Працював в 2 компаніях   32 роки 5 місяців

Консалтинг / Аудит, Державний сектор

Аутсорсинг в сфере бухучета

Предприниматель

Консалтинг / Аудит

13 років 8 місяців

05.2012 - до теперішнього часу

- ведення і супроводження ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на виробничих підприємствах (виробництво харчових сумішей, переробка та обробка деревини, виготовлення дерев'яних, корпусних меблів та комплектуючих для меблів, перевезення вантажів автотранспортом) на загальній формі оподаткування (прибуток, ПДВ);

  • - ведення бухгалтерського та податкового обліку на торгівельному підприємстві на загальній формі оподаткування (прибуток, ПДВ);
  • - супроводження ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на підприємстві по наданню брокерських послуг на спрощеній формі оподаткування (3гр.-5%);
  • - надання послуг щодо ведення обліку та консультування фізосіб підприємців на загальній та спрощеній формі оподаткування (2гр. та 3гр.3% і5 %);
  • - вирішував та займався питаннями маркетингу, мерчандайзингу, а також виконував задачі логістичного характеру.

Займав посади податкового інспектора був начальником валютної інспекції (перевірка експортно-імпортн

Податкова інспекція у Монастирищенському районі

Державний сектор

18 років 9 місяців

07.1993 - 03.2012

Ключова інформація

ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ :

  • Введення бухгалтерського обліку (виробництво, торгівля, послуги, ЗЕД), податкового обліку (відшкодування ПДВ) та складання податкової, фінансової, статистичної і іншої звітності. Узгодження питань з контролючими органами.
  • Супроводження ведення (аутсорсинг) бухгалтерського обліку, податкового обліку і складання фінансової, статистичної і іншої звітності юридичних та фізчних осіб на різних формах оподаткування. Узгодження питань з контролючими органами.
  • Розробка стратегії, планування, аналізу і підготовки аналітичної інформації для прийняття управлінських рішень.
  • Оцінка існуючих ризиків (в першу чергу фінансових) та розробка пропозицій щодо їх зменшення.
  • Управляв колективом з метою виконання поставлених задач і досягнення результату.
  • Володію правилами діловодства і кадрової роботи.
  • Організовував і проводив семінари для різної аудиторії (керівники, бухгалтера, підприємці).
  • Взаємодіяв з виконавчими і правоохоронними держорганами та ЗМІ.
  • В повній мірі стараюсь використовувати наявну офісну техніку.
  • Впевнений користувач ПК (MS Office, інші програми що використовуються для бухгалтерської та адміністративної роботи в т. ч. МЕДОК, СОНАТА, АРТ-ЗВІТ, електронний кабінет ПП, електронні торгові майданчики PROZORRO.ПРОДАЖІ).
  • 1-С Бухгалтерія 8.3. (Бухгалтерія для України, Управління торгівельним підприємством ).
  • Мова: українська (рідня), російська (вільно), німецька ( вивчав у школі, технікумі і інституті)

Навчався в 2 закладах

Київський торгівельно-економічний інститут (стаціонар)

Спеціальність: бухгалтерський облік, ревізія і аналіз в торгівлі. Кваліфікація: економіст.

Киев, 1993

Київский технікум радіоелектроніки (стаціонар)

Спеціальність: радіоапаратобудування. Кваліфікація: радіотехнік.

Киев, 1986

Володіє мовами

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Центр перепідготовки і підвищення кваліфікації керівного складу ДПА України (Київ)

Киев, 2007

Підвищення кваліфікації по напрямку: Менеджмент керівника

Додаткова інформація

Военная служба

водійські права кат. В і С

Владимир

1. Бухгалтер (головний або єдиний) Менеджер з економіки та фінансів.

Київ

Готовий переїхати: Київ, Вишгород, Монастирище

59 років

повна зайнятість

Оновлено 4 роки тому