Працювала в 5 компаніях   9 років 7 місяців

Промисловість та Виробництво, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Недержавні організації / NGO

менеджер із закупівель

Fenix ST

Промисловість та Виробництво

2 роки 10 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

- пошук нових постачальників та робота з існуючими (заключення договорів, підготовка та підписання специфікацій, перемовини щодо ціноутворення );

- контроль залишків та планування закупівель.

Помічник генерального директора

Fenix ST

Промисловість та Виробництво

7 місяців

04.2022 - 11.2022

-Брала участь у відкритті філії в Польщі

- працювала у групі, яка займалася розмитненням та сертифікацією обладнання під європейські стандарти

- Розробка з юристами статутних документів- вела проект щодо отримання податкової знижки від місцевих органів самоврядування- займалася орендою нових приміщень

- Допомога у легалізації та організації переїзду співробітників

- Пошук та організація зустрічей керівництва зі спеціалістами для налагодження виробничого процесу

Заступник директора

West Way sp. z o.o.

Будівництво

3 роки 11 місяців

05.2018 - 04.2022

загальне керівництво підприємством;

  • організація роботи та ефективної взаємодії всіх структурних підрозділів та виробничих одиниць;
  • вирішення питань стосовно фінансово-економічної та господарської діяльності;

-координація роботи по реалізації проектів на всіх етапах, контроль відповідності прийнятих рішень та дій основній концепції розвитку підприємства;

  • забезпечення своєчасного заключення господарських та фінансових договорів, забезпечення виконання договірних зобов'язань;
  • репрезентація інтересів підприємства в усіх державних та недержавних організаціях, в тому числі податковій , банках та інших кредитних організаціях, таможених органах, на виставках та семінарах;
  • ведення листування, видання за своїм підписом розпоряджень в межах своїх повноважень.
  • контроль своєчасного виконання доручень підлеглими працівниками.
  • розробка інструкції з діловодства, нормативно-методичних документів, бланків, облікових форм.

Секретар керівника

Український торговий дім «Каділак, Шевролє» - помічник директора:

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

06.2014 - 03.2015

ведення «ресепшн» адміністрації офісу;

  • підготовка листів та контактів;
  • ведення кадрової документації;

-організація зустрічей;

-підтримка вхідної та вихідної кореспонденції;

-переклад документів, корекція веб-сторінок, співробітництво з поставниками спеціалізованих послуг (юридична фірма, бюро перекладів);

- ведення календаря керівника.-Ведение ресепшн администрации офиса

инженер-технолог 3-й категории

Головний інформаційно-обчислювальний центр

Недержавні організації / NGO

1 рік 3 місяці

02.2011 - 05.2012

  • створення HTML- сертифікатів з використанням SQL;
  • робота з документами клієнта та надання консультацій по використанню продукту;
  • розробка технічної документації на програму створення HTML- сертифікатів;
  • ведення бази скарг та пропозицій та внесення на їх основі змін в програму створення HTML- сертифікатів;

Навчалась в 1 закладі

КНУ им Тараса Шевченко

кибернетики

2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Керовання проектамі

Варашава, 2020

Ernst & Young курс «Керовання Проектамі» 

бухгалтерский облік

Варшава, 2019

Полициальная школа Cosinus "Помічник Бухгалтера" 

Олена Андріївна

Помічник керівника

Варшава, Польща

45 000 грн.

37 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 рік тому