Працювала в 3 компаніях 16 років 8 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), IT, Промисловість та Виробництво
Начальник відділу діловодства та документобігу
Агрохолдинговий комплекс
АПК (Агропромисловий комплекс)
9 років 5 місяців
04.2016 - до теперішнього часу
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині реєстрації, обліку, контролю та зберігання розпорядчих документів, Договорів. Організувала з нуля роботу у програмі 1С: Документообіг 8 КОРП.
Фахівець з діловодства
АТ «ЕНВІЖН - УКРАЇНА» (колишній АТ «СІТРОНІКС ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНА»)
IT
6 років 1 місяць
03.2010 - 04.2016
Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині обліку та контролю документів.
Нагороджена Грамотою за досягнення у роботі, значний внесок у загальний успіх та розвиток компанії.
Завідувач канцелярії
ТОВ «Зерноторгівельна компанія»
Промисловість та Виробництво
1 рік 1 місяць
02.2009 - 03.2010
Досягнення: організувала процес та успішно впровадила єдину систему електронного документообігу у Компанії. Організувала та провела навчальний курс з діловодства для діловодів та секретарів філій.
Ключова інформація
Функціональні обов'язки на попередніх місцях роботи:
- керівництво, планування, координація роботи Канцелярії (у підпорядкуванні - 5 працівників);
- організація роботи відділу діловодства та документообігу Компанії з «нуля»;
- організація та контроль функціонування єдиної системи документообігу Компанії;
- підготовка, написання, погодження, підписання нормативних, організаційно-розпорядчих та службових документів Компанії з подальшим доведенням до відома усіх відповідальних працівників;
- розробка нормативно-методичних документів з діловодства та документообігу Компанії;
- реєстрація та облік усіх документів Компанії в системі електронного документообігу (договорів, наказів, розпоряджень, протоколів, довіреностей, внутрішньо-розпорядчих документів, тощо);
- реєстрація вхідних/вихідних документів, оперативний розподіл, ведення контролю за виконанням документів, підготовка службових листів;
- формування, облік, підтримка в актуальному стані реєстру штампів та печаток Компанії;
- замовлення у граверній майстерні печаток та штампів Компанії, підготовка всіх необхідних документів;
- організація засідань колегіальних органів, виконання обов'язків секретаря засідань, протоколювання, оформлення та підписання Протоколів;
- планування, розробка, ведення та контроль бюджету Канцелярії;
- організація корпоративних заходів, зборів, поїздок, ділових зустрічей керівника;
- організація передплатної компанії (підписка періодичних видань, газет, журналів);
- організація роботи з поштовими та кур'єрськими службами, укладання з ними договорів;
- ведення архіву оригіналів документів, а також архіву їх електронних копій;
- організація роботи з формування архіву Компанії, облік та зберігання документації, розробка Зведеної номенклатури справ Компанії.
Навчалась в 3 закладах
Київський Національний Економічний Університет
Економіка та управління (Економіка підприємства)
Київ, 2004
Київський Національний Економічний Університет
Економіка підприємства
Київ, 2003
Київський Республіканський Технологічний Технікум
Економіка та планування підприємства (Економіка підприємства)
Київ, 1993
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікований курс «Можливості прикладного рішення «1С:Документообіг 8» для організації електронного документообігу»
ПП «Інтегра Сервіс».
Тренінг-семінар «Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство»
Тренінгова компанія "Golden Staff"
Тренінг «Управління проектами з MS Project»
Тренінгова компанія InforManager, тренер - Глибоченко Валерій;
Курс навчання з ефективного використання систем інформаційно-правового забезпечення
Компанія «Ліга-закон»
Тренінг «Діловий етикет»
Компанія «КІМО», тренер - Манахов Григорій.
Конференція «Управління персоналом. Оцінка. Навчання»
Компанія "Амплуа Персонал"
Тренінг «Ефективная команда»
Консалтинговая група «НАУ» тренер - Валерія Михайлова
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Працюю у програмах: Microsoft Word, Excel, 1C:Підприємство (УПП), FlyDok, Документообіг 8 КОРП, 1CSAP R/3, Cognoc, MS Project, Power Point, ДОКПроф, База знань (електронний документообіг), Internet Explorer, Outlook Express, Microsoft Outlook, The Bat, Microsoft Teams, ABBYY FineReader.
Особисті якості
Особисті та ділові якості: спокійна, врівноважена, акуратна, посидюча, сумлінна, пунктуальна, комунікабельна, вмію працювати в команді. Маю високе почуття відповідальності, працьовитість, старанність, ініціативність. Маю аналітичний склад розуму та високий рівень внутрішньої організації, а також здатність до швидкого оволодіння новою інформацією. Займаюсь спортом, веду здоровий спосіб життя.
Світлана Олегіна
Світлана Олегіна
Начальник відділу діловодства та документообігу, керівник секретаріату, організатор діловодства

Київ
повна зайнятість
Оновлено 7 місяців тому