Працювала в 3 компаніях   2 роки 5 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Електроніка та електротехніка, Промисловість та Виробництво

Менеджер ЗЕД з включенням функцій офіс-менеджера

Агрохим, ЧП

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 місяці

05.2015 - 08.2015

  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією в паперовому та електронному вигляді;
  • Ведення ділового листування (російською, українською, англійкою мовами);
  • Встановлення зв'язків з іноземними підприємствами-виробниками: переговори, листування, спілкування по телефону, відправка замовлень, перевірка відвантажувальних документів;
  • Документальний супровід угод: складання, переклад, укладання та супроводження договорів та інших документів;
  • Відповіді на запити та рекламації;
  • Допомога в підготовці рекламних матеріалів;
  • Підготовка документів, спеціальних звітів та їх аналіз за запитом керівника;
  • Пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації, надання варіантів рішення з коментарями;
  • Організація та проведення переговорів, нарад;
  • Рішення та контроль різних організаційних питань;
  • Адміністрування сайтів joomla;
  • Координація та контроль своєчасного та якісного виконання співробітниками компанії поставлених завдань і розпоряджень;
  • Робота з кур'єрськими службами, поштою;
  • Пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій, відбір);
  • Організація поздоровлень співробітників;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу;
  • Робота з ПК, орг. технікою, міні-АТС;

Регіональний менеджер

ТОВ "УДЕН-УКРАЇНА"

Електроніка та електротехніка

1 рік 3 місяці

03.2014 - 05.2015

  • Проведення переговорів з дилерами про умови поставки, знижки, умови оплати;
  • Навчання персоналу дилера;
  • Розробка програми мотивації дилера;
  • Прямі продажу на ввіреній території;
  • Аналіз ринку у всіх сегментах збуту, розробка маршрутів покриття території;
  • Пошук дилерів в регіоні з 6 областей: Волинська, Рівненська, Закарпатська, Полтавська, Чернівецька, Хмельницька;
  • Просування новинок асортименту компанії, розробка індивідуальних акцій і трансляція поточних акцій компанії для всіх сегментів збуту;
  • Виконання фінансових планів і показників дистрибуції;
  • Контроль роботи дилерів, за надходженням оплати та контроль дебіторської заборгованості;

секретар генерального директора

НВФ "КІТ"

Промисловість та Виробництво

11 місяців

02.2013 - 12.2013

  • Асистування керівнику компанії під час роботи з іноземними партнерами, листування та спілкування від імені керівника, організація приїзду і прийому іноземних партнерів, переклад під час переговорів, організація поїздок керівника за кордон;
  • Переклад технічної документації, бухгалтерських балансів та інших документів на англійську мову;
  • Створення бази даних постачальників;
  • Підготовка доручень, розпоряджень, наказів , протоколів, службової кореспонденції, контроль за їх виконанням;
  • Організація зустрічей, нарад, відряджень, бронювання квитків, готелів;
  • Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (поштовою та електронною);
  • Прийом і розподіл дзвінків і факсів;
  • Адміністративно-господарська підтримка офісу;

Ключова інформація

- Вільне володіння англійською мовою, знання німецької мови на середньому рівні;

- Великий досвід асистування першій особі компанії;

-Багатий досвід ділового листування, проведення переговорів, оформлення / перекладів договорів і документів російською, українською та англійською мовами;

- Маю досвід роботи з постачальниками, встановлення довгострокових відносин з українськими та іноземними партнерами;

-Досвід роботи в 1С 8.2;

-Впевнений користувач ПК: Windows 7, XP, MS Office, Internet, Skype;

Навчалась в 1 закладі

"Соціально-педагогічний інститут Педагогічна академія"

вчитель англійської, німецької мов та зарубіжної літератури, гуманітарно-педагогічний

Кіровоград, 2013

Володіє мовами

Англійська

вільно

Німецька

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті риси

Ввічлива, комунікабельна, активна, відповідальна, швидко вчуся новому, ініціативна, цілеспрямована, вмію працювати в команді, креативна, життєрадісна, організована, уважна до деталей, маю хорошу пам'ять, стресостійка, без шкідливих звичок.

Мета

Отримання посади асистента керівника.

Анна Олександрівна

Асистент керівника

Кропивницький

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому