Працювала в 2 компаніях 11 років
Освіта, Послуги для населення - інше
Практичний психолог
ЗЗСО
Освіта
8 років
09.2017 - до теперішнього часу
Психологічний супровід учнів, батьків, педагогів
Кризовий дитячий та сімейний психолог, корекційний психолог, артпсихолог в інтегративному підході
Приватна практика
Послуги для населення - інше
10 років 11 місяців
10.2014 - до теперішнього часу
Сфери професійного інтересу: сімейні стосунки; дитячо-батьківські стосунки; партнерські стосунки; психосоматика; множинний інтелект; психологічні травми та втрати; особистісний розвиток; діти з особливостями розвитку; академічні досягнення; вітальність, екзистенція.
Практичний досвід – понад 7 років з широким колом набутих компетенцій. Це індивідуальна і групова робота з дітьми, підлітками і дорослими, яка допомогла багатьом людям у важких періодах покращити їх якість життя (особистісні якості та стани, міжособистісна взаємодія, академічні та професійні успіхи).
Робота з соціально неблагополучними сім’ями школи, з внутрішньо переміщеними особами, з суїцидальною поведінкою, психологічний супровід родин з особливими освітніми потребами.
Відновлення психоемоційного стану дітей, підлітків і дорослих в часи війни.
Розробка та реалізація діагностичних, корекційно-розвиткових та антикризових психосоціальних програм в освітньому середовищі та в сімейному консультуванні.
Ведення арт-терапевтичних груп підтримки на волонтерських засадах. Систематичні супервізії і інтервізії, періодично особиста терапія.
Ключова інформація
- Стресостійкість
- Комунікативність і комунікабельність
- Емпатія і доброзичливість
- Здатність слухати та чути людину
- Відповідальність і старанність
- Уважність
- Мотивація до навчання і розвитку
- Вміння розв'язувати проблеми
- Організація та тайм-менеджмент
- Аналітичне мислення
- Дотримання етики і деонтології
- Володіння сучасними методами і прийомами психології в індивідуальній і груповій роботі офлайн і онлайн, в тому числі з людьми, які постраждали від травмуючих подій
- Професійний користувач ПК
Навчалась в 2 закладах
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Психологія
Київ, 2016
Державний університет "Житомирська політехніка"
Факультет інформаційно-комп'ютерних технологій
Житомир, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Свідоцтво "Зображувальна терапія - розвиток, зцілення, допомога через малюнок"
- Зображувальна терапія та психоаналіз, елементи інтерпретації, діагностики, консультування
- Правила і норми втручання ізотерапії в роботі з клієнтом
- Проективне малювання. Види, форми. Підхід глибинної психології
- Архетипи і робота з ними
- Робота з ресурсами. Інтеграція. Інтроспекція через малюнок
- Методи розуміння власних проблем і ресурсів через малюнок
- Корекція емоційних станів клієнта за допомогою ізотехнік в процесі консультування
- Розвиток креативності: нетрадиційні форми малювання як засіб формування креативності
- Ізотерапія в роботі з психосоматичними проявами
- Гармонізація сімейних стосунків, їх стабілізація та оптимізація в процесі терапевтичного малювання
Сертифікат "Psychological First Aid for Trauma"
Алгоритми психологічної допомоги у різних станах людей в травмуючих подіях
Сертифікат "Превенція суїциду в громадах"
Специфіка роботи з людьми, які мають думки чи наміри щодо самогубства.
Алгоритм дій, протокол, принципи щодо надання допомоги, фактори ризику, захисні фактори, насторожувальні ознаки, профілактика суїциду, комплекс соціально-емоційної підтримки
Сертифікат "Post-traumatic stress disorder (PTSD) in Croatian war veterans"
Специфіка роботи з посттравматичним стресовим розладом (ПТСР) у ветеранів та робота з їх сім'ями з досвіду хорватських ветеранів війни
Сертифікат "Work with trauma with persons who have a psychotraumatic experience: children, veterans, families"
Особливості роботи з психотравмою, яку зазнали в часи війни діти, ветерани, сім'ї
Сертифікат "Фаховий курс "Особливості діяльності педагога в умовах війни" для практичних психологів закладів освіти"
- Психологічна підримка дітей у кризовий період
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами
- Техніки та методики зі зміцнення резильєнтності педагогів
- Робота психолога з емоційним вигоранням і його профілактикою
- Перша психологічна допомога в освіті в умовах війни
Корекція психосоматичних проявів методами арт-терапії
Первинна діагностика клієнта з психосоматичними реакціями та симптомами в арт-терапевтичному процесі.
Арт-діагностика клієнта.
Психологічне консультування.
Корекція психосоматичних станів у дітей та підлітків, дорослих методами арт-психології.
Методи арт-терапії психосоматичного реагування у процесі подолання травматичного стресу.
Свідоцтво "Психологія кольору: технології в роботі психолога"
Поняття кольору в психотерапії і супроводі клієнта: червоний, жовтий, помаранчевий, синій, блакитний, бірюзовий, чорний, білий, фіолетовий.
Міксація кольору в основах кольоротерапії
Сертифікат "Кризова дитяча терапія"
- Перша допомога дітям в надзвичайних ситуаціях та кризах
- Робота психолога з дитячими страхами, тривогою, депресією
- Робота з дітьми жертвами насильства: психологічним, фізичним, сексуальним
- Дитяча суїцидальна поведінка
- Стрес, травматичний стрес і ПТСР у дітей
- Терапевтична робота з дитячим горем
- ВСД та панічні атаки у підлітків
- Психосоматози як форма психогенії у дітей
Свідоцтво "Артпсихологія інклюзивного включення та супроводу дитини в освітньому просторі"
- Потреби дитини в процесі інклюзивного включення: норми, правила, адаптація.
- Комунікація та середовище: артметоди ідентифікації, подолання конфліктів.
- Артпсихологічні засоби корекції психоемоційної сфери дитини: страх, провина, сором, агресія.
- Артпрофілактика психосоматичних тенденцій в інклюзивному супроводі.
- Структура формування екологічних поведінкових проявів в інклюзивному соціокультуральному просторі.
- Арткорекція поведінкових труднощів дітей: самоконтроль, впевненість, сміливість.
- Артметоди формування толератністі до себе, толератністі до середовища.
- Арттехнології самореалізації дитини в інклюзивному просторі.
Сертифікат "Технології раціонально-інтуїтивної психотерапії"
Індивідуальна, парна і групова робота в системному підході ТРІП, який базується на поєднанні логічного і образного мислення, з клієнт-центрованим і провокативним стилем.
Робота з людьми, які в кризові періоди бажають особистісних змін та допомоги у прийнятті рішень, шукають оптимальних рішень, стратегій адаптації.
Робота з упередженнями, цілепокладанням, мотивами і цінностями, з внутрішньоособистістими і міжособистісними конфліктами, психологічним опором і травматичним досвідом.
Сертифікат "Психологічна корекція дітей з вадами розвитку"
- Нейропсихологічне обстеження дитини
- Написання програм з нейропсихологічної корекції, що враховують вікові та індивідуальні особливості дитини
- Нейропсихологічна корекція дітей з діагнозами: РАС, ЗПР, синдром Дауна, різні форми розумової відсталості, епілепсія, психопатія
- Консультація батьків дітей з особливостями розвитку
Сертифікат "НЛП в психотерапії"
Техніки та стратегії, що досліджють взаємозв'язок між думками, мовою та поведінкою і допомагають людям подолати обмежуючі переконання, покращити навички спілкування, розробити ефективні стратегії змін, покращити їх загальну психологічну й емоційну стійкість та життя загалом
Сертифікат "Семейная психотерапия - подготовка семейного психолога"
- Психотерапія "дорослих" та "дитячих"/"підліткових" проблем.
- Проведення сімейних (пара/всі члени сім'ї) та індивідуальних консультацій з сімейних питань.
- Вивчення структури сім'ї клієнта, способів побудови відносин та самопрезентації.
- Консультування з питань дитячо-батьківських відносин з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дитини.
Наталія
Наталія
Психолог

Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 1 рік тому