Работала в 13 компаниях   17 лет 5 месяцев

Промышленность и Производство, Транспорт и Логистика, Медиа / СМИ, Услуги для бизнеса - другое, Другое, Строительство, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Недвижимость и Девелопмент, Образование, Банки

Бренд консультант-стиліст

Iren Klairie

Промышленность и Производство

1 год 10 месяцев

03.2024 - по настоящее время

1. Консультант по стилю, робота з клієнтами.

2. Ведуча платформи TikTok, реклама бренду.

3. Ведення інстаграм сторінки.

4. Організація та підготовка зйомки реклами бренду.

5. Оптова співпраця та робота в онлайн ресурсі.

Помічник президента Концерну

Концерн Титан

Транспорт и Логистика

2 года 9 месяцев

04.2023 - по настоящее время

1. Забезпечення офісу: контроль наявності, замовлення та організація доставки господарчих товарів, канцелярії, води, продуктів харчування, меблів тощо;

2. Реєстрації вхідної / вихідної кореспонденції, документи на підпис;

3. Контроль за порядком в офісі (контроль роботи прибиральниць, кухаря, ремонтників тощо);

4. Ведення звітності та планування офісного бюджету;

5. Зустріч відвідувачів та організація нарад;

6. Участь в поточних завданнях HR відділу, підбір персоналу;

7. Особисті доручення, контроль розрахунків, робота з юристом, з нотаріальною конторою, зустрічі за межами офіса з іншими компаньйонами компанії;

8. Організація і проведення конференції, збір учасників високопосадовців.

Помічник керівника, журналіст

Видавництво Логос

Медиа / СМИ

10 месяцев

04.2022 - 01.2023

Інтерв'ю, телефонні переговори, зустрічі, допомога редактору у випуску статті, виконання доручень керівника

Помічник генерального директора

Нова менеджмент, ТОВ

Услуги для бизнеса - другое

1 год 1 месяц

12.2020 - 01.2022

Контроль робочого дня керівника: розпорядок дня, зустрічі, підписання документів;

Забезпечення комфортних умов для роботи: чистота, порядок, гарний мікроклімат в офісі;

Робота з документами;

Виконання побутових та особистих доручень керівника;

Забезпечення для керівника всією необхідною інформацією за запитом;

Взаємодія з ремонтними службами, водієм, іншим персоналом;

Організація бізнес-зустрічей, (кейтерінг), замовлення необхідного, супровід гостей, партнерів;

Замовлення квитків на різні заходи, бронювання готелів,квитків авіа/зд.

Помічник власника компанії

ТОВ "УТЛ-2"

Транспорт и Логистика

1 год 3 месяца

10.2019 - 12.2020

  1. Забезпечення життєдіяльності офісу;
  2. Робота з листами;
  3. Виконання особистих доручень;
  4. Ведення календаря, зустрічі, прийом vip клієнтів;
  5. Організація бізнес ланча для керівника;
  6. Планування відряджень;
  7. Замовлення квитків, бронювання готелів;
  8. Організація роботи офісу, прийом, розподіл та реєстрація кореспонденції;
  9. Оформлення подарунків для корпоративних клієнтів та партнерів;
  10. Робота з сервісними службами та підрозділами;
  11. Контроль за забезпеченням офісу продуктами харчування, водою,канцтоварами та замовлення необхідних матеріалів;
  12. Організація корпоративних заходів.

Помічник голови правління

Приватний підприємець

Другое

1 год 5 месяцев

02.2018 - 06.2019

1.Віддалена робота поза офісом, мобільний помічник;

2. Підтримка і допомога в побуті, пошук служб, товарів, послуг;

3. Робота над іміджем та створення гардеробу, закупівля одягу, замовлення одягу в ательє;

4.Контроль за виконанням зобов'язань персоналу, співпраця з клінінгом, водієм;

5.Супровід в ділових поїздках, бронювання готелів, замовлення квитків на заходи, авіа та зд;

6. Матеріальна відповідальність, звітність по закупівлі, ведення справ як довірена особа з банком, та купівлі нерухомості.

Помічник генерального директора

ТОВ Соколець

Строительство

2 года 2 месяца

11.2015 - 12.2017

1. Проведення переговорів з потенційними клієнтами;

2. Робота над рекламою проекту;

3. Юридичний супровід, підписання договору;

4.Закупіля матеріалів, товарів, згідно з договором;

5. Контроль роботи персоналу.

Помічник засновника компанії

ТОВ Мілана

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 7 месяцев

04.2013 - 10.2015

1. Обслуговування клієнтів;

2. Закупівлі матеріалів, обладнання;

3. Продаж, оренда комерційної нерухомості;

4. Проведення угод, робота з юристами;

5.Управління персоналом, контроль за якістю обслуговування та надання послуг.

Помічник генерального директора

ТОВ Форстен

Недвижимость и Девелопмент

5 месяцев

01.2011 - 06.2011

1. Консультація клієнтів;

2. Прийом та зустріч vip-клієнтів, партнерів;

3. Підготовка до проведення переговорів, конференції, презентації;

4. Ведення розпорядку дня, календаря, особистих справ, планування та контроль за виконанням поставлених завдань;

5. Виконання особистих доручень;

6. Замовлення та бронювання готелів, квитків, оренди авто, оренди залу для заходів.

Кореспондент, автор публікацій

ТОВ Комсет

Медиа / СМИ

1 год

02.2010 - 01.2011

1.План і організації проведення заходів;

2.Пошук інформації;

3.Підготовка до репортажу;

4.Виїзди на зйомки, зустрічі, інтерв'ю;

5.Монтаж матеріалів.

6. Озвучка;

7.Випуск новин, написання підводок;

8.Редагування тексту;

9. Написання публікації як прес-секретар для організації;

10. Робота з соціальними мережами, виданнями та редакцією.

Адміністратор офісу

ТОВ Art master

Услуги для бизнеса - другое

5 месяцев

01.2009 - 06.2009

Консультація клієнтів про послуги;

Проведення цифрового підпису;

Збір та підготовка необхідних документів

Ведення архіву

Помічниця декана педагогічного факультету

Національний аграрний університет

Образование

3 года 4 месяца

09.2005 - 12.2008

1. Виконання особистих доручень декана;

2. Документознавство;

3. Проведення семінарів;

4. Підготовка до участі в конференції, публічних виступах, виставках;

5. Організація студентських заходів;

6. Членство в проф.організації.

Асистент операційного сектора

OTP BANK Ukraine

Банки

1 год 1 месяц

10.2007 - 11.2008

1.Підготовка і ведення кредитних справ клієнтів банку;

2.Консультація клієнтів згідно договору;

3.Ведення архіву документів;

4. Робота з міні АТС.

Ключевая информация

  • Microsoft Word
  • MS Office
  • PowerPoint
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Бітрикс
  • Outlook
  • Google calendar
  • Google docs

Училась в 1 заведении

Київський Національний аграрний університет

Соціальна педагогіка і психологія

Киев, 2008

Владеет языками

Английский

средний

Рівень А2-В1

Итальянский

ниже среднего

Рівень А1

Французский

базовый

Рівень А2

Русский

свободно

Украинский

родной

Курсы, тренинги, сертификаты

Цифрова грамотність

Київ, 2021

Сертифікат цифрової грамотності Дія

Цифрограм 2:0

Рівень високий 


Основи копірайтингу

Киев, 2021

Основи як правильно написати пости, тексти, статті, публікації. 

Визначення цільової аудиторії, постановка задачі, лонгрид, визначення основних питань і елементів історії. Основні завдання сторителлера. 

Ведучий телевізійних програм

Киев, 2009

Акторська майстерність, техніка виступу перед камерою, ораторське мистецтво, мистецтво диктора та телеведучого, вміння писати і створювати підводку, репортаж, зйомка.

Обслуговування vip клієнтів

Киев, 2008

тренінг курс по обслуговуванню клієнтів vip, консультації, ведення переговорів.

оператор ПК-секретар керівника

Киев, 2003

Вивчала комп'ютерні програми, Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook, bitrix,Internet.

Техніка сліпого швидкісного набору тексту.

Діловодство.

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

категорії В

Комп'ютерні навички

Програми: Word,Excel,PowerPoint,OneNote,Outlook,Internet, 1С, Google docs, Google calendar. Рівень цифрової грамотності В2 електронний сертифікат.

Наукова діяльність

Публікації статей, випуск статей в рамках Європейського університету та в рамках університета НАУ, публічні виступили.

Захоплення та інтереси

Подорожі, спорт, йога, живопис, мистецтво, дизайн інтер'єру в стилі лофт, вивчення мов.

Альона

Телеведучий

Киев

Голосеевский район, Печерский район, Подольский район

40 000 грн

39 лет

неполная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 10 месяцев назад