Працювала в 13 компаніях   17 років 5 місяців

Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Медіа / ЗМІ, Послуги для бізнесу - інше, Інше, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Нерухомість та Девелопмент, Освіта, Банки

Бренд консультант-стиліст

Iren Klairie

Промисловість та Виробництво

1 рік 10 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

1. Консультант по стилю, робота з клієнтами.

2. Ведуча платформи TikTok, реклама бренду.

3. Ведення інстаграм сторінки.

4. Організація та підготовка зйомки реклами бренду.

5. Оптова співпраця та робота в онлайн ресурсі.

Помічник президента Концерну

Концерн Титан

Транспорт та Логістика

2 роки 9 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

1. Забезпечення офісу: контроль наявності, замовлення та організація доставки господарчих товарів, канцелярії, води, продуктів харчування, меблів тощо;

2. Реєстрації вхідної / вихідної кореспонденції, документи на підпис;

3. Контроль за порядком в офісі (контроль роботи прибиральниць, кухаря, ремонтників тощо);

4. Ведення звітності та планування офісного бюджету;

5. Зустріч відвідувачів та організація нарад;

6. Участь в поточних завданнях HR відділу, підбір персоналу;

7. Особисті доручення, контроль розрахунків, робота з юристом, з нотаріальною конторою, зустрічі за межами офіса з іншими компаньйонами компанії;

8. Організація і проведення конференції, збір учасників високопосадовців.

Помічник керівника, журналіст

Видавництво Логос

Медіа / ЗМІ

10 місяців

04.2022 - 01.2023

Інтерв'ю, телефонні переговори, зустрічі, допомога редактору у випуску статті, виконання доручень керівника

Помічник генерального директора

Нова менеджмент, ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

1 рік 1 місяць

12.2020 - 01.2022

Контроль робочого дня керівника: розпорядок дня, зустрічі, підписання документів;

Забезпечення комфортних умов для роботи: чистота, порядок, гарний мікроклімат в офісі;

Робота з документами;

Виконання побутових та особистих доручень керівника;

Забезпечення для керівника всією необхідною інформацією за запитом;

Взаємодія з ремонтними службами, водієм, іншим персоналом;

Організація бізнес-зустрічей, (кейтерінг), замовлення необхідного, супровід гостей, партнерів;

Замовлення квитків на різні заходи, бронювання готелів,квитків авіа/зд.

Помічник власника компанії

ТОВ "УТЛ-2"

Транспорт та Логістика

1 рік 3 місяці

10.2019 - 12.2020

  1. Забезпечення життєдіяльності офісу;
  2. Робота з листами;
  3. Виконання особистих доручень;
  4. Ведення календаря, зустрічі, прийом vip клієнтів;
  5. Організація бізнес ланча для керівника;
  6. Планування відряджень;
  7. Замовлення квитків, бронювання готелів;
  8. Організація роботи офісу, прийом, розподіл та реєстрація кореспонденції;
  9. Оформлення подарунків для корпоративних клієнтів та партнерів;
  10. Робота з сервісними службами та підрозділами;
  11. Контроль за забезпеченням офісу продуктами харчування, водою,канцтоварами та замовлення необхідних матеріалів;
  12. Організація корпоративних заходів.

Помічник голови правління

Приватний підприємець

Інше

1 рік 5 місяців

02.2018 - 06.2019

1.Віддалена робота поза офісом, мобільний помічник;

2. Підтримка і допомога в побуті, пошук служб, товарів, послуг;

3. Робота над іміджем та створення гардеробу, закупівля одягу, замовлення одягу в ательє;

4.Контроль за виконанням зобов'язань персоналу, співпраця з клінінгом, водієм;

5.Супровід в ділових поїздках, бронювання готелів, замовлення квитків на заходи, авіа та зд;

6. Матеріальна відповідальність, звітність по закупівлі, ведення справ як довірена особа з банком, та купівлі нерухомості.

Помічник генерального директора

ТОВ Соколець

Будівництво

2 роки 2 місяці

11.2015 - 12.2017

1. Проведення переговорів з потенційними клієнтами;

2. Робота над рекламою проекту;

3. Юридичний супровід, підписання договору;

4.Закупіля матеріалів, товарів, згідно з договором;

5. Контроль роботи персоналу.

Помічник засновника компанії

ТОВ Мілана

Автомобільна промисловість та Автобізнес

2 роки 7 місяців

04.2013 - 10.2015

1. Обслуговування клієнтів;

2. Закупівлі матеріалів, обладнання;

3. Продаж, оренда комерційної нерухомості;

4. Проведення угод, робота з юристами;

5.Управління персоналом, контроль за якістю обслуговування та надання послуг.

Помічник генерального директора

ТОВ Форстен

Нерухомість та Девелопмент

5 місяців

01.2011 - 06.2011

1. Консультація клієнтів;

2. Прийом та зустріч vip-клієнтів, партнерів;

3. Підготовка до проведення переговорів, конференції, презентації;

4. Ведення розпорядку дня, календаря, особистих справ, планування та контроль за виконанням поставлених завдань;

5. Виконання особистих доручень;

6. Замовлення та бронювання готелів, квитків, оренди авто, оренди залу для заходів.

Кореспондент, автор публікацій

ТОВ Комсет

Медіа / ЗМІ

1 рік

02.2010 - 01.2011

1.План і організації проведення заходів;

2.Пошук інформації;

3.Підготовка до репортажу;

4.Виїзди на зйомки, зустрічі, інтерв'ю;

5.Монтаж матеріалів.

6. Озвучка;

7.Випуск новин, написання підводок;

8.Редагування тексту;

9. Написання публікації як прес-секретар для організації;

10. Робота з соціальними мережами, виданнями та редакцією.

Адміністратор офісу

ТОВ Art master

Послуги для бізнесу - інше

5 місяців

01.2009 - 06.2009

Консультація клієнтів про послуги;

Проведення цифрового підпису;

Збір та підготовка необхідних документів

Ведення архіву

Помічниця декана педагогічного факультету

Національний аграрний університет

Освіта

3 роки 4 місяці

09.2005 - 12.2008

1. Виконання особистих доручень декана;

2. Документознавство;

3. Проведення семінарів;

4. Підготовка до участі в конференції, публічних виступах, виставках;

5. Організація студентських заходів;

6. Членство в проф.організації.

Асистент операційного сектора

OTP BANK Ukraine

Банки

1 рік 1 місяць

10.2007 - 11.2008

1.Підготовка і ведення кредитних справ клієнтів банку;

2.Консультація клієнтів згідно договору;

3.Ведення архіву документів;

4. Робота з міні АТС.

Ключова інформація

  • Microsoft Word
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Бітрикс
  • Outlook
  • Google calendar
  • Google docs

Навчалась в 1 закладі

Київський Національний аграрний університет

Соціальна педагогіка і психологія

Киев, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Рівень А2-В1

Італійська

нижче середнього

Рівень А1

Французька

базовий

Рівень А2

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Цифрова грамотність

Київ, 2021

Сертифікат цифрової грамотності Дія

Цифрограм 2:0

Рівень високий 


Основи копірайтингу

Киев, 2021

Основи як правильно написати пости, тексти, статті, публікації. 

Визначення цільової аудиторії, постановка задачі, лонгрид, визначення основних питань і елементів історії. Основні завдання сторителлера. 

Ведучий телевізійних програм

Киев, 2009

Акторська майстерність, техніка виступу перед камерою, ораторське мистецтво, мистецтво диктора та телеведучого, вміння писати і створювати підводку, репортаж, зйомка.

Обслуговування vip клієнтів

Киев, 2008

тренінг курс по обслуговуванню клієнтів vip, консультації, ведення переговорів.

оператор ПК-секретар керівника

Киев, 2003

Вивчала комп'ютерні програми, Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook, bitrix,Internet.

Техніка сліпого швидкісного набору тексту.

Діловодство.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

категорії В

Комп'ютерні навички

Програми: Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook,Internet, 1С, Google docs, Google calendar. Рівень цифрової грамотності В2 електронний сертифікат.

Наукова діяльність

Публікації статей, випуск статей в рамках Європейського університету та в рамках університета НАУ, публічні виступили.

Захоплення та інтереси

Подорожі, спорт, йога, живопис, мистецтво, дизайн інтер'єру в стилі лофт, вивчення мов.

Альона

Телеведучий

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район

40 000 грн

39 років

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 10 місяців тому