Працювала в 7 компаніях   12 років 11 місяців

Інтернет, Освіта, Телекомунікації / Зв'язок, Послуги для бізнесу - інше

Head of sales

Труха Україна

Інтернет

3 роки 1 місяць

08.2022 - до теперішнього часу

-Створила з «0» відділ продажу: вхідні та вихідні;
-Впровадила CRM систему та телефонію
-Залучила в компанію на річний контракт АТБ, Cosmolot, Pin UP, GoIT, Yasno, WhiteBIT, Fane Sport, Leroy Marlin, Аптека 911, Sweet TV
-Збільшила обсяг продажів у 7 разів у розрізі року

Head of Sales

SkillFactory

Освіта

6 місяців

08.2021 - 02.2022

• Провела аналіз роботи підрозділу: структура продажів, середній чек, місячна та річна конверсія, проблемні місця та зони зростання, продуктова лінійка
• Прописала Road map розвитку напряму
• Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
• Встановила рекорд з конверсії у школі за 2021 рік
• Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила цикл угоди з 14-ти до 5-ти днів, що збільшило конверсію у продажах на 30%
• Збільшила кількість продажів у 1-му дзвінку з 10% до 78%

Head Of International Sales

Head Of International Sales

Телекомунікації / Зв'язок

11 місяців

09.2020 - 08.2021


  • Провела аналіз роботи підрозділу: структура продажів, середній чек, місячна та річна конверсія, проблемні місця та зони зростання, продуктова лінійка, сайти у розрізі країн
  • Прописала Road map розвитку напряму
  • Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
  • Зібрала команду з «0»
  • Запустила продаж обладнання у Казахстані
  • Запустила 2 продукти Call Tracking та Get Call Open у Казахстані
  • Запустила FMC у Казахстані, спільно з партнерами TELE2 та Beeline Запустила додаткове джерело генерації Лідів із Satu.kz (майданчик Prom.ua в Казахстані) Збільшила % виторгу на 100%

Директор з продажів

Ibeauty

Інтернет

5 місяців

04.2020 - 09.2020

  • Провела аналіз конкурентів і склала стратегію із залучення партнерів
  • Створила з «0» комерційний департамент з трьома напрямками: перші продажі - залучення партнерів (салони краси, студії, барбершопи), супровід партнерів - розміщення на маркетплейсі та клієнтська підтримка 24/7
  • Прописала структуру комерційного блоку за кожним із напрямів, і реалізувала у поставлені терміни
  • Впровадила телефонію, CRM, Trello.
  • Команда під моїм керівництвом розмістила на платформі 840 партнерів, 80% яких було залучено внаслідок холодних дзвінків та зустрічей.
  • Підготувала платформу до бета-тестування, яке запустилося 1 вересня

Керівник департаменту з продажу Prom.ua

EVO

Інтернет

2 роки 6 місяців

10.2017 - 04.2020

  • Перезапустила бізнес-процеси відділу продажу
  • Організувала контроль якості та оперативного контролю виконання планів, ОКР та KPI
  • Управляла подбором, адаптацией, обучением, развитием, и контролем департамента.
  • Управляла підбором, адаптацією, навчанням, розвитком та контролем департаменту
  • Створила звітність щодо контролю та моніторингу роботи комерційного департаменту перших продажів Prom.ua
  • Контролювала дотримання стандартів, процедур та політики у сфері якості
  • Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила швидкість залучення клієнта з 14-ти до 3-х днів, що збільшило конверсію у продажах на 30% два роки поспіль
  • Оптимізувала облік продуктивного часу менеджерів із продажу, що дозволило збільшити % виконання особистого плану менеджера на 50%
  • Створила приладову панель для відстеження продуктивності перших продажів для Prom.ua, Ti.ru, Del.by в деталізації по кожному менеджеру

Руководитель подразделений продаж (МТС и Кофис) и поддержки клиентов (МГТС)

ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

6 місяців

12.2016 - 06.2017

  • Управляла 3-мя отделами и командой из 35 человек
  • Занималась обучением, развитием, подбором, мотивацией, контролем и административным учетом
  • Вела переговоры с заказчиком, выполняла планы продаж
  • Организовала контроль качества
  • Изменила подход к затратам и снизила их
  • Оптимизировала обзвон клиентов
  • Успешно адаптировала и внедрила международные стандарты COPC (Customer Performance Operations Center) в 3-х подразделениях, что позволило увеличить эффективность работы отделов продаж на 50%, а отдела обслуживания клиентов - на 45%.
  • Модернизировала продвижение продукта, что помогло увеличить ежемесячную конверсию продаж на 50%

Керівник підрозділу по роботі з клієнтами Сбербанк Росії

ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

4 роки 8 місяців

03.2012 - 11.2016

• Керувала командою зі 150-ти осіб
• Розробила стратегію та план з досягнення цілей, поставлених перед підрозділом на рік
• Вела звітність
• Проводила щоденний/тижневий/щомісячний та річний аналіз ефективності роботи
• Вела переговори із замовниками
• Зробила стандартизацію роботи
• Запустила cross-sale активності у відділі обслуговування клієнтів, з наступним перевиконанням планів з продажу протягом 10 місяців на 200%, при тому, що KPI переглядалися щоквартально у більшу сторону протягом року
• Модернізувала та змінила схему IVR, змінила алгоритм дистанційного обслуговування у "Сбербанк Росія"

Ключова інформація

Експерт з досвідом понад 10 років у наступних напрямках:

  • Управління проектами
  • Стратегічне планування
  • Операційний менеджмент
  • Управління командами
  • Аналіз бізнес показників
  • Оптимізація бізнес-процесів
  • Управління, планування та розвиток продажів (B2C, B2B)
  • Управлінська звітність
  • Розробка та впровадження політик та процедур
  • Навчання та підбір персоналу
  • Тренінги
  • Управление временем
  • Командообразование
  • Мотивация и развитие персонала
  • Керування часом
  • Командоутворення
  • Мотивація та розвиток персоналу

Навчалась в 1 закладі

Житомирський державний політехнічний університет

Економіки та менеджменту, економіст

Житомир, 2012

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Бізнес коучинг

Киев, 2020

Курс ораторської майстерності та публічних виступів

Киев, 2018

Specialist e-commerce

Киев, 2017

Протистояння маніпуляцій підлеглих

Житомир, 2016

Мистецтво продажу ідей

Житомир, 2016

Постановка завдань підлеглим (критерії SMART)

Житомир, 2015

Таймінг менеджмент

Житомир, 2014

Додаткова інформація

Личные качества

  • Здатність до аналітики - допомагає проаналізувати існуючі процеси, виявити слабкі зони, оцінити ефективність виконання цілей та завдань проекту
  • Стратегічне мислення - допомагає будувати довгострокові плани, з деталізацією цілей та завдань у довгостроковому періоді з подальшою установкою термінів виконання та фактичною реалізацією
  • Націленість на результат - допомагає виконувати поставлені цілі та завдання у потрібні терміни
  • Мультифункціональність - якісно виконую та контролюю виконання відразу кількох завдань
  • Активна життєва позиція - постійно відвідую бізнес тренінги та тренінги особистісного розвитку, впроваджую отримані знання та навички в оптимізацію та вдосконалення процесів компанії
  • Відповідальність - покладаю він повну відповідальність за прийняті мною рішення
  • Стресостійкість - витримую високі емоційні навантаження та зберігаю при цьому спокій у критичних ситуаціях
  • Швидко вчуся - самостійно вмію шукати і знаходити потрібну інформацію та застосовувати її на практиці
  • Комунікабельність - швидко знаходжу спільну мову з людьми для ефективного вирішення робочих процесів

Компьютерные навыки

Впевненний користувач ПК, Microsoft (Office, Excel, PowerPoint), Internet, CRM (в контакт-центрi), Jira, Workforce management, Trello

Ольга

Керівник відділу продажу

Київ

35 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 рік тому