Працював в 16 компаніях   24 роки 10 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Охорона та Безпека, IT, Юридичні послуги, Енергетика та Енергоносії, Інше

Провідний спеціаліст відділу земельних відносин

Славська селища рада Стрийського району Львівської області

5 років 7 місяців

02.2020 - до теперішнього часу

Провідний юрисконсульт

ТОВ "Агросем"

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 1 місяць

07.2016 - 08.2019

Старший юрист ТОВ «РОКМАР»

ТОВ «РОКМАР»

Охорона та Безпека

4 місяці

03.2016 - 07.2016

Старший юрисконсульт ТОВ «АКОМ ТРЕЙДИНГ».

ТОВ «АКОМ ТРЕЙДИНГ».

IT

8 місяців

06.2015 - 02.2016

Старший юрист ТОВ «Юридична фірма «Партер Груп».

ТОВ «Юридична фірма «Партер Груп».

Юридичні послуги

4 місяці

02.2015 - 06.2015

Начальник відділу корпоративних та конкуренційних правовідносин ТОВ «Мірум Менеджмент».

ТОВ «Мірум Менеджмент».

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 місяць

01.2015 - 02.2015

посадові обовязки:

Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми

- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,

- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;

- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;

- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.

Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України

- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;

- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в

Начальник відділу корпоративних та конкуренційних правовідносин ТОВ «Торговий дім «М-Трейд».

ТОВ «Торговий дім «М-Трейд».

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік

01.2014 - 01.2015

посадові обовязки:

Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми

- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,

- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;

- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;

- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.

Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України

- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;

- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візув

Начальник відділу корпоративних правовідносин ТОВ «Мірум Менеджмент»

ТОВ «Мірум Менеджмент»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 5 місяців

07.2011 - 12.2013

посадові обовязки:

Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми

- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,

- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;

- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;

- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.

Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України

- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;

- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в

Начальник відділу корпоративних питань «Мрія Агрохолдинг»

ТОВ «Мрія Агрохолдинг»

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

01.2011 - 06.2011

посадові обовязки:

Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми

- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,

- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;

- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;

- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.

Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України

- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;

- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в

начальник управління договірно – правової та корпоративної роботи ТОВ «Мрія Агрохолдинг»

ТОВ «Мрія Агрохолдинг»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 7 місяців

06.2008 - 01.2011

посадові обовязки:

Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми

- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,

- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;

- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;

- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;

- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;

- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.

Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України

- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;

- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в

начальник відділу договірно – правової та корпоративної роботи юридичного управління ПАТ «Концерн Хл

ПАТ «Концерн Хлібпром».

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 5 місяців

01.2007 - 06.2008

начальник відділу корпоративних відносин та реєстраційної роботи юридичного управління ПАТ «Концерн

ПАТ «Концерн Хлібпром»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 місяці

11.2006 - 01.2007

Юрисконсульт відділу договірно – правової роботи ПАТ «Концерн Галнафтогаз».

ПАТ «Концерн Галнафтогаз».

Енергетика та Енергоносії

1 рік 3 місяці

08.2005 - 11.2006

Юрисконсульт відділу договірно – правової роботи юридичного департаменту ПАТ «Концерн Галнафтогаз»

ПАТ «Концерн Галнафтогаз»

Енергетика та Енергоносії

1 рік

08.2004 - 08.2005

Юрисконсульт Львівських міських електричних мереж ПАТ «Львівобленерго»

ПАТ «Львівобленерго»

Енергетика та Енергоносії

2 місяці

06.2004 - 08.2004

Юрисконсульт бюро договірно – претензійної роботи відділу «Водозбут» ЛМКП «Львівводоканал»

Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»

Інше

3 роки 9 місяців

08.2000 - 05.2004

Навчався в 3 закладах

Міжрегіональна академія управління персоналом

Правознавство

Львів, 2003

Коледж «Західно – український колегіум»

Правознавство

Львів, 2001

Коледж «Західно – український колегіум»

Правознавство

Львів, 2000

Курси, тренінги, сертифікати

курс навчання за спеціалізацією секретар – референт

Львів, 1998

Михайло Михайлович

Юрист

Тернопіль

44 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 рік тому