Працював в 4 компаніях 10 років 8 місяців
Освіта, Реклама та PR-послуги
Вчитель історії
Ліцей № 23 м. Одеса
Освіта
3 роки 2 місяці
08.2022 - до теперішнього часу
-проведення навчальних занять згідно з державним стандартом -дотримання правових, морально-етичних норм, вимог професійної етики під час освітнього процесу.
-здійснення оцінювання та аналізу результатів навчання учнів.
Спеціаліст з продажу
ipm.centr
Реклама та PR-послуги
Вчитель Історії, вихователь
Авдіївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4
Освіта
4 роки 3 місяці
05.2018 - 08.2022
-проведення навчальних занять згідно з державним стандартом -організація та проведення Всеукраїнської військово- патріотичної гри "Сокіл" (Джура)
-здійснення оцінювання та аналізу результатів навчання учнів.
Менеджер з продажу реклами
«IPM.CENTR»
Реклама та PR-послуги
3 роки 2 місяці
03.2015 - 05.2018
-розробка рекламних стратегій для підвищення зацікавленості покупців до товарів чи послуг замовника.
-консультація та продаж наступних послуг: розробка дизайну; виготовлення поліграфічної продукції, бізнес-сувенірів, продукції зовнішньої реклами;
-ведення переговорів та укладання договорів із замовниками.
Ключова інформація
-організація безпечного, продуктивного, комфортного освітнього процесу
- розвинені навички сбору та аналізу інформації- ефективне використання цифрових ресурсів
- здатність формувати мотивацію в учнів/підлеглих
- досвід проєктної діяльності із залученням людей різних вікових груп і соціального статусу
- використання інновацій у професійній діяльності
- досвід вдалих продажів B2B
Навчався в 1 закладі
Донецький національний університет імені Василя Стуса
кафедра історії
Донецьк, 2014
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
вище середнього
Курси, тренінги, сертифікати
«Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
- види Інтернет-ресурсів для використання у навчальному процесі
- особливості використання Інтернет-ресурсів для різних предметів
- Інструменти та техніки, які можуть бути корисними при використанні І-нтернет-ресурсів в освіті
Освітні інструменти критичного мислення,
-мотивувати учнів до навчання та задовольняти їхні освітні потреби якнайкраще;
- використовувати екзистенціальний аналіз В. Франкла для гармонізації освітньогосередовища та забезпечення власного емоційного добробуту;
- упорядковувати свою активність відповідно до важливості справ;
- використовувати стреси для власного особистісного та фахового зростання;
- створювати належні освітні умови для виховання успішних та щасливих людей;
- організовувати екологічний освітній процес;
- доцільно добирати засоби діагностики компетенцій учнів.
Roman
Roman
Продавець непродовольчих товарів

Одеса
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 рік тому