Працювала в 7 компаніях 14 років 1 місяць
Банки
Фахівець з обслуговування корпоративних клієнтів
ПриватБанк
Банки
6 місяців
07.2022 - 01.2023
Облсуговування і залучення юридичних осіб. Крос продажі
Директор отделения банка
ПриватБанк
Банки
8 місяців
10.2021 - 06.2022
Осуществление эффективной работы отделения банка. Анализ работы отделения банка.Управление персоналом .Контроль деятельности персонала.
Выполнение плановых показателей
Привлечение новых клиентов на обслуживание
Продажа продуктов банка
Завідувач ТВБВ
АТ"Ощадбанк
Банки
3 місяці
07.2021 - 10.2021
Залучення клієнтів на обслуговування
Виконання планових показників відділення.
Огранцзація продажу банківських продуктв і послуг.
Підтримка і розвиток вдношень з існуючими клєнтами.
Забеспечення якісного обслуговування клієнтів .
Контроль каси.
Координаія роботи відділення
Головний спеціаліст відділу по роботі з роздрібними клієнтами
АТ"Таскомбанк"
Банки
1 місяць
06.2021 - 07.2021
Залучення і обслуговування клієнтів
Крос-продажі
Контролер-заступник директора з операційно-касової роботи
Альфа-Банк
Банки
2 роки 1 місяць
11.2018 - 12.2020
-контроль операційної частини роботи відділення
-первинний фінансовий моніторинг операцій клієнтів
-перевірка пакетів документів для ідентифікації та відкоиття рахунків юридичних і фізичних осіб
-винесення на узгодження нестандартних питань щодо ідентифікації клієнтів
-контроль операційного супроводу клієнтів (повторна ідентифікація ,внесення змін в пакет документів
-допомога і консультація співробітників відділення в поточних питаннях операційного супроводу клієнтів -юридичних і фізичних осіб
-контроль касової дисципліни ( відкриття/закриття сховища, матеріальна відповідальність).перевірка касових документів
-ведення бухгалтерського документообігу відділення,
-формування документів дня відділення
-контроль обліку ПК та ПІН-конвертів.
-участь в реалізації програм внутрішнього контролю з питань протидії легалізації ,грошей набутих злочинним шляхом,
-підготовка і передача юридичних спав по рахунках клієнтів в архів,
-підготовка поточних звітів і документів для Головного офісу банку
(відкриття-закриття відділення, відкриття-закриття сховища каси відділення, зведення документів дня, проведення платежів, робота зі скаргами клієнтів, перевірка оформлення юридичних справ ,прийом і оприбуткування ПК та ПІН-конвертів, проведення інвентарізацій -квартальних та річних, участь у ревізіях відділення, оформлення розпоряджень та актів відділення, відповіді на запити ГО та відділів комплаєнс та фінмоніторинг.
Перевірка зг. Постанови НБУ 417 підтверджувальних документів походження коштів у юридичних та фізичних осіб. Виявлення ризикових операцій клієнтів, підрахунок обналу ФОПів. Перевірка та узгодження з ГО нотаріальних довіреностей клієнтів.
Консультування та навчання співробітників відділення.)
На час відсутності директора відділення - виконуюча обов'язки директора відділення
Програми: БИ-2, СИ-фронт,Зибель.WORD.XL
Провідний економіст сектору оформлення операцій
Пат"Промінвестбанк"
Банки
10 років
09.2001 - 09.2011
- - консультація і відкриття рахунків юридичним особам,
- -рко (надання виписок, проведення платіжних доручень, реєстрація чеків і перевірка проплати податків, нарахування і писання рко)
- -оформлення приходних ордерів
- -реєстрація приходних ордерів і чеків, зведення каси в кінці дня
- -зведення документів дня
Провідний економіст сектору оформлення операцій
Промінвестбанк
Банки
9 років
09.2001 - 09.2010
- - консультація і відкриття рахунків юридичним особам,
- -рко (надання виписок, проведення платіжних доручень, реєстрація чеків і перевірка проплати податків, нарахування і писання рко)
- -оформлення приходних ордерів
- -реєстрація приходних ордерів і чеків, зведення каси в кінці дня
- -зведення документів дня
Ключова інформація
Залучення клієнтів на обслуговування
Виконання планових показників відділення.
Органцзація продажу банківських продуктв і послуг.
Підтримка і розвиток вдношень з існуючими клєнтами.
Забеспечення якісного обслуговування клієнтів .
Контроль каси.
Координаія роботи відділення
Консультування та навчання співробітників відділення.)
-первинний фінансовий моніторинг операцій клієнтів
-перевірка пакетів документів для ідентифікації та відкоиття рахунків юридичних і фізичних осіб
-винесення на узгодження нестандартних питань щодо ідентифікації клієнтів
-контроль операційного супроводу клієнтів (повторна ідентифікація ,внесення змін в пакет документів
-допомога і консультація співробітників відділення в поточних питаннях операційного супроводу клієнтів -юридичних і фізичних осіб
-контроль касової дисципліни ( відкриття/закриття сховища, матеріальна відповідальність).перевірка касових документів
-ведення бухгалтерського документообігу відділення,
-формування документів дня відділення
-контроль обліку ПК та ПІН-конвертів.
-участь в реалізації програм внутрішнього контролю з питань протидії легалізації ,грошей набутих злочинним шляхом,
-підготовка і передача юридичних спав по рахунках клієнтів в архів,
-підготовка поточних звітів і документів для Головного офісу банку
(відкриття-закриття відділення, відкриття-закриття сховища каси відділення, зведення документів дня, проведення платежів, робота зі скаргами клієнтів, перевірка оформлення юридичних справ ,прийом і оприбуткування ПК та ПІН-конвертів, проведення інвентарізацій -квартальних та річних, участь у ревізіях відділення, оформлення розпоряджень та актів відділення, відповіді на запити ГО та відділів комплаєнс та фінмоніторинг.
Перевірка зг. Постанови НБУ 417 підтверджувальних документів походження коштів у юридичних та фізичних осіб. Виявлення ризикових операцій клієнтів, підрахунок обналу ФОПів. Перевірка та узгодження з ГО нотаріальних довіреностей клієнтів.
Програми: БИ-2, СИ-фронт,Зибель.WORD.XL
Навчалась в 2 закладах
Київський національний університет імені Вадима Гетьмана
Магістр з обліку і аудиту
Киев, 2008
Київський інститут банківської справи
Бакалавр з обліку і аудиту
Киев, 2001
Олена
Олена
Директор
Київ
Оновлено 7 місяців тому