Працювала в 3 компаніях 2 роки 5 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Електроніка та електротехніка, Промисловість та Виробництво
Менеджер ЗЕД з включенням функцій офіс-менеджера
Агрохим, ЧП
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 місяці
05.2015 - 08.2015
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією в паперовому та електронному вигляді;
- Ведення ділового листування (російською, українською, англійкою мовами);
- Встановлення зв'язків з іноземними підприємствами-виробниками: переговори, листування, спілкування по телефону, відправка замовлень, перевірка відвантажувальних документів;
- Документальний супровід угод: складання, переклад, укладання та супроводження договорів та інших документів;
- Відповіді на запити та рекламації;
- Допомога в підготовці рекламних матеріалів;
- Підготовка документів, спеціальних звітів та їх аналіз за запитом керівника;
- Пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації, надання варіантів рішення з коментарями;
- Організація та проведення переговорів, нарад;
- Рішення та контроль різних організаційних питань;
- Адміністрування сайтів joomla;
- Координація та контроль своєчасного та якісного виконання співробітниками компанії поставлених завдань і розпоряджень;
- Робота з кур'єрськими службами, поштою;
- Пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій, відбір);
- Організація поздоровлень співробітників;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Робота з ПК, орг. технікою, міні-АТС;
Регіональний менеджер
ТОВ "УДЕН-УКРАЇНА"
Електроніка та електротехніка
1 рік 3 місяці
03.2014 - 05.2015
- Проведення переговорів з дилерами про умови поставки, знижки, умови оплати;
- Навчання персоналу дилера;
- Розробка програми мотивації дилера;
- Прямі продажу на ввіреній території;
- Аналіз ринку у всіх сегментах збуту, розробка маршрутів покриття території;
- Пошук дилерів в регіоні з 6 областей: Волинська, Рівненська, Закарпатська, Полтавська, Чернівецька, Хмельницька;
- Просування новинок асортименту компанії, розробка індивідуальних акцій і трансляція поточних акцій компанії для всіх сегментів збуту;
- Виконання фінансових планів і показників дистрибуції;
- Контроль роботи дилерів, за надходженням оплати та контроль дебіторської заборгованості;
секретар генерального директора
НВФ "КІТ"
Промисловість та Виробництво
11 місяців
02.2013 - 12.2013
- Асистування керівнику компанії під час роботи з іноземними партнерами, листування та спілкування від імені керівника, організація приїзду і прийому іноземних партнерів, переклад під час переговорів, організація поїздок керівника за кордон;
- Переклад технічної документації, бухгалтерських балансів та інших документів на англійську мову;
- Створення бази даних постачальників;
- Підготовка доручень, розпоряджень, наказів , протоколів, службової кореспонденції, контроль за їх виконанням;
- Організація зустрічей, нарад, відряджень, бронювання квитків, готелів;
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (поштовою та електронною);
- Прийом і розподіл дзвінків і факсів;
- Адміністративно-господарська підтримка офісу;
Ключова інформація
- Вільне володіння англійською мовою, знання німецької мови на середньому рівні;
- Великий досвід асистування першій особі компанії;
-Багатий досвід ділового листування, проведення переговорів, оформлення / перекладів договорів і документів російською, українською та англійською мовами;
- Маю досвід роботи з постачальниками, встановлення довгострокових відносин з українськими та іноземними партнерами;
-Досвід роботи в 1С 8.2;
-Впевнений користувач ПК: Windows 7, XP, MS Office, Internet, Skype;
Навчалась в 1 закладі
"Соціально-педагогічний інститут Педагогічна академія"
вчитель англійської, німецької мов та зарубіжної літератури, гуманітарно-педагогічний
Кіровоград, 2013
Володіє мовами
Англійська
вільно
Німецька
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті риси
Мета
Анна Олександрівна
Анна Олександрівна
Асистент керівника

Кропивницький
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому