порядку денного керівника на наступний день,
  • щоденне складання списку поточних і незавершених справ,
  • орієнтувати співробітників установи на порядок денний робочого дня керівника,
  • підбирати необхідні керівникові матеріали, інформацію, службові документи,
  • допомагати в роботі з періодичними і спеціальними виданнями,
  • забезпечити швидкий пошук службової документації. А також багато іншиї входило в мої обов'язки/

Ключевая информация

Вільне володіння розмовною та письмовою мовами: українська, російська - вільно; знання персонального комп'ютера, вміння користуватися орг. технікою ( ксерокс, факс, сканер); знання програм: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), Internet; швидкий набір тексту, комунікабельність, організаторські здібності, вміння швидко навчатися, завжди уточнюю незрозумілі деталі в завданні, знання діловодства та ділового етикету, відповідальність, пунктуальність, приємна зовнішність, вміння працювати в команді, порядність, безконфліктність, позитивне відношення до оточуючих, завжди намагаюся підвищувати свій професійний рівень. Маю бажання навчатися та приймати досвід у спеціалістів, а головне - бажання працювати.

Училась в 1 заведении

ВМУРоЛ "Україна"

спеціаліст з документознавства, менеджер органів державної влади та управління.

м. Дубно, 2013

Дополнительная информация

Особисті навики.

Професійні навики: досвідчений користувач ПК: MS Word, MS Excel, PowerPoint, Internet,

Особисті якості: відповідальність, організованість, цілеспрямованість, пунктуальність, комунікабельність, ініціативність.

Цель

отримання вакансії керівника, організатора данної компанії.

Ольга Александровна

Менеджер, організатор, секретар

Дубно

4 500 грн

35 лет

Работает, но открыт для предложений

полная занятость

Обновлено 3 недели назад