Работал в 4 компаниях 10 лет 7 месяцев
Образование, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Вчитель історії
Ліцей № 23 м. Одеса
Образование
3 года 1 месяц
08.2022 - по настоящее время
-проведення навчальних занять згідно з державним стандартом -дотримання правових, морально-етичних норм, вимог професійної етики під час освітнього процесу.
-здійснення оцінювання та аналізу результатів навчання учнів.
Спеціаліст з продажу
ipm.centr
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
Вчитель Історії, вихователь
Авдіївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4
Образование
4 года 3 месяца
05.2018 - 08.2022
-проведення навчальних занять згідно з державним стандартом -організація та проведення Всеукраїнської військово- патріотичної гри "Сокіл" (Джура)
-здійснення оцінювання та аналізу результатів навчання учнів.
Менеджер з продажу реклами
«IPM.CENTR»
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
3 года 2 месяца
03.2015 - 05.2018
-розробка рекламних стратегій для підвищення зацікавленості покупців до товарів чи послуг замовника.
-консультація та продаж наступних послуг: розробка дизайну; виготовлення поліграфічної продукції, бізнес-сувенірів, продукції зовнішньої реклами;
-ведення переговорів та укладання договорів із замовниками.
Ключевая информация
-організація безпечного, продуктивного, комфортного освітнього процесу
- розвинені навички сбору та аналізу інформації- ефективне використання цифрових ресурсів
- здатність формувати мотивацію в учнів/підлеглих
- досвід проєктної діяльності із залученням людей різних вікових груп і соціального статусу
- використання інновацій у професійній діяльності
- досвід вдалих продажів B2B
Учился в 1 заведении
Донецький національний університет імені Василя Стуса
кафедра історії
Донецьк, 2014
Владеет языками
Английский
средний
Украинский
выше среднего
Курсы, тренинги, сертификаты
«Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
- види Інтернет-ресурсів для використання у навчальному процесі
- особливості використання Інтернет-ресурсів для різних предметів
- Інструменти та техніки, які можуть бути корисними при використанні І-нтернет-ресурсів в освіті
Освітні інструменти критичного мислення,
-мотивувати учнів до навчання та задовольняти їхні освітні потреби якнайкраще;
- використовувати екзистенціальний аналіз В. Франкла для гармонізації освітньогосередовища та забезпечення власного емоційного добробуту;
- упорядковувати свою активність відповідно до важливості справ;
- використовувати стреси для власного особистісного та фахового зростання;
- створювати належні освітні умови для виховання успішних та щасливих людей;
- організовувати екологічний освітній процес;
- доцільно добирати засоби діагностики компетенцій учнів.
Roman
Roman
Продавець непродовольчих товарів

Одесса
неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 1 год назад