Работала в 7 компаниях 13 лет
Интернет, Образование, Телекоммуникации / Связь, Услуги для бизнеса - другое
Head of sales
Труха Україна
Интернет
3 года 2 месяца
08.2022 - по настоящее время
-Впровадила CRM систему та телефонію
-Залучила в компанію на річний контракт АТБ, Cosmolot, Pin UP, GoIT, Yasno, WhiteBIT, Fane Sport, Leroy Marlin, Аптека 911, Sweet TV
-Збільшила обсяг продажів у 7 разів у розрізі року
Head of Sales
SkillFactory
Образование
6 месяцев
08.2021 - 02.2022
• Прописала Road map розвитку напряму
• Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
• Встановила рекорд з конверсії у школі за 2021 рік
• Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила цикл угоди з 14-ти до 5-ти днів, що збільшило конверсію у продажах на 30%
• Збільшила кількість продажів у 1-му дзвінку з 10% до 78%
Head Of International Sales
Head Of International Sales
Телекоммуникации / Связь
11 месяцев
09.2020 - 08.2021
- Провела аналіз роботи підрозділу: структура продажів, середній чек, місячна та річна конверсія, проблемні місця та зони зростання, продуктова лінійка, сайти у розрізі країн
- Прописала Road map розвитку напряму
- Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
- Зібрала команду з «0»
- Запустила продаж обладнання у Казахстані
- Запустила 2 продукти Call Tracking та Get Call Open у Казахстані
- Запустила FMC у Казахстані, спільно з партнерами TELE2 та Beeline Запустила додаткове джерело генерації Лідів із Satu.kz (майданчик Prom.ua в Казахстані) Збільшила % виторгу на 100%
Директор з продажів
Ibeauty
Интернет
5 месяцев
04.2020 - 09.2020
- Провела аналіз конкурентів і склала стратегію із залучення партнерів
- Створила з «0» комерційний департамент з трьома напрямками: перші продажі - залучення партнерів (салони краси, студії, барбершопи), супровід партнерів - розміщення на маркетплейсі та клієнтська підтримка 24/7
- Прописала структуру комерційного блоку за кожним із напрямів, і реалізувала у поставлені терміни
- Впровадила телефонію, CRM, Trello.
- Команда під моїм керівництвом розмістила на платформі 840 партнерів, 80% яких було залучено внаслідок холодних дзвінків та зустрічей.
- Підготувала платформу до бета-тестування, яке запустилося 1 вересня
Керівник департаменту з продажу Prom.ua
EVO
Интернет
2 года 6 месяцев
10.2017 - 04.2020
- Перезапустила бізнес-процеси відділу продажу
- Організувала контроль якості та оперативного контролю виконання планів, ОКР та KPI
- Управляла подбором, адаптацией, обучением, развитием, и контролем департамента.
- Управляла підбором, адаптацією, навчанням, розвитком та контролем департаменту
- Створила звітність щодо контролю та моніторингу роботи комерційного департаменту перших продажів Prom.ua
- Контролювала дотримання стандартів, процедур та політики у сфері якості
- Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила швидкість залучення клієнта з 14-ти до 3-х днів, що збільшило конверсію у продажах на 30% два роки поспіль
- Оптимізувала облік продуктивного часу менеджерів із продажу, що дозволило збільшити % виконання особистого плану менеджера на 50%
- Створила приладову панель для відстеження продуктивності перших продажів для Prom.ua, Ti.ru, Del.by в деталізації по кожному менеджеру
Руководитель подразделений продаж (МТС и Кофис) и поддержки клиентов (МГТС)
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Услуги для бизнеса - другое
6 месяцев
12.2016 - 06.2017
- Управляла 3-мя отделами и командой из 35 человек
- Занималась обучением, развитием, подбором, мотивацией, контролем и административным учетом
- Вела переговоры с заказчиком, выполняла планы продаж
- Организовала контроль качества
- Изменила подход к затратам и снизила их
- Оптимизировала обзвон клиентов
- Успешно адаптировала и внедрила международные стандарты COPC (Customer Performance Operations Center) в 3-х подразделениях, что позволило увеличить эффективность работы отделов продаж на 50%, а отдела обслуживания клиентов - на 45%.
- Модернизировала продвижение продукта, что помогло увеличить ежемесячную конверсию продаж на 50%
Керівник підрозділу по роботі з клієнтами Сбербанк Росії
ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР, ТОВ
Услуги для бизнеса - другое
4 года 8 месяцев
03.2012 - 11.2016
• Розробила стратегію та план з досягнення цілей, поставлених перед підрозділом на рік
• Вела звітність
• Проводила щоденний/тижневий/щомісячний та річний аналіз ефективності роботи
• Вела переговори із замовниками
• Зробила стандартизацію роботи
• Запустила cross-sale активності у відділі обслуговування клієнтів, з наступним перевиконанням планів з продажу протягом 10 місяців на 200%, при тому, що KPI переглядалися щоквартально у більшу сторону протягом року
• Модернізувала та змінила схему IVR, змінила алгоритм дистанційного обслуговування у "Сбербанк Росія"
Ключевая информация
Експерт з досвідом понад 10 років у наступних напрямках:
- Управління проектами
- Стратегічне планування
- Операційний менеджмент
- Управління командами
- Аналіз бізнес показників
- Оптимізація бізнес-процесів
- Управління, планування та розвиток продажів (B2C, B2B)
- Управлінська звітність
- Розробка та впровадження політик та процедур
- Навчання та підбір персоналу
- Тренінги
- Управление временем
- Командообразование
- Мотивация и развитие персонала
- Керування часом
- Командоутворення
- Мотивація та розвиток персоналу
Училась в 1 заведении
Житомирський державний політехнічний університет
Економіки та менеджменту, економіст
Житомир, 2012
Владеет языками
Английский
средний
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Бізнес коучинг
Курс ораторської майстерності та публічних виступів
Specialist e-commerce
Протистояння маніпуляцій підлеглих
Мистецтво продажу ідей
Постановка завдань підлеглим (критерії SMART)
Таймінг менеджмент
Дополнительная информация
Личные качества
- Здатність до аналітики - допомагає проаналізувати існуючі процеси, виявити слабкі зони, оцінити ефективність виконання цілей та завдань проекту
- Стратегічне мислення - допомагає будувати довгострокові плани, з деталізацією цілей та завдань у довгостроковому періоді з подальшою установкою термінів виконання та фактичною реалізацією
- Націленість на результат - допомагає виконувати поставлені цілі та завдання у потрібні терміни
- Мультифункціональність - якісно виконую та контролюю виконання відразу кількох завдань
- Активна життєва позиція - постійно відвідую бізнес тренінги та тренінги особистісного розвитку, впроваджую отримані знання та навички в оптимізацію та вдосконалення процесів компанії
- Відповідальність - покладаю він повну відповідальність за прийняті мною рішення
- Стресостійкість - витримую високі емоційні навантаження та зберігаю при цьому спокій у критичних ситуаціях
- Швидко вчуся - самостійно вмію шукати і знаходити потрібну інформацію та застосовувати її на практиці
- Комунікабельність - швидко знаходжу спільну мову з людьми для ефективного вирішення робочих процесів
Компьютерные навыки
Впевненний користувач ПК, Microsoft (Office, Excel, PowerPoint), Internet, CRM (в контакт-центрi), Jira, Workforce management, Trello
Ольга
Ольга
Керівник відділу продажу

Киев
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 год назад