Працювала в 7 компаніях   14 років 1 місяць

Банки

Фахівець з обслуговування корпоративних клієнтів

ПриватБанк

Банки

6 місяців

07.2022 - 01.2023

Облсуговування і залучення юридичних осіб. Крос продажі

Директор отделения банка

ПриватБанк

Банки

8 місяців

10.2021 - 06.2022

Осуществление эффективной работы отделения банка. Анализ работы отделения банка.Управление персоналом .Контроль деятельности персонала.

Выполнение плановых показателей

Привлечение новых клиентов на обслуживание

Продажа продуктов банка

Завідувач ТВБВ

АТ"Ощадбанк

Банки

3 місяці

07.2021 - 10.2021

Залучення клієнтів на обслуговування

Виконання планових показників відділення.

Огранцзація продажу банківських продуктв і послуг.

Підтримка і розвиток вдношень з існуючими клєнтами.

Забеспечення якісного обслуговування клієнтів .

Контроль каси.

Координаія роботи відділення

Головний спеціаліст відділу по роботі з роздрібними клієнтами

АТ"Таскомбанк"

Банки

1 місяць

06.2021 - 07.2021

Залучення і обслуговування клієнтів

Крос-продажі

Контролер-заступник директора з операційно-касової роботи

Альфа-Банк

Банки

2 роки 1 місяць

11.2018 - 12.2020

-контроль операційної частини роботи відділення

-первинний фінансовий моніторинг операцій клієнтів

-перевірка пакетів документів для ідентифікації та відкоиття рахунків юридичних і фізичних осіб

-винесення на узгодження нестандартних питань щодо ідентифікації клієнтів

-контроль операційного супроводу клієнтів (повторна ідентифікація ,внесення змін в пакет документів

-допомога і консультація співробітників відділення в поточних питаннях операційного супроводу клієнтів -юридичних і фізичних осіб

-контроль касової дисципліни ( відкриття/закриття сховища, матеріальна відповідальність).перевірка касових документів

-ведення бухгалтерського документообігу відділення,

-формування документів дня відділення

-контроль обліку ПК та ПІН-конвертів.

-участь в реалізації програм внутрішнього контролю з питань протидії легалізації ,грошей набутих злочинним шляхом,

-підготовка і передача юридичних спав по рахунках клієнтів в архів,

-підготовка поточних звітів і документів для Головного офісу банку

(відкриття-закриття відділення, відкриття-закриття сховища каси відділення, зведення документів дня, проведення платежів, робота зі скаргами клієнтів, перевірка оформлення юридичних справ ,прийом і оприбуткування ПК та ПІН-конвертів, проведення інвентарізацій -квартальних та річних, участь у ревізіях відділення, оформлення розпоряджень та актів відділення, відповіді на запити ГО та відділів комплаєнс та фінмоніторинг.

Перевірка зг. Постанови НБУ 417 підтверджувальних документів походження коштів у юридичних та фізичних осіб. Виявлення ризикових операцій клієнтів, підрахунок обналу ФОПів. Перевірка та узгодження з ГО нотаріальних довіреностей клієнтів.

Консультування та навчання співробітників відділення.)

На час відсутності директора відділення - виконуюча обов'язки директора відділення

Програми: БИ-2, СИ-фронт,Зибель.WORD.XL

Провідний економіст сектору оформлення операцій

Пат"Промінвестбанк"

Банки

10 років

09.2001 - 09.2011

  • - консультація і відкриття рахунків юридичним особам,
  • -рко (надання виписок, проведення платіжних доручень, реєстрація чеків і перевірка проплати податків, нарахування і писання рко)
  • -оформлення приходних ордерів
  • -реєстрація приходних ордерів і чеків, зведення каси в кінці дня
  • -зведення документів дня

Провідний економіст сектору оформлення операцій

Промінвестбанк

Банки

9 років

09.2001 - 09.2010

  • - консультація і відкриття рахунків юридичним особам,
  • -рко (надання виписок, проведення платіжних доручень, реєстрація чеків і перевірка проплати податків, нарахування і писання рко)
  • -оформлення приходних ордерів
  • -реєстрація приходних ордерів і чеків, зведення каси в кінці дня
  • -зведення документів дня

Ключова інформація

Залучення клієнтів на обслуговування

Виконання планових показників відділення.

Органцзація продажу банківських продуктв і послуг.

Підтримка і розвиток вдношень з існуючими клєнтами.

Забеспечення якісного обслуговування клієнтів .

Контроль каси.

Координаія роботи відділення

Консультування та навчання співробітників відділення.)

-первинний фінансовий моніторинг операцій клієнтів

-перевірка пакетів документів для ідентифікації та відкоиття рахунків юридичних і фізичних осіб

-винесення на узгодження нестандартних питань щодо ідентифікації клієнтів

-контроль операційного супроводу клієнтів (повторна ідентифікація ,внесення змін в пакет документів

-допомога і консультація співробітників відділення в поточних питаннях операційного супроводу клієнтів -юридичних і фізичних осіб

-контроль касової дисципліни ( відкриття/закриття сховища, матеріальна відповідальність).перевірка касових документів

-ведення бухгалтерського документообігу відділення,

-формування документів дня відділення

-контроль обліку ПК та ПІН-конвертів.

-участь в реалізації програм внутрішнього контролю з питань протидії легалізації ,грошей набутих злочинним шляхом,

-підготовка і передача юридичних спав по рахунках клієнтів в архів,

-підготовка поточних звітів і документів для Головного офісу банку

(відкриття-закриття відділення, відкриття-закриття сховища каси відділення, зведення документів дня, проведення платежів, робота зі скаргами клієнтів, перевірка оформлення юридичних справ ,прийом і оприбуткування ПК та ПІН-конвертів, проведення інвентарізацій -квартальних та річних, участь у ревізіях відділення, оформлення розпоряджень та актів відділення, відповіді на запити ГО та відділів комплаєнс та фінмоніторинг.

Перевірка зг. Постанови НБУ 417 підтверджувальних документів походження коштів у юридичних та фізичних осіб. Виявлення ризикових операцій клієнтів, підрахунок обналу ФОПів. Перевірка та узгодження з ГО нотаріальних довіреностей клієнтів.

Програми: БИ-2, СИ-фронт,Зибель.WORD.XL

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет імені Вадима Гетьмана

Магістр з обліку і аудиту

Киев, 2008

Київський інститут банківської справи

Бакалавр з обліку і аудиту

Киев, 2001

Олена

Директор

Київ

46 років

Оновлено 7 місяців тому