Працювала в 13 компаніях 24 роки 2 місяці
Юридичні послуги, Послуги для бізнесу - інше, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше, Страхування, Фармацевтика, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Банки, Інше, IT, Видавництва та Поліграфія
Помічник нотаріуса
нотаріус
Юридичні послуги
9 років 10 місяців
03.2016 - до теперішнього часу
старший архівіст
Українська архівна компанія
Послуги для бізнесу - інше
10 місяців
12.2014 - 09.2015
- проведення науково-технічної експертизи документів;
- впорядкування документів тривалого та постійного зберігання;
- складання описів на сформовані справи;
- виділення справ для знищення та складання акту;
- робота з Державними архівами (погодження описів справ)
референт
ТОВ "Торговий Дім "Альтаір"
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
01.2013 - 10.2014
прийом та розподіл вхідних дзвідків;
прийом відвідувачів;
реєстрація вихідної кореспонденції;
реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії
оформлення наказів по підприємству та кадрам;
оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою кур'єрської служби;
звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
Виконання окремих завдань безпосередніх керівників.
ведення кадрового документообігу підприємства:
оформлення на роботу;
формуванння особистих справ;
ведення трудових книжок;
облік відпусток.
Завідуючий Канцелярії
ТОВ Альтаріка
Послуги для населення - інше
3 місяці
05.2012 - 07.2012
Робота у програмі «Реєстр»;
Формування та відправлення договорів-рахунків на здійснення послуг (кур'єрська служба, Укрпошта», електронна пошта);
Здійснення керівництво відділом канцелярії;
Забезпечення розподілу завдань між спеціалістами канцелярії;
Контроль строки відправлення документів замовнику та здійснення зворотного зв'язку з ним;
Контроль та здійснення ведення електронного та паперового реєстру вхідних/вихідних документів;
У випадках, передбачених механізмом роботи товариства, здійснення особистої видачі готових документів, з внесенням даних до журналу реєстрації.
Зберігання вихідних документів, формування їх у справи та внесення даних до комп'ютерної програми;
Забезпечення належного обліку, обробки документів, оперативного проходження та доведення до виконавців;
Здійснення комп'ютерного набору документів.
Відправлення готових звітів замовникам (кур'єрська служба, Укрпошта»)
Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії;
Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
Реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
Перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії;
Допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
Контроль виконання договірних зобов'язань перевізником (кур'єрська служба).;
Оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;
Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу.
завідуючий канцелярії
Страхова Компанія "Брокбізнес"
Страхування
1 рік 1 місяць
01.2011 - 01.2012
Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
Реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
Перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії;
Допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
Контроль виконання договірних зобов'язань перевізником.;
Контроль за документообігом компанії (Канцелярія);
Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
Розробка та впровадження положень по документообігу;
Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компанії;
Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
Діловод
ТОВ "ДВС-Україна"
Фармацевтика
4 місяці
06.2010 - 09.2010
-реєстрація вхідної, вихідної документації;
-реєстрація та контроль строків дії довіреностей від компанії;
-перевірка документів на правильність оформлення, згідно встановлених правил у компанії;
-допомога та консультації працівників компанії, щодо складання документів;
- складання реєстрів та передача документів на підпис директору;
- розробка інструкції з документообігу, згідно вимог до оформлення документів у відповідності з діючими стандартами;
- формування справ;
- складання розпоряджень керівництва;
- підготовка звичайного документообігу до переходу до електронного документообігу;
- контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
- звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
- виконання окремих завдань безпосереднього керівника.
Заступник генерального директора
ТОВ «Фаберпак»
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
6 місяців
09.2009 - 02.2010
Організація та координація діяльності роботи підприємства;
3дійснення розробки нових напрямків;
Проведення переговорів з компаніями підрядниками та потенційними партнерами;
Контроль виконання договірних зобов'язаньпровідний фахівець управління загального діловодства
ВАТ «КБ «Актив-банк»
Банки
4 місяці
03.2009 - 06.2009
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
Оформлення та відправлення кореспонденції за допомогою Укрпошти;
Співпраця з кур'єрськими службами України;
Контроль за використанням бланків;
Звітування перед безпосереднім керівником про виконану роботу;
Виконання окремих завдань безпосереднього керівникаКерівник відділу документообігу та управління інформаційними потоками Департаменту Логістики та Госп
ЗАТ «Догмат Україна»
Інше
1 рік 11 місяців
04.2007 - 02.2009
Організація та координація діяльності роботи відділу і керування співробітниками відділу;
3дійснення розробки нових напрямків у роботі відділу;
Вживання заходів щодо виконання певного (обумовленого) обсягу робіт відділу;
Проведення переговорів з компаніями перевізниками;
Контроль виконання договірних зобов'язань перевізником.;
Контроль за документообігом компанії (Канцелярія);
Контроль за розподілом документів та термінами надання відповідей;
Контроль за правильністю наповнення баз даних реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, наказів з діяльності компанії, розпоряджень, доручень;
Розробка та впровадження положень по документообігу;
Контроль за дотриманням затвердженими норма оформлення документів компаніїАсистент Правління
ЗАТ «Догмат Україна»
Інше
2 роки 9 місяців
07.2004 - 03.2007
Виконання доручень Правління;
Складання листів;
Складання наказів;
Ведення протоколів засідання Правління;
Організація відряджень за кордон;
Реєстрація та розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
Розподіл вхідних дзвінків;
Замовлення авіаквитків;
Організація зустрічей;
Прийом відвідувачів;
Організація роботи секретарів ПравлінняСекретар
ТОВ «Спеціальні реєструючи системи»
IT
9 місяців
11.2003 - 07.2004
Складання листів та внутрішніх наказів;
Набір документів та договорів;
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
Розшифрування аудіо записів (оформлення в електронному вигляді);
Складання та ведення бази клієнтів;
Вхідні та вихідні дзвінкиДіловод
ТОВ «Газета «Все про бухгалтерський облік»
Видавництва та Поліграфія
1 рік 7 місяців
04.2002 - 10.2003
Діловодство,
Встановлення контактів та підтримка співпраці з податковими службами м. Києва та регіонів України (співпраця з податковими службами 23 областей)
Спеціаліст
Державне підприємство «Кіровоградський регіональний кадастровий центр земельного кадастру»
Інше
2 роки 4 місяці
01.2000 - 04.2002
Підготовка повного пакету документів, які підтверджують право оренди землі, для нотаріального завірення;
Діловодство (ділова переписка, внутрішні накази та інше);
Консультації з питань виділення земельних ділянок в оренду;
Первинна бухгалтерія (рахунки-фактури, накладні, платіжні доручення).Навчалась в 1 закладі
Олександрійський Індустріальний Технікум
Технік-електронник
Україна, 1996
Володіє мовами
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- знання первинної бухгалтерської документації;
- знання діловодства;
- вміння проведення переговорів;
- робота з офісною технікою;
робота з міні-АТС.ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Пунктуальність, комунікабельність, відповідальність, творчий підхід до роботи, опит роботи з широким колом людей, вміння вести переговори з клієнтами та потенційними партнерами;
вміння розподіляти роботу та працювати з великим об'ємом інформації в жорсткі строки.Комп?ютерні навички
вільне володіння комп'ютером та прикладним офісним програмний забезпеченням: MS Word, MS Excel, поштовими системами (The Bat, Outlook Express), 1С, Інтернет; Power Point;
Ольга Дмитрівна
Ольга Дмитрівна
Спеціаліст з документообігу, діловод, архіваріус (архівіст)

Глобине
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому