Работал в 16 компаниях 24 года 10 месяцев
АПК (Агропромышленный комплекс), Охрана и Безопасность, IT, Юридические услуги, Энергетика и Энергоносители, Другое
Провідний спеціаліст відділу земельних відносин
Славська селища рада Стрийського району Львівської області
5 лет 7 месяцев
02.2020 - по настоящее время
Провідний юрисконсульт
ТОВ "Агросем"
АПК (Агропромышленный комплекс)
3 года 1 месяц
07.2016 - 08.2019
Старший юрист ТОВ «РОКМАР»
ТОВ «РОКМАР»
Охрана и Безопасность
4 месяца
03.2016 - 07.2016
Старший юрисконсульт ТОВ «АКОМ ТРЕЙДИНГ».
ТОВ «АКОМ ТРЕЙДИНГ».
IT
8 месяцев
06.2015 - 02.2016
Старший юрист ТОВ «Юридична фірма «Партер Груп».
ТОВ «Юридична фірма «Партер Груп».
Юридические услуги
4 месяца
02.2015 - 06.2015
Начальник відділу корпоративних та конкуренційних правовідносин ТОВ «Мірум Менеджмент».
ТОВ «Мірум Менеджмент».
АПК (Агропромышленный комплекс)
1 месяц
01.2015 - 02.2015
посадові обовязки:
Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми
- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,
- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;
- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;
- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.
Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України
- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в
Начальник відділу корпоративних та конкуренційних правовідносин ТОВ «Торговий дім «М-Трейд».
ТОВ «Торговий дім «М-Трейд».
АПК (Агропромышленный комплекс)
1 год
01.2014 - 01.2015
посадові обовязки:
Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми
- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,
- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;
- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;
- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.
Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України
- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візув
Начальник відділу корпоративних правовідносин ТОВ «Мірум Менеджмент»
ТОВ «Мірум Менеджмент»
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 5 месяцев
07.2011 - 12.2013
посадові обовязки:
Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми
- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,
- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;
- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;
- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.
Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України
- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в
Начальник відділу корпоративних питань «Мрія Агрохолдинг»
ТОВ «Мрія Агрохолдинг»
АПК (Агропромышленный комплекс)
5 месяцев
01.2011 - 06.2011
посадові обовязки:
Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми
- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,
- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;
- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;
- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.
Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України
- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в
начальник управління договірно – правової та корпоративної роботи ТОВ «Мрія Агрохолдинг»
ТОВ «Мрія Агрохолдинг»
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 года 7 месяцев
06.2008 - 01.2011
посадові обовязки:
Забезпечення обслуговування корпоративних прав Товариства та інших юридичних осіб, які пов’язані з Товариством формальним або фактичним контролем, незалежно від їх організаційно – правової форми
- здійснення контролю за підготовкою документів для державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором органів виконавчої влади чи місцевого самоврядування та проведенням державної реєстрації юридичної особи державним реєстратором та відповідним управлінням статистики, державної реєстрації призначення (зміни, відкликання) керівника юридичної особи,
- здійснення контролю за підготовкою документів, щодо перереєстрації відомостей про юридичну особу, її власників (учасників), органів управління, в тому числі і змін до установчих документів юридичної особи (зміна назви юридичної особи, зміна місцезнаходження, зміна видів економічної діяльності юридичної особи, підтвердження відомостей про юридичну особу, зміна власників (учасників) юридичної особи, збільшення чи зменшення розміру статутного капіталу, тощо) та проведенням їх державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення реорганізації юридичних осіб (перетворення, приєднання, виділ, поділ) та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення контролю за підготовкою документів щодо проведення ліквідації юридичних осіб та проведенням її державної реєстрації;
- здійснення правового аудиту документів юридичної особи, корпоративні права якої є об’єктом купівлі-продажу за участю Товариства чи іншої юридичної особи, яка пов’язана з Товариством формальним або фактичним контролем;
- здійснення юридичного супроводу укладення угод M&A (купівля – продаж корпоративних прав юридичних осіб) із зовнішніми контрагентами та проведення державної реєстрації відповідних змін щодо юридичної особи;
- здійснення контролю за підготовкою документів що пов’язані з роботою акціонерних товариств (скликання та проведення загальних зборів акціонерів, складання відповідних протоколів загальних зборів акціонерів, наглядової ради, правління, тощо), та поданням відповідної інформації в органи Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку;
- надання консультацій, які пов’язані із виконанням функцій відділом корпоративної роботи.
Забезпечення проведення роботи з органами антимонопольного комітету України
- організація надання інформації на вимоги, запити, рекомендації, подання органів антимонопольного комітету України працівниками інших підрозділів Товариства, які входять в робочу групу по роботі з органами антимонопольного комітету України;
- здійснення контролю за своєчасністю та правильністю надання інформації Товариством на вимоги органів антимонопольного комітету України шляхом візування в
начальник відділу договірно – правової та корпоративної роботи юридичного управління ПАТ «Концерн Хл
ПАТ «Концерн Хлібпром».
АПК (Агропромышленный комплекс)
1 год 5 месяцев
01.2007 - 06.2008
начальник відділу корпоративних відносин та реєстраційної роботи юридичного управління ПАТ «Концерн
ПАТ «Концерн Хлібпром»
АПК (Агропромышленный комплекс)
2 месяца
11.2006 - 01.2007
Юрисконсульт відділу договірно – правової роботи ПАТ «Концерн Галнафтогаз».
ПАТ «Концерн Галнафтогаз».
Энергетика и Энергоносители
1 год 3 месяца
08.2005 - 11.2006
Юрисконсульт відділу договірно – правової роботи юридичного департаменту ПАТ «Концерн Галнафтогаз»
ПАТ «Концерн Галнафтогаз»
Энергетика и Энергоносители
1 год
08.2004 - 08.2005
Юрисконсульт Львівських міських електричних мереж ПАТ «Львівобленерго»
ПАТ «Львівобленерго»
Энергетика и Энергоносители
2 месяца
06.2004 - 08.2004
Юрисконсульт бюро договірно – претензійної роботи відділу «Водозбут» ЛМКП «Львівводоканал»
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал»
Другое
3 года 9 месяцев
08.2000 - 05.2004
Учился в 3 заведениях
Міжрегіональна академія управління персоналом
Правознавство
Львів, 2003
Коледж «Західно – український колегіум»
Правознавство
Львів, 2001
Коледж «Західно – український колегіум»
Правознавство
Львів, 2000
Курсы, тренинги, сертификаты
курс навчання за спеціалізацією секретар – референт
Михайло Михайлович
Михайло Михайлович
Юрист
Тернополь
полная занятость
Обновлено 1 год назад