Працювала в 1 компанії 16 років 4 місяці
Телекомунікації / Зв'язок
Помічник керівника, керівник тех. підтримки, навчання персоналу, ком'юніті-менеджер
Читайте нижче
Телекомунікації / Зв'язок
16 років 3 місяці
03.2007 - 06.2023
ДОСВІД РОБОТИ
4SERVICE/ Дзвінковий будинок/ INOREX OY | 2009-2014
Працювала віддалено «Оператором call-центру» на вихідних та вхідних дзвінках, проводила опитування на різні теми, обробляла холодні дзвінки, продаж, обхід секретаря та вихід на ЛПР, збір зворотного зв'язку, оцінка якості обслуговування клієнтів від таких компаній, як mazda та suzuki. Також поєднувала роботу оператора з роботою адміністратора сайту. Працювала з фінською компанією INOREX OY та їх сайтом – англійською та фінською мовами. Створювала категорії та інші якості товару, наповнювала товаром сайти, прописувала опис товару тощо. Також займалася збиранням великих баз компаній різного напряму, створювала комерційні пропозиції, робила розсилку по базі.IT
"Top Marketing" | 2014-2015
Тимчасова робота на заміну Керівником call-центру в компанії IT Top Marketing У підпорядкуванні було 10 операторів. Виконувала різні обов'язки, а саме: управління та контроль продажів, заявок менеджерів, стежила за графіком роботи операторів, відстежувала та аналізувала якість спілкування, консультувала з усіх питань, писала звіти про виконану роботу, регламенти, посадові інструкції, прописувала KPI, частково писала скрипти, становила план роботи, проводила невеликі тренінги операторам 1 разів у тиждень.
«UAGRO» | 2015-2017
Працювала за договором на сезонній роботі. Де успішно побудувала з нуля call-центр для аграрної компанії «UAGRO»: Пошук та найм співробітників (20 операторів), навчання, адаптація, написання скриптів, контроль та відстеження графіка роботи, повна допомога та підтримка, прослуховування дзвінків - аналіз та виправлення помилок, розрахунок ЗП, обчислення бонусів, написання звітів, контроль коректної роботи телефонії, усунення технічних несправностей, налаштування та встановлення віддаленого місця роботи, навчальні майстер-класи. Вела звітність документації, гугл-таблиці, прописувала регламенти та посадові інструкції. Успішно збудувала самостійно систему роботи call-центру з 0, тим самим успішно завершила поставлене завдання.
Онлайн-школа «Сила думки» / 2017-2022
Прийшла до онлайн-школи «Сила думки» на посаду "Особистий помічник керівника", засновника та автора онлайн-школи – виконувала особисті доручення керівника, вела особистий та робочий календар керівника. За півроку перейшла на посади «Керівник тех. підтримки учнів, клієнтів школи, працівників». 2,5 роки самостійно вела технічну підтримку, починаючи з 3000 тис. учнів та закінчуючи 13 000 тис. http://skrinshoter.ru/p/300820/VBlacv Працювала над відновленням роботи проекту після його розпаду, за 2 місяці повністю відновили роботу школи, наново налаштували всі процеси, перенесли 13 000 учнів, оновили усі майданчики та роботу проекту. Вела ділове листування, здійснювала облік і розподіл інформації, що надходить. Самостійно обробляла та приймала всі звернення, вимоги, скарги, дозволяла всі технічні, спірні, організаційні питання, відповідала на всі додаткові питання клієнтів, обробляла всі звернення та коментарі у всіх джерелах школи, а також у соціальних мережах. Частково проводила модерацію вебінарів. Відповідала від імені авторки школи (Instagram, youtube, ВК, блог-сайт). Працювала з проблемними клієнтами, професійно та легко зберігала гроші компанії методом вирішення скарг, претензій та спірних питань від учнів, запобігаючи поверненню. Працювала на таких платформах як Геткурс та Бізон 365. Тестувала різні способи вирішення тих. проблем, вносила свої ідеї та розробки, покращення, створила базу знань для школи та співробітників, звіряла фінансові надходження тощо.
Eco Cleaning NYC/2022-2023 (часткова зайнятість)https://ecocleaning-nyc.com/
Особистий помічник керівника (Компанія США. Нью-Йорк).
Ключова інформація
Самостійна, відповідальна, чесна, багатозадачна. Дуже швидко навчаюсь новому.
Навчалась в 1 закладі
Прикарпатский Национальный Университет им. Василия Стефаника
Педагогический
Ивано-Франковск, 2012
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Вільно та професійно володію комп'ютером. Також є досвід роботи з 1С (набивала накладні). Вільно володію: Microsoft Office та Google Docs. Працюю з платформами: Геткурс, Бізон 365 та інші. Є відмінний досвід роботи в CRM системах: Бітрікс24, АМО CRM тощо. Працювала в Trello, крім того, за весь час роботи використовувала та тестувала багато інших платформ.
Личные качества
Підхід до людей знаходжу з легкістю та в будь-якій ситуації. Я системна людина, з високим ступенем самоорганізації, відповідальності та старанності, я дуже самостійна. Також люблю спілкуватися з людьми, дізнаватися і вчитися чомусь новому, завжди прагну досягти більшого і покращити свої знання, прагну розвитку, навіть якщо чогось не знаю - дуже швидко вчуся.
Ирина Игоревна
Ирина Игоревна
Віддалено!!! Помічник керівника, бізнес асистент, технічна підтримка клієнтів, оператор-менеджер по

Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 рік тому