Работал в 2 компаниях 32 года 5 месяцев
Консалтинг / Аудит, Государственный сектор
Аутсорсинг в сфере бухучета
Предприниматель
Консалтинг / Аудит
13 лет 8 месяцев
05.2012 - по настоящее время
- ведення і супроводження ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на виробничих підприємствах (виробництво харчових сумішей, переробка та обробка деревини, виготовлення дерев'яних, корпусних меблів та комплектуючих для меблів, перевезення вантажів автотранспортом) на загальній формі оподаткування (прибуток, ПДВ);
- - ведення бухгалтерського та податкового обліку на торгівельному підприємстві на загальній формі оподаткування (прибуток, ПДВ);
- - супроводження ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку на підприємстві по наданню брокерських послуг на спрощеній формі оподаткування (3гр.-5%);
- - надання послуг щодо ведення обліку та консультування фізосіб підприємців на загальній та спрощеній формі оподаткування (2гр. та 3гр.3% і5 %);
- - вирішував та займався питаннями маркетингу, мерчандайзингу, а також виконував задачі логістичного характеру.
Займав посади податкового інспектора був начальником валютної інспекції (перевірка експортно-імпортн
Податкова інспекція у Монастирищенському районі
Государственный сектор
18 лет 9 месяцев
07.1993 - 03.2012
Ключевая информация
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ ТА ЗНАННЯ :
- Введення бухгалтерського обліку (виробництво, торгівля, послуги, ЗЕД), податкового обліку (відшкодування ПДВ) та складання податкової, фінансової, статистичної і іншої звітності. Узгодження питань з контролючими органами.
- Супроводження ведення (аутсорсинг) бухгалтерського обліку, податкового обліку і складання фінансової, статистичної і іншої звітності юридичних та фізчних осіб на різних формах оподаткування. Узгодження питань з контролючими органами.
- Розробка стратегії, планування, аналізу і підготовки аналітичної інформації для прийняття управлінських рішень.
- Оцінка існуючих ризиків (в першу чергу фінансових) та розробка пропозицій щодо їх зменшення.
- Управляв колективом з метою виконання поставлених задач і досягнення результату.
- Володію правилами діловодства і кадрової роботи.
- Організовував і проводив семінари для різної аудиторії (керівники, бухгалтера, підприємці).
- Взаємодіяв з виконавчими і правоохоронними держорганами та ЗМІ.
- В повній мірі стараюсь використовувати наявну офісну техніку.
- Впевнений користувач ПК (MS Office, інші програми що використовуються для бухгалтерської та адміністративної роботи в т. ч. МЕДОК, СОНАТА, АРТ-ЗВІТ, електронний кабінет ПП, електронні торгові майданчики PROZORRO.ПРОДАЖІ).
- 1-С Бухгалтерія 8.3. (Бухгалтерія для України, Управління торгівельним підприємством ).
- Мова: українська (рідня), російська (вільно), німецька ( вивчав у школі, технікумі і інституті)
Учился в 2 заведениях
Київський торгівельно-економічний інститут (стаціонар)
Спеціальність: бухгалтерський облік, ревізія і аналіз в торгівлі. Кваліфікація: економіст.
Киев, 1993
Київский технікум радіоелектроніки (стаціонар)
Спеціальність: радіоапаратобудування. Кваліфікація: радіотехнік.
Киев, 1986
Владеет языками
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Центр перепідготовки і підвищення кваліфікації керівного складу ДПА України (Київ)
Підвищення кваліфікації по напрямку: Менеджмент керівника
Дополнительная информация
Военная служба
водійські права кат. В і С
Владимир
Владимир
1. Бухгалтер (головний або єдиний) Менеджер з економіки та фінансів.

Киев
Готов переехать: Киев, Вышгород, Монастырище
полная занятость
Обновлено 4 года назад