Работал в 2 компаниях 9 лет 5 месяцев
Торговля розничная / Retail, Услуги для населения - другое
Менеджер з роздрібної торгівлі
ФОП
Торговля розничная / Retail
5 лет 7 месяцев
02.2019 - 09.2024
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Секретар-референт
РО ХМ Українська місія благовістя
Услуги для населения - другое
5 лет 1 месяц
05.2015 - 06.2020
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Ключевая информация
• Навички продажу
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Особисті зустрічі
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Особисті зустрічі
Учился в 2 заведениях
Національна академія внутрішніх справ
Юридичний
Київ, 2016
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Історичний
Луцьк, 2015
Владеет языками
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Дополнительная информация
Комп'ютерні навички
Впевнений користувач ПК
Водійське посвідчення
Категорія В
Громадська діяльність
Соціальні проекти
Допомога ЗСУ
Особисті якості
Відповідальність та організованість;
Комунікабельність;
Пунктуальність;
Орієнтація на результат;
Стресостійкість;
Уважність до деталей;
Гнучкість та адаптивність до змін;
Андрій Володимирович
Андрій Володимирович
Менеджер з продажу

Луцк
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 8 месяцев назад