Работала в 3 компаниях 2 года 5 месяцев
АПК (Агропромышленный комплекс), Электроника и электротехника, Промышленность и Производство
Менеджер ЗЕД з включенням функцій офіс-менеджера
Агрохим, ЧП
АПК (Агропромышленный комплекс)
4 месяца
05.2015 - 08.2015
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією в паперовому та електронному вигляді;
- Ведення ділового листування (російською, українською, англійкою мовами);
- Встановлення зв'язків з іноземними підприємствами-виробниками: переговори, листування, спілкування по телефону, відправка замовлень, перевірка відвантажувальних документів;
- Документальний супровід угод: складання, переклад, укладання та супроводження договорів та інших документів;
- Відповіді на запити та рекламації;
- Допомога в підготовці рекламних матеріалів;
- Підготовка документів, спеціальних звітів та їх аналіз за запитом керівника;
- Пошук, систематизація та аналіз необхідної інформації, надання варіантів рішення з коментарями;
- Організація та проведення переговорів, нарад;
- Рішення та контроль різних організаційних питань;
- Адміністрування сайтів joomla;
- Координація та контроль своєчасного та якісного виконання співробітниками компанії поставлених завдань і розпоряджень;
- Робота з кур'єрськими службами, поштою;
- Пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій, відбір);
- Організація поздоровлень співробітників;
- Забезпечення життєдіяльності офісу;
- Робота з ПК, орг. технікою, міні-АТС;
Регіональний менеджер
ТОВ "УДЕН-УКРАЇНА"
Электроника и электротехника
1 год 3 месяца
03.2014 - 05.2015
- Проведення переговорів з дилерами про умови поставки, знижки, умови оплати;
- Навчання персоналу дилера;
- Розробка програми мотивації дилера;
- Прямі продажу на ввіреній території;
- Аналіз ринку у всіх сегментах збуту, розробка маршрутів покриття території;
- Пошук дилерів в регіоні з 6 областей: Волинська, Рівненська, Закарпатська, Полтавська, Чернівецька, Хмельницька;
- Просування новинок асортименту компанії, розробка індивідуальних акцій і трансляція поточних акцій компанії для всіх сегментів збуту;
- Виконання фінансових планів і показників дистрибуції;
- Контроль роботи дилерів, за надходженням оплати та контроль дебіторської заборгованості;
секретар генерального директора
НВФ "КІТ"
Промышленность и Производство
11 месяцев
02.2013 - 12.2013
- Асистування керівнику компанії під час роботи з іноземними партнерами, листування та спілкування від імені керівника, організація приїзду і прийому іноземних партнерів, переклад під час переговорів, організація поїздок керівника за кордон;
- Переклад технічної документації, бухгалтерських балансів та інших документів на англійську мову;
- Створення бази даних постачальників;
- Підготовка доручень, розпоряджень, наказів , протоколів, службової кореспонденції, контроль за їх виконанням;
- Організація зустрічей, нарад, відряджень, бронювання квитків, готелів;
- Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (поштовою та електронною);
- Прийом і розподіл дзвінків і факсів;
- Адміністративно-господарська підтримка офісу;
Ключевая информация
- Вільне володіння англійською мовою, знання німецької мови на середньому рівні;
- Великий досвід асистування першій особі компанії;
-Багатий досвід ділового листування, проведення переговорів, оформлення / перекладів договорів і документів російською, українською та англійською мовами;
- Маю досвід роботи з постачальниками, встановлення довгострокових відносин з українськими та іноземними партнерами;
-Досвід роботи в 1С 8.2;
-Впевнений користувач ПК: Windows 7, XP, MS Office, Internet, Skype;
Училась в 1 заведении
"Соціально-педагогічний інститут Педагогічна академія"
вчитель англійської, німецької мов та зарубіжної літератури, гуманітарно-педагогічний
Кіровоград, 2013
Владеет языками
Английский
свободно
Немецкий
средний
Русский
свободно
Украинский
свободно
Дополнительная информация
Особисті риси
Мета
Анна Олександрівна
Анна Олександрівна
Асистент керівника

Кропивницкий
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 3 недели назад