Работала в 3 компаниях   16 лет 8 месяцев

АПК (Агропромышленный комплекс), IT, Промышленность и Производство

Начальник відділу діловодства та документобігу

Агрохолдинговий комплекс

АПК (Агропромышленный комплекс)

9 лет 5 месяцев

04.2016 - по настоящее время

Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині реєстрації, обліку, контролю та зберігання розпорядчих документів, Договорів. Організувала з нуля роботу у програмі 1С: Документообіг 8 КОРП.

Фахівець з діловодства

АТ «ЕНВІЖН - УКРАЇНА» (колишній АТ «СІТРОНІКС ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ УКРАЇНА»)

IT

6 лет 1 месяц

03.2010 - 04.2016

Досягнення: Удосконалила та систематизувала документообіг у частині обліку та контролю документів.

Нагороджена Грамотою за досягнення у роботі, значний внесок у загальний успіх та розвиток компанії.

Завідувач канцелярії

ТОВ «Зерноторгівельна компанія»

Промышленность и Производство

1 год 1 месяц

02.2009 - 03.2010


Досягнення: організувала процес та успішно впровадила єдину систему електронного документообігу у Компанії. Організувала та провела навчальний курс з діловодства для діловодів та секретарів філій.

Ключевая информация

Функціональні обов'язки на попередніх місцях роботи:

  • керівництво, планування, координація роботи Канцелярії (у підпорядкуванні - 5 працівників);
  • організація роботи відділу діловодства та документообігу Компанії з «нуля»;
  • організація та контроль функціонування єдиної системи документообігу Компанії;
  • підготовка, написання, погодження, підписання нормативних, організаційно-розпорядчих та службових документів Компанії з подальшим доведенням до відома усіх відповідальних працівників;
  • розробка нормативно-методичних документів з діловодства та документообігу Компанії;
  • реєстрація та облік усіх документів Компанії в системі електронного документообігу (договорів, наказів, розпоряджень, протоколів, довіреностей, внутрішньо-розпорядчих документів, тощо);
  • реєстрація вхідних/вихідних документів, оперативний розподіл, ведення контролю за виконанням документів, підготовка службових листів;
  • формування, облік, підтримка в актуальному стані реєстру штампів та печаток Компанії;
  • замовлення у граверній майстерні печаток та штампів Компанії, підготовка всіх необхідних документів;
  • організація засідань колегіальних органів, виконання обов'язків секретаря засідань, протоколювання, оформлення та підписання Протоколів;
  • планування, розробка, ведення та контроль бюджету Канцелярії;
  • організація корпоративних заходів, зборів, поїздок, ділових зустрічей керівника;
  • організація передплатної компанії (підписка періодичних видань, газет, журналів);
  • організація роботи з поштовими та кур'єрськими службами, укладання з ними договорів;
  • ведення архіву оригіналів документів, а також архіву їх електронних копій;
  • організація роботи з формування архіву Компанії, облік та зберігання документації, розробка Зведеної номенклатури справ Компанії.

Училась в 3 заведениях

Київський Національний Економічний Університет

Економіка та управління (Економіка підприємства)

Київ, 2004

Київський Національний Економічний Університет

Економіка підприємства

Київ, 2003

Київський Республіканський Технологічний Технікум

Економіка та планування підприємства (Економіка підприємства)

Київ, 1993

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Сертифікований курс «Можливості прикладного рішення «1С:Документообіг 8» для організації електронного документообігу»

Київ, 2016

 ПП «Інтегра Сервіс».

Тренінг-семінар «Основи документаційного забезпечення управління: адміністративна система документування та кадрове діловодство»

Київ, 2009

Тренінгова компанія "Golden Staff"

Курс навчання з ефективного використання систем інформаційно-правового забезпечення

Київ, 2006

Компанія «Ліга-закон»

Тренінг «Управління проектами з MS Project»

Київ, 2006

Тренінгова компанія InforManager, тренер - Глибоченко Валерій;

Тренінг «Діловий етикет»

Київ, 2005

Компанія «КІМО», тренер - Манахов Григорій.

Конференція «Управління персоналом. Оцінка. Навчання»

Київ, 2004

Компанія "Амплуа Персонал"

Тренінг «Ефективная команда»

Київ, 2002

Консалтинговая група «НАУ» тренер - Валерія Михайлова

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Працюю у програмах: Microsoft Word, Excel, 1C:Підприємство (УПП), FlyDok, Документообіг 8 КОРП, 1CSAP R/3, Cognoc, MS Project, Power Point, ДОКПроф, База знань (електронний документообіг), Internet Explorer, Outlook Express, Microsoft Outlook, The Bat, Microsoft Teams, ABBYY FineReader.

Особисті якості

Особисті та ділові якості: спокійна, врівноважена, акуратна, посидюча, сумлінна, пунктуальна, комунікабельна, вмію працювати в команді. Маю високе почуття відповідальності, працьовитість, старанність, ініціативність. Маю аналітичний склад розуму та високий рівень внутрішньої організації, а також здатність до швидкого оволодіння новою інформацією. Займаюсь спортом, веду здоровий спосіб життя.

Світлана Олегіна

Начальник відділу діловодства та документообігу, керівник секретаріату, організатор діловодства

Киев

53 года

полная занятость

Обновлено 7 месяцев назад