Працював в 2 компаніях 9 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Послуги для населення - інше
Менеджер з роздрібної торгівлі
ФОП
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 7 місяців
02.2019 - 09.2024
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Секретар-референт
РО ХМ Українська місія благовістя
Послуги для населення - інше
5 років 1 місяць
05.2015 - 06.2020
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Ключова інформація
• Навички продажу
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Особисті зустрічі
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Особисті зустрічі
Навчався в 2 закладах
Національна академія внутрішніх справ
Юридичний
Київ, 2016
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Історичний
Луцьк, 2015
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК
Водійське посвідчення
Категорія В
Громадська діяльність
Соціальні проекти
Допомога ЗСУ
Особисті якості
Відповідальність та організованість;
Комунікабельність;
Пунктуальність;
Орієнтація на результат;
Стресостійкість;
Уважність до деталей;
Гнучкість та адаптивність до змін;
Андрій Володимирович
Андрій Володимирович
Менеджер з продажу

Луцьк
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 8 місяців тому