Працювала в 1 компанії 13 років 7 місяців
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Керівник відділу досвіду клієнтів
Макдональдс Юкрейн ЛТД
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
13 років 6 місяців
04.2012 - до теперішнього часу
Під час відсутності директора ресторану, виконувала його обов’язки.
Мотивувала та заохочувала працівників ресторану відповідно до діючих мотиваційних програм, створювала позитивну робочу атмосферу в ресторані шляхом надання безпечного та комфортного місця роботи, ставитися до працівників з повагою, як до відвідувачів.
Брала активну участь у процесі навчання та наставництва працівників ресторану,
сприяла їх професійному зростанню, розвивала лідерські навики. Вчасно готувалась для проведення оцінки роботи працівникам ресторану протягом всього періоду їх роботи.
Складала Фінансовий звіт (надалі - «P&L») ресторану згдіно бюджету (на початок місяця, на середину місяця, на кінець місяця).
Виконувала та контролювала роботу з документами в ресторані (звітів, договори, рахунки, накладні, тощо).
Забезпечувала та підтримувала високий рівень якості продукції та обслуговування в ресторані, що включає: процес підготовки до зміни, керівництво виробництвом, перевірку якості сировини та готових продуктів, термін зберігання та ротацію продукту, знання обладнання, забезпечувала наявність відповідної кількості і якості продукції для найкращого обслуговування відвідувачів.
Знала та відстежувала виконання цілей і завдань відділу, поставлених директором, виконання яких впливає на виконання затверджених цілей керівництвом на поточний рік. Проводила щотижневі огляди роботи відділу, для оцінки ефективності.
Встановлювала цілі, відслідковувала їх виконання, надавати необхідне навчання та підтримку.
Аналізувала ключові показники результативності.
Брала участь увирішенні складних, проблемних питань, пов?язаних і з скаргами або зверненнями відвідувачів, повідомляла про результати вирішення скарг.
Планувала витрати та відслідковувала їх, в рамках бюджету.
Організовувала та відслідковувала прогрес навчання з гостинності та постійне вдосконалення поведінки працівників.
Мотивувала та заохочувала працівників ресторану відповідно до діючих мотиваційних програм, створювала позитивну робочу атмосферу в ресторані шляхом надання безпечного та комфортного місця роботи, ставитися до працівників з повагою, як до відвідувачів.
Брала активну участь у процесі навчання та наставництва працівників ресторану,
сприяла їх професійному зростанню, розвивала лідерські навики. Вчасно готувалась для проведення оцінки роботи працівникам ресторану протягом всього періоду їх роботи.
Складала Фінансовий звіт (надалі - «P&L») ресторану згдіно бюджету (на початок місяця, на середину місяця, на кінець місяця).
Виконувала та контролювала роботу з документами в ресторані (звітів, договори, рахунки, накладні, тощо).
Забезпечувала та підтримувала високий рівень якості продукції та обслуговування в ресторані, що включає: процес підготовки до зміни, керівництво виробництвом, перевірку якості сировини та готових продуктів, термін зберігання та ротацію продукту, знання обладнання, забезпечувала наявність відповідної кількості і якості продукції для найкращого обслуговування відвідувачів.
Знала та відстежувала виконання цілей і завдань відділу, поставлених директором, виконання яких впливає на виконання затверджених цілей керівництвом на поточний рік. Проводила щотижневі огляди роботи відділу, для оцінки ефективності.
Встановлювала цілі, відслідковувала їх виконання, надавати необхідне навчання та підтримку.
Аналізувала ключові показники результативності.
Брала участь увирішенні складних, проблемних питань, пов?язаних і з скаргами або зверненнями відвідувачів, повідомляла про результати вирішення скарг.
Планувала витрати та відслідковувала їх, в рамках бюджету.
Організовувала та відслідковувала прогрес навчання з гостинності та постійне вдосконалення поведінки працівників.
Ключова інформація
Досвід в управлінні персоналу (20 і більше осіб за зміну)
Знання касової політики та касової документації.
Досвід у навчанні персоналу, тренінги, модулі, тестування.
Проведення співбесід.
Проведення щоденних та щотижневих інвентаризацій.
Вміння знаходити контакт із клієнтами.
Комунікація з персоналом та командою в цілому.
Робота на результат для досягнення поставлених цілей.
Впевнений користувач ПК: MS Office, Exel Photoshop;
Вміння працювати з базами даних (CRM і тд…);
Знання 1С;
Планування продажів ресторану, фінансова звітність (P&L)
Грамотне усне та письмове мовлення:
Мотивація працівників, для гарної атмосфери в ресторані та покращення досвіду гостей від візиту
Знання касової політики та касової документації.
Досвід у навчанні персоналу, тренінги, модулі, тестування.
Проведення співбесід.
Проведення щоденних та щотижневих інвентаризацій.
Вміння знаходити контакт із клієнтами.
Комунікація з персоналом та командою в цілому.
Робота на результат для досягнення поставлених цілей.
Впевнений користувач ПК: MS Office, Exel Photoshop;
Вміння працювати з базами даних (CRM і тд…);
Знання 1С;
Планування продажів ресторану, фінансова звітність (P&L)
Грамотне усне та письмове мовлення:
Мотивація працівників, для гарної атмосфери в ресторані та покращення досвіду гостей від візиту
Навчалась в 1 закладі
Национальный Транспортный Университет
транспортное право, правознавство
Украина, Киев, 2015
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Яна Олександрівна
Яна Олександрівна
Керівник відділу досвіду клієнтів

Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 роки тому